Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi pielęgnacyjne bylin i krzewów w Czeladzi w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi pielęgnacyjne bylin i krzewów w Czeladzi w 2025 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac715f7-c9d4-4ef8-8544-92b3251c2720
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040710/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 „Usługi pielęgnacyjne bylin i krzewów w Czeladzi w 2025 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zam. podst. w przedmiocie pn.:„Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi w 2025 roku”w Część B zostało udzielone dn. 23.04.2025r. na podst. umowy nr41/WG/04/25 Wykonawcy Usługi Transportowe Paweł Bednarek, ul. Orzechowa 31, 43-190 Mikołów. Zamówienie podst. w Części B- obejmowało w szczególności: sadzenie i pielęgnacje bylin i krzewów, pielęgnacji róż, wymianu piasku w piaskownicach. Zam. przewidział w ogł. o zamówieniu nr2025/BZP00141970/01 z dn. 2025-03-12. udziel. zamówienia dotychczasowemu Wyk., polegającego na pielęgnacji bylin i krzewów. Przedmiotowe zamówienie Zamawiający planuje udzielić Wykonawcy Usługi Transportowe Paweł Bednarek, z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienie to jest zgodne z przedmiotem zamówienia podst. w zakresie zadania Usługi związane z utrzymaniem terenów zieleni w Czeladzi w 2025 roku - Część B a jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu zamówienia podst.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/U/MZGK/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKRES PRAC WYKONAWCY:
1. Pielęgnacja bylin i krzewów wieloletnich w gruncie musi odbywać się zgodnie ze sztuką ogrodniczą i w szczególności obejmuje:
• pielenie i spulchnienie gleby - częstotliwość uzależniona od warunków wegetacyjnych;
• nawożenie nawozem, który zabezpieczy prawidłowy rozwój roślin
• podlewanie z częstotliwością właściwą do warunków pogodowych (koszt wody oraz jej dostawę pokrywa Wykonawca);
• utylizacja i wywóz odpadów w cenie pielęgnacji;
• W razie konieczności należy dokonać oprysku odpowiednim środkiem grzybobójczym – krotność w zależności od potrzeb
• W razie konieczności należy dokonać oprysku odpowiednim środkiem owadobójczym– krotność w zależności od potrzeb
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Paweł Bednarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351036009
7.3.3) Ulica: Orzechowa 31
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE PAWEŁ BEDNAREK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE PAWEŁ BEDNAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Modernizacja i przebudowa budynku przychodni na rzecz Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego funkcjonującego w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym"
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozstawienie wolier oraz przygotowanie powierzchni adaptacyjnej
- Pobór próbek aparatu asymilacyjnego z drzew stojących na 133 Stałych Powierzchniach Obserwacyjnych II rzędu (SPO II) monitoringu lasów na terenie Polski
- Sporządzenie operatów rybackich dla obwodów rybackich RZGW Bydgoszcz
więcej: Usługi środowiska naturalnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.