Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296095/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00307360/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-896b42df-535b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296095/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121374,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu takich jak: nowych tablic rejestracyjnych jednostkowych/wtórniki indywidualne/ (samochodowych jednorzędowych, dwurzędowych, zabytkowych motorowerowych, motocyklowych, do przyczep jedno i dwurzędowych, wtórników tablic rejestracyjnych itp.) trwale pakowane po 25 kpl w opakowaniu kartonowym i czytelnie opisane serią oraz numerami oraz świadczenie usług w zakresie:
a) dostarczenia nowych tablic rejestracyjnych na własny koszt i własne ryzyko do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Brzegu w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) odbioru od zamawiającego w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty powiadomienia i wycofanie z użytku tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie ich złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
Wszystkie koszty związane z dostawą tablic i odbiorem zużytych tablic
rejestracyjnych ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę w wysokości 155 400,00 zł.Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 14 grudnia 2021 r.
Cena oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.
Powyższe stanowisko Zamawiającego zgodne jest z komentarzem Urzędu Zamówień Publicznych do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, cyt. „Natomiast w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez zamawiającego. Hołdując racjonalności, przesłanka ta zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a zamawiający tego limitu nie zmieni. Sformułowanie przepisu („zamawiający unieważnia”) prowadzi do wniosku, że ustawowy przymus unieważnienia postępowania zachodzi od razu, gdy tylko okaże się, że zachodzi jedna z dwóch alternatywnych przesłanek, a zamawiający nie może lub nie chce zwiększyć kwoty pokrycia finansowego”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232150,20 PLN
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Przygotowywanie i wydanie w lokalu dwudaniowych obiadów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2027r.
- "Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia"
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2026 r.
- Organizacja wyjazdów integracyjno-kulturalnych dla uczestników projektu
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych".
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO
- Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie ........ do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b w 2026 r.
- Wykonanie i dostawy dla Powiatu Radomszczańskiego nowych tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych oraz odbiór i złomowanie wymienionych rodzajów tablic wycofanych z użytku
- Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lwówku Śląskim
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





