Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00274162/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00277373/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00295019/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na przypadające do spłaty w roku 2021 zobowiązania z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122732075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umsulkowice,m,344113,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na przypadające do spłaty w roku 2021 zobowiązania z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfaa78a-485a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003899/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2000000.00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274162/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.000.000,00 zł przeznaczonego na przypadające do spłaty w roku 2021 zobowiązania z tytułu kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
2. Okres kredytowania ustala się na grudzień 2021 – grudzień 2026 roku.
3. Karencja w spłacie rat kapitałowych 28 miesięcy.
4. Spłata kapitału do 15.12.2026 roku (spłata w ratach miesięcznych).
5. Termin płatności pierwszej raty kapitałowej 15.03.2024 r.
6. Termin spłaty raty odsetkowej : do 15-go dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który zostały naliczone, płatność ostatniej raty wraz ze spłatą kapitału.
7. Raty płatne w okresach miesięcznych do 15-go dnia każdego miesiąca.
8. Wysokość rat : rok 2024 - 10 rat po 50.000,00 zł; rok 2025 – 11 rat po 41.500,00 zł; 1 rata po 43.500,00 zł; rok 2026 – 11 rat po 83.500,00 zł; 1 rata po 81.500,00 zł.
9. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu.
10. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie kwartalnie w pierwszym dniu roboczym każdego kwartału w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększone o marżę banku.
11. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego maksymalnie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy w maksymalnie dwóch transzach do 31 grudnia 2021 r, przy czym uruchomienie pierwszej transzy nastąpi do dnia 15 grudnia 2021 roku.
12. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ.
13. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
14. Zamawiający nie przewiduje opłat i prowizji bankowej od udzielonego kredytu.
15. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, chyba że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu i deklaracji wekslowej,
16. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują następujące rodzaje czynności: osoby pełniącej funkcję doradcy bankowego odpowiedzialnej za kontakty i relacje z zamawiającym. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji będą regulowane w postanowienia umowy.
17. CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
21. Wizja lokalna - nie dotyczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171720,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187477,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171720,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskidzki Bank Spółdzielczy Oddział w Wadowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-004-69-30
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171720,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-15INNE PRZETARGI SUŁKOWICE
więcej: przetargi SUŁKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.