eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZAMÓWIENIE PODOBNE NR 1 DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO PN. "PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. GOŁĘŻYCKIEJ"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAMÓWIENIE PODOBNE NR 1 DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO PN. „PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. GOŁĘŻYCKIEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAMÓWIENIE PODOBNE NR 1 DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO PN. „PRZEBUDOWA WIADUKTU W CIĄGU UL. GOŁĘŻYCKIEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef4c43af-5e50-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007473/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Modernizacja wiaduktu w ciągu ul. Gołężyckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1) W dniu 26.02.2021 r., zawarto umowę nr RU-29/PIM/21/TP/2018-154 dot. zam. podstawowego;
2) Wykonawca został wybrany w trybie przetargu nieograniczonego - ogł. o zamówieniu - BZP z dn. 30/12/2020 r. nr 773162-N-2020.
3) Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ możliwość udzielania zam. podobnych;
4) Wartość zam. podstawowego ustalono na kwotę 7479355,19 zł, w tym wartość zam. podobnych ustalono na kwotę 2493118,40 zł;
5) zgodnie z art. 305. ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP , Zamawiający "może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7–14";
6) niniejsze zamówienie spełnia przesłanki zam. podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP,
7) Przedmiot zam. podobnego stanowią prace polegające na powtórzeniu robót / usług rodzajowo odpowiadających przedmiotowi zam. podstawowego. Przedmiot zam. podobnego jest zgodny z przedmiotem zam. podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/11/21/ZP53/2018-154

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia podobnego obejmuje wykonanie robót w zakresie określonym przedmiarem robót, obejmujących w szczególności:
1. wymianę warstwy ścieralnej (wraz z wykonaniem wzmocnienia z siatki) nawierzchni ulicy Gołężyckiej na odcinku od wiaduktu nad torami kolejowymi do ul. Warownej,
2. zmianę lokalizacji i doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Baranowskiej w rejonie Szkoły Podstawowej nr 59 w Poznaniu,
3. wykonanie Stałej Organizacji Ruchu (dalej: SOR) w rejonie ul. Starołęckiej, Książęcej i Św. Antoniego zgodnie z projektem opracowanym przez Macieja Teresiaka (wrzesień 2021 r.)
4. wykonanie usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1393117,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1393117,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1393117,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TORMEL Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WANT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634149843

7.3.3) Ulica: ul. Przemyska 5

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-324

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży elektroenergetycznej - oświetlenie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1393117,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania określony data z uwagi na koordynacje prac z terminami zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.