eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaRozbudowa systemu enova365



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa systemu enova365

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@ans.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu enova365

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69758933-dc7b-4cb6-a130-fce959768192

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120586/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania Uczelnią

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy
Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawcy” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG.2510.04.25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa funkcjonującego w uczelni systemu enova365 o dodatkowe moduły, wdrożenie wraz z migracją danych z systemu Symfonia, zgodnie z wymaganiami
i harmonogramem wdrożenia.
• dostawa (rozbudowa) licencji na dodatkowe moduły systemu enova365 (wersja platynowa multi),
• wdrożenie dodatkowych modułów systemu enova365 w środowisku Zamawiającego,
• migracja danych do systemu enova365 z systemu Symfonia,
• integracja z systemami informatycznymi (w tym z Uniwersyteckim Systemem Obsługi Studiów – USOS).

1.1. Oprogramowanie enova365
Zamawiający posiada wdrożony system enova365 (wersja platynowa multi) w zakresie Faktura oraz Środki trwałe.

1.2. Oprogramowanie Symfonia
Zamawiający posiada wdrożony system Symfonia (Symfonia Sp. z o.o.) obejmujący moduły Symfonia ERP Finanse i Księgowość, Symfonia ERP Kadry i Płace. Moduły posiadają własne, oddzielne bazy danych SQL.

1.3. Oprogramowanie USOS
Zamawiający posiada wdrożony Uniwersytecki Systemem Obsługi Studiów (USOS) (Międzyuniwersyteckie Centrum Informatyzacji - MUCI).

2. Zakres wdrożenia
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Dostawa (rozbudowa) licencji na dodatkowe moduły systemu enova365 (wersja platynowa multi).
2. Opracowanie analizy przedwdrożeniowej.
3. Wdrożenie modułów systemu enova365.
4. Migracja danych do systemu enova365 z systemu Symfonia.
5. Opracowanie mechanizmów integracji z systemami zewnętrznymi.
6. Inne wymagania.
7. Przeprowadzenie szkoleń użytkowników.
8. Opracowanie dokumentacji powdrożeniowej.
9. Udzielenie gwarancji na wykonane prace wdrożeniowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie doświadczenia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie:
 co najmniej dwa projekty informatyczne obejmujące wdrożenie systemu enova365 wraz z migracją danych kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych z systemu Symfonia – na uczelni wyższej,
oraz
 co najmniej jednego projektu informatycznego obejmującego wdrożenie systemu enova365 wraz z migracją danych kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych z systemu Symfonia – w podmiocie innym niż uczelnia wyższa.
Na dowód powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony „Wykaz wykonanych usług” – załącznik nr 5 do swz wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług np. referencje, zwarte umowy itp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek musi spełniać jeden z wykonawców.
2) W zakresie kwalifikacji i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi, iż dysponuje niżej podanym zespołem projektowym:
 kierownik projektu, który w okresie ostatnich pięciu lat, pełnił rolę kierownika projektu, w minimum jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu enova365 wraz z migracją danych z systemu Symfonia realizowanym na uczelni wyższej.
 specjalista ds. wdrożeń w obszarze finansowo-księgowym, który w okresie ostatnich pięciu lat, brał udział w minimum jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu enova365 wraz z migracją danych z systemu Symfonia realizowanym na uczelni wyższej.
 specjalista ds. wdrożeń w obszarze kadrowo-płacowym, który w okresie ostatnich pięciu lat, brał udział w minimum jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu enova365 wraz z migracją danych z systemu Symfonia realizowanym na uczelni wyższej.
 programista, który w okresie ostatnich pięciu lat, brał udział w minimum jednym projekcie obejmującym wdrożenie systemu enova365 wraz z migracją danych z systemu Symfonia realizowanym na uczelni wyższej oraz posiadających.
Na dowód powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony „Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia” – załącznik nr 6 do swz wraz z dowodami, iż uczestniczyli w realizacji usługi wdrożenia systemu enova365 na wymaganym stanowisku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek musi spełnić jeden z wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegółowy zakres zmian został opisany we wzorze umowy załącznik nr 8 do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_pila

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.