Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104848/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00111487/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
- 2021/BZP 00120994/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
- 2022/BZP 00000285/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
- 2021/BZP 00248758/01 - Wynik z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00253064/01 - Wynik z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00318607/01 - Wynik z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów biurowych, laboratoryjnych, obliczeniowych, notebooków oraz monitorów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 259 2342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gig.eu/przetarg/2886/dostawa-komputerow-biurowych-laboratoryjnych-obliczeniowych-notebookow-oraz-monitorow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów biurowych, laboratoryjnych, obliczeniowych, notebooków oraz monitorów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98fd8b2-de1c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104848/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5538/MKO/21/GIG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425428,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357368,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Komputer biurowy – 48 szt./dostawa w I turze 26 szt.; dostawa w II turze 22 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 112848,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Komputer laboratoryjny – 10 szt./dostawa w I turze 4 szt.; dostawa w II turze 6 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 22636,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Komputer obliczeniowy – 29 szt./dostawa w I turze 14 szt.; dostawa w II turze 15 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 141500,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Notebook – 13 szt./dostawa w I turze 6 szt.; dostawa w II turze 7 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 41730,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V Monitor 24” – 43 szt./dostawa w I turze 20 szt.; dostawa w II turze 23 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 38653,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wyłoniona w postępowaniu dla części V firma CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o., ul. Wolność 8 lok.4, 26-600 Radom (oferta nr 6) w dniu 06.12.2021г. odmówiła podpisania umowy. Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 263 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
Komisja Przetargowa przy Głównym Instytucie Górnictwa zakończyła przeprowadzanie czynności
powtórzonych dla Części V w dniu 16.12.2021r. i unieważniła postępowanie dla części V w ramach prac, dotyczących w/w części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 255 ust. 7 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące sal zajęć, sal lekcyjnych i pracowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach
- Zakup dostarczanie produktów i zestawów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 33 Pakiety.
- WPI - Bezpieczny maluch na start - środki z budżetu miasta - Miejskie Przedszkole nr 99 - dostawa wyposażenia meblowego
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3b
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.