eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa komputerów biurowych, laboratoryjnych, obliczeniowych, notebooków oraz monitorów.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów biurowych, laboratoryjnych, obliczeniowych, notebooków oraz monitorów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 259 2342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gig.eu/przetarg/2886/dostawa-komputerow-biurowych-laboratoryjnych-obliczeniowych-notebookow-oraz-monitorow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów biurowych, laboratoryjnych, obliczeniowych, notebooków oraz monitorów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98fd8b2-de1c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104848/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5538/MKO/21/GIG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425428,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357368,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Komputer biurowy – 48 szt.
/dostawa w I turze 26 szt.; dostawa w II turze 22 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 112848,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Komputer laboratoryjny – 10 szt.
/dostawa w I turze 4 szt.; dostawa w II turze 6 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 22636,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Komputer obliczeniowy – 29 szt.
/dostawa w I turze 14 szt.; dostawa w II turze 15 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 141500,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Notebook – 13 szt.
/dostawa w I turze 6 szt.; dostawa w II turze 7 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 41730,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Monitor 24” – 43 szt.
/dostawa w I turze 20 szt.; dostawa w II turze 23 szt./
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do użytku na terenie UE
i posiadać cechy oraz parametry szczegółowo przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 38653,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wyłoniona w postępowaniu dla części V firma CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o., ul. Wolność 8 lok.4, 26-600 Radom (oferta nr 6) w dniu 06.12.2021г. odmówiła podpisania umowy. Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 263 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
Komisja Przetargowa przy Głównym Instytucie Górnictwa zakończyła przeprowadzanie czynności
powtórzonych dla Części V w dniu 16.12.2021r. i unieważniła postępowanie dla części V w ramach prac, dotyczących w/w części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 255 ust. 7 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.