eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała DrugaZakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Biała Druga

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438419090

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabiala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd62740d-19f8-4682-9228-0041dca9d19c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd62740d-19f8-4682-9228-0041dca9d19c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057483/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku – podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała” na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: FELD.08.07-IZ.00-0037/24-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GO.271.2.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153646,64 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2082,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wyposażenia oraz oprogramowania w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem/instalacją (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213200-7 - Komputer tablet

32413100-2 - Rutery sieciowe

30232700-1 - Centralna jednostka sterująca

4.5.5.) Wartość części: 54488,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wyposażenia oraz oprogramowania w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem/instalacją (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).
e) W zakres zamówienia w części 2 wchodzą urządzenia podlegające opodatkowaniu stawką podatku vat w wysokości 0% - zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w załączniku nr 5 do zapytanie ofertowego.
f) Zamawiający deklaruje, że sprzęt podlegający opodatkowaniu stawką VAT 0% i dostarczony w ramach zamówienia będzie wykorzystywany w celach dydaktycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 15385,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wyposażenia oraz oprogramowania w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem/instalacją (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 6323,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (opisanym w rozeznaniu rynku) w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Dostarczane pomoce (wymienione w załączniku 1.4 i 1.5) muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczne, kompletne, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
c) Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotów jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
d) Przedmioty będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
e) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać (dotyczy Części 1.5).
f) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami.
g) Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37820000-2 - Wyroby artystyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2082,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (opisanym w rozeznaniu rynku) w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Dostarczane pomoce (wymienione w załączniku 1.4 i 1.5) muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczne, kompletne, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
c) Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotów jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
d) Przedmioty będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
e) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać (dotyczy Części 1.5).
f) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami.
g) Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

22110000-4 - Drukowane książki

37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.5.) Wartość części: 31600,94 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie oraz montaż do poszczególnych pracowni, wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie zamówienia, znajdujących się w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Białej, Biała-Parcela 12, 98-350 Biała
b) Wykonawca zapewnia, że wszystkie meble będą fabrycznie nowe (nieużywane), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
c) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie (transport) do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem w poszczególnych pracowniach. Dostawa, wniesienie oraz montaż będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00- 14:00.W ofercie należy przewidzieć wszelkie inne niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
d) Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Mają być wykonane starannie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości.
e) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 18955,68 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie oraz montaż do poszczególnych pracowni, wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie zamówienia, znajdujących się w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Białej, Biała-Parcela 12, 98-350 Biała
b) Wykonawca zapewnia, że wszystkie meble będą fabrycznie nowe (nieużywane), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
c) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie (transport) do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem w poszczególnych pracowniach. Dostawa, wniesienie oraz montaż będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00- 14:00.W ofercie należy przewidzieć wszelkie inne niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
d) Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Mają być wykonane starannie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości.
e) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39112000-0 - Krzesła

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

30232700-1 - Centralna jednostka sterująca

4.5.5.) Wartość części: 24810,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3948,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA SKIERKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223

7.3.3) Ulica: STAROWIEJSKA

7.3.4) Miejscowość: KIEŁPINO

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.