Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104848/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00111487/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
- 2021/BZP 00120994/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
- 2022/BZP 00000285/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
- 2021/BZP 00248758/01 - Wynik z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00253064/01 - Wynik z dnia 2021-11-02
- 2022/BZP 00000063/01 - Wynik z dnia 2022-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów biurowych, laboratoryjnych, obliczeniowych, notebooków oraz monitorów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 259 2342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gig.eu/przetarg/2886/dostawa-komputerow-biurowych-laboratoryjnych-obliczeniowych-notebookow-oraz-monitorow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów biurowych, laboratoryjnych, obliczeniowych, notebooków oraz monitorów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98fd8b2-de1c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104848/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5538/MKO/21/GIG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425428,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357368,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Komputer biurowy – 48 szt./dostawa w I turze 26 szt.; dostawa w II turze 22 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 112848,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Komputer laboratoryjny – 10 szt./dostawa w I turze 4 szt.; dostawa w II turze 6 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 22636,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Komputer obliczeniowy – 29 szt./dostawa w I turze 14 szt.; dostawa w II turze 15 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 141500,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Notebook – 13 szt./dostawa w I turze 6 szt.; dostawa w II turze 7 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 41730,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Monitor 24” – 43 szt./dostawa w I turze 20 szt.; dostawa w II turze 23 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 38653,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199395,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142109,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web- Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 498-013-84-93
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142109,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.