eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźPrzewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 45

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 76-37-923

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fb5be05-c2a8-4664-8dc2-c355986a2075

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032036/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,202896,82becdc7f5288458336c00e609f9d074.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem postanowień dotyczących negocjacji treści oferty oraz przypadku awarii platformy, na której prowadzone jest postępowanie, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: poprzez Platformę przetargową , która jest stroną internetową prowadzonego postępowania.
2) adres strony internetowej prowadzonego postępowania – strona, na której opublikowane będzie postępowanie, udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz, za pośrednictwem której będzie prowadzona komunikacja z wykonawcami (URL) został podany w Rozdziale 1 ust 10 SWZ - https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,202896,82becdc7f5288458336c00e609f9d074.html

[Więcej informacji w Rozdz. 13 SWZ „Komunikacja i środki komunikacji”]

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową) zobowiązany jest:
1) zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Są tam instrukcje:
a) „Rejestracja Wykonawcy na platformie”,
b) „Zadawanie pytań do postępowania”,
c) „Wymagania techniczne”,
d) „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” oraz
2) zaakceptować „Regulamin korzystania z Platformy przetargowej” dostępny pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

2. Regulamin korzystania z Platformy przetargowej - Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.

3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
„1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy. a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera.
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.”

4. Wsparcie techniczne - w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.

5. Sposób złożenia oferty - Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Zaleca się dokonanie logowania. W celu złożenia oferty należy wejść na stronę platformy przetargowej.

6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenia o których mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby o których mowa w art. 118 ust 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j: Dz.U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. (§ 2 ust 1 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).

[Więcej informacji w Rozdz. 14 SWZ „Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej”]

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych – RODO zawarta w Rozdziale 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych – RODO zawarta w Rozdziale 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SE-ZP.271.1.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1 -
„Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w Będzinie w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu”.

a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026r.
b) Placówka oświatowa- przez placówkę oświatową rozumie się: szkołę, przedszkole, ośrodek szkolno-wychowawczy, zespół szkół, zespół szkolno-przedszkolny.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego.
d) WYMAGA SIĘ by dowóz uczniów realizowany był wyłącznie do placówek wskazanych przez Zamawiającego. (UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza aby w ramach realizacji zamówienia Wykonawca realizował zamówienie od innego Zamawiającego - co należy uwzględnić w cenie oferty).
e) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena ofertowa brutto [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 90 punktów

2) Jakość pojazdu [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 10 punktów

2. Sposób oceny ofert

1) Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 90 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto”
„CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie

2) Ocena w zakresie kryterium „ Jakość pojazdu” – ocena będzie dokonywana na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) roku produkcji pojazdu.

Ilość punktów jakie zostaną przyznane za rok produkcji pojazdu, którym będzie realizowana usługa:
Wyprodukowano w 2014 r - 0 pkt – wymagane minimum
Wyprodukowano w 2015 r -1 pkt
Wyprodukowano w 2016 r -2 pkt
Wyprodukowano w 2017 r - 3 pkt
Wyprodukowano w 2018 r - 4 pkt
Wyprodukowano w 2019 r - 5 pkt
Wyprodukowano w 2020 r - 6 pkt
Wyprodukowano w 2021 r - 7 pkt
Wyprodukowano w 2022 r - 8 pkt
Wyprodukowano w 2023 r - 9 pkt
Wyprodukowano w 2024 r/ 2025 r - 10 pkt

3. Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, i uzyskała najwyższą sumę ilości punktów uzyskanych w każdym z ocenianych kryteriów (punkty za cenę + punkty za jakość pojazdu).

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 1 ustawy Pzp Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 2 ustawy Pzp Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru w taki sposób, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

− Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

− Uwaga: Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Wzwiązku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów, gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość pojazdu (rok produkcji pojazdu)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 –
„Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu”.

a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026r.
b) Placówka oświatowa- przez placówkę oświatową rozumie się: szkołę, przedszkole, ośrodek szkolno-wychowawczy, zespół szkół, zespół szkolno-przedszkolny.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego.
d) WYMAGA SIĘ by dowóz uczniów realizowany był wyłącznie do placówek wskazanych przez Zamawiającego. (UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza aby w ramach realizacji zamówienia Wykonawca realizował zamówienie od innego Zamawiającego - co należy uwzględnić w cenie oferty).
e) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena ofertowa brutto [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 90 punktów

2) Jakość pojazdu [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 10 punktów

2. Sposób oceny ofert

1) Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 90 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto”
„CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie

2) Ocena w zakresie kryterium „ Jakość pojazdu” – ocena będzie dokonywana na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) roku produkcji pojazdu.

Ilość punktów jakie zostaną przyznane za rok produkcji pojazdu, którym będzie realizowana usługa:
Wyprodukowano w 2014 r - 0 pkt – wymagane minimum
Wyprodukowano w 2015 r -1 pkt
Wyprodukowano w 2016 r -2 pkt
Wyprodukowano w 2017 r - 3 pkt
Wyprodukowano w 2018 r - 4 pkt
Wyprodukowano w 2019 r - 5 pkt
Wyprodukowano w 2020 r - 6 pkt
Wyprodukowano w 2021 r - 7 pkt
Wyprodukowano w 2022 r - 8 pkt
Wyprodukowano w 2023 r - 9 pkt
Wyprodukowano w 2024 r/ 2025 r - 10 pkt

3. Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, i uzyskała najwyższą sumę ilości punktów uzyskanych w każdym z ocenianych kryteriów (punkty za cenę + punkty za jakość pojazdu).

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 1 ustawy Pzp Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 2 ustawy Pzp Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru w taki sposób, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

− Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

− Uwaga: Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Wzwiązku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów, gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość pojazdu (rok produkcji pojazdu)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3 -
„Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w Sosnowcu w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu”.

a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026r.
b) Placówka oświatowa- przez placówkę oświatową rozumie się: szkołę, przedszkole, ośrodek szkolno-wychowawczy, zespół szkół, zespół szkolno-przedszkolny.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego.
d) WYMAGA SIĘ by dowóz uczniów realizowany był wyłącznie do placówek wskazanych przez Zamawiającego. (UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza aby w ramach realizacji zamówienia Wykonawca realizował zamówienie od innego Zamawiającego - co należy uwzględnić w cenie oferty).
e) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena ofertowa brutto [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 90 punktów

2) Jakość pojazdu [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 10 punktów

2. Sposób oceny ofert

1) Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 90 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto”
„CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie

2) Ocena w zakresie kryterium „ Jakość pojazdu” – ocena będzie dokonywana na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) roku produkcji pojazdu.

Ilość punktów jakie zostaną przyznane za rok produkcji pojazdu, którym będzie realizowana usługa:
Wyprodukowano w 2014 r - 0 pkt – wymagane minimum
Wyprodukowano w 2015 r -1 pkt
Wyprodukowano w 2016 r -2 pkt
Wyprodukowano w 2017 r - 3 pkt
Wyprodukowano w 2018 r - 4 pkt
Wyprodukowano w 2019 r - 5 pkt
Wyprodukowano w 2020 r - 6 pkt
Wyprodukowano w 2021 r - 7 pkt
Wyprodukowano w 2022 r - 8 pkt
Wyprodukowano w 2023 r - 9 pkt
Wyprodukowano w 2024 r/ 2025 r - 10 pkt

3. Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, i uzyskała najwyższą sumę ilości punktów uzyskanych w każdym z ocenianych kryteriów (punkty za cenę + punkty za jakość pojazdu).

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 1 ustawy Pzp Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 2 ustawy Pzp Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru w taki sposób, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

− Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

− Uwaga: Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Wzwiązku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów, gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość pojazdu (rok produkcji pojazdu)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4 -
„Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w Katowicach w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu”.

a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026r.
b) Placówka oświatowa- przez placówkę oświatową rozumie się: szkołę, przedszkole, ośrodek szkolno-wychowawczy, zespół szkół, zespół szkolno-przedszkolny.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego.
d) WYMAGA SIĘ by dowóz uczniów realizowany był wyłącznie do placówek wskazanych przez Zamawiającego. (UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza aby w ramach realizacji zamówienia Wykonawca realizował zamówienie od innego Zamawiającego - co należy uwzględnić w cenie oferty).
e) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena ofertowa brutto [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 90 punktów

2) Jakość pojazdu [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 10 punktów

2. Sposób oceny ofert

1) Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 90 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto”
„CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie

2) Ocena w zakresie kryterium „ Jakość pojazdu” – ocena będzie dokonywana na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) roku produkcji pojazdu.

Ilość punktów jakie zostaną przyznane za rok produkcji pojazdu, którym będzie realizowana usługa:
Wyprodukowano w 2014 r - 0 pkt – wymagane minimum
Wyprodukowano w 2015 r -1 pkt
Wyprodukowano w 2016 r -2 pkt
Wyprodukowano w 2017 r - 3 pkt
Wyprodukowano w 2018 r - 4 pkt
Wyprodukowano w 2019 r - 5 pkt
Wyprodukowano w 2020 r - 6 pkt
Wyprodukowano w 2021 r - 7 pkt
Wyprodukowano w 2022 r - 8 pkt
Wyprodukowano w 2023 r - 9 pkt
Wyprodukowano w 2024 r/ 2025 r - 10 pkt

3. Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, i uzyskała najwyższą sumę ilości punktów uzyskanych w każdym z ocenianych kryteriów (punkty za cenę + punkty za jakość pojazdu).

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 1 ustawy Pzp Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 2 ustawy Pzp Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru w taki sposób, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

− Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

− Uwaga: Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Wzwiązku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów, gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość pojazdu (rok produkcji pojazdu)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 5 –
„Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w Chorzowie w roku szkolnym 2025/2026 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu”.

a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026r.
b) Placówka oświatowa- przez placówkę oświatową rozumie się: szkołę, przedszkole, ośrodek szkolno-wychowawczy, zespół szkół, zespół szkolno-przedszkolny.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego.
d) WYMAGA SIĘ by dowóz uczniów realizowany był wyłącznie do placówek wskazanych przez Zamawiającego. (UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza aby w ramach realizacji zamówienia Wykonawca realizował zamówienie od innego Zamawiającego - co należy uwzględnić w cenie oferty).
e) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena ofertowa brutto [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 90 punktów

2) Jakość pojazdu [Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga punktowa)] - Max. 10 punktów

2. Sposób oceny ofert

1) Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 90 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto”
„CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie

2) Ocena w zakresie kryterium „ Jakość pojazdu” – ocena będzie dokonywana na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) roku produkcji pojazdu.

Ilość punktów jakie zostaną przyznane za rok produkcji pojazdu, którym będzie realizowana usługa:
Wyprodukowano w 2014 r - 0 pkt – wymagane minimum
Wyprodukowano w 2015 r -1 pkt
Wyprodukowano w 2016 r -2 pkt
Wyprodukowano w 2017 r - 3 pkt
Wyprodukowano w 2018 r - 4 pkt
Wyprodukowano w 2019 r - 5 pkt
Wyprodukowano w 2020 r - 6 pkt
Wyprodukowano w 2021 r - 7 pkt
Wyprodukowano w 2022 r - 8 pkt
Wyprodukowano w 2023 r - 9 pkt
Wyprodukowano w 2024 r/ 2025 r - 10 pkt

3. Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, i uzyskała najwyższą sumę ilości punktów uzyskanych w każdym z ocenianych kryteriów (punkty za cenę + punkty za jakość pojazdu).

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 1 ustawy Pzp Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

− Uwaga: Zgodnie z art. 248 ust 2 ustawy Pzp Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru w taki sposób, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

− Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

− Uwaga: Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Wzwiązku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów, gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość pojazdu (rok produkcji pojazdu)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu spośród warunków o których mowa w art. 112 ust 2 Pzp.

1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie posiadanie przez Wykonawcę licencji na wykonywanie krajowego transportu osób wydaną przed dniem 15.08.2013 r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane po dniu 15.08.2013 r. na podstawie i zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 21.10.2009 r. nr 1071/2009 ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego.


2) Zdolność techniczna lub zawodowa: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, wyposażonymi co najmniej w:

Dot. części Nr 1 (Będzin):
a) minimum 13 miejsc siedzących w części pasażerskiej,
b) minimum 2 miejsca dla dzieci siedzących na wózkach inwalidzkich,
c) pojazd/ pojazdy musi/ muszą być wyposażone:
- w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
- w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie,
- w podnośnik lub najazd,
- w szyny do mocowania wózków inwalidzkich,
- w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie,
- siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
d) pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być wyprodukowane od 2014 r.
e) aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NNW

Dot. części Nr 2 (Dąbrowa Górnicza):
a) minimum 8 miejsc siedzących w części pasażerskiej,
b) minimum 2 miejsca dla dzieci siedzących na wózkach inwalidzkich,
c) pojazd/ pojazdy musi/ muszą być wyposażony:
− w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
− w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie,
− w podnośnik lub najazd,
− w szyny do mocowania wózków inwalidzkich,
− w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie,
− siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
d) pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być wyprodukowane od 2014 r.
e) aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NNW

Dot. części Nr 3 (Sosnowiec) :
a) minimum 7 miejsc siedzących w części pasażerskiej,
b) minimum 1 miejsce dla dziecka siedzącego na wózku inwalidzkim,
c) pojazd / pojazdy musi/ muszą być wyposażone:
− w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
− w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie,
− w podnośnik lub najazd,
− w szyny do mocowania wózków inwalidzkich,
− w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie,
− siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
d) pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być wyprodukowane od 2014 r.
e) aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NNW

Dot. części Nr 4 (Katowice) :
a) minimum 6 miejsc siedzących w części pasażerskiej,
b) minimum 1 miejsce dla dziecka siedzącego na wózku inwalidzkim,
c) pojazd/ pojazdy musi/ muszą być wyposażone:
− w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
− w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie,
− w podnośnik lub najazd,
− w szyny do mocowania wózków inwalidzkich,
− w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie,
− siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
d) pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być wyprodukowane od 2014 r.
e) aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NNW

Dot. części Nr 5 (Chorzów) :
a) minimum 4 miejsca siedzące w części pasażerskiej,
b) minimum 1 miejsce dla dziecka siedzącego na wózku inwalidzkim,
c) pojazd/ pojazdy musi/ muszą być wyposażone:
− w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,
− w uchwyt wspomagający wsiadanie i wysiadanie,
− w podnośnik lub najazd,
− w szyny do mocowania wózków inwalidzkich,
− w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie,
− siedzenia pasażerów mają być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
d) pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być wyprodukowane od 2014 r.
e) aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NNW

− Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia autobusami przegubowymi i piętrowymi. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Zamawiający wymaga, aby dla każdej z tras wyznaczono do realizacji oddzielnie pojazdy, tzn. jeden pojazd nie może obsługiwać więcej niż jednej trasy.

2. Spełnianie warunków udziału w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z art. 117 ust 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności, uznawać się będzie za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi do których te uprawnienia są wymagane.

3. Spełnianie warunków udziału przez korzystanie z zasobów innych podmiotów udostepniających zasoby: Wykonawca nie może korzystać z zasobów podmiotu udostepniającego zasobów w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych służących na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (składane na wezwanie): nie dotyczy, spełnienia warunków udziału Zamawiający oceni na podstawie Oświadczenia o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą należy złożyć (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu):

1) Oświadczenie Wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ. Oświadczenie to składa Wykonawca, każdy ze wspólników w przypadku składania oferty wspólnie przez konsorcjum lub spółkę cywilną. Jeżeli oświadczenia składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia). Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia postawiony warunek. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może zaistnieć sytuacja, że tylko jeden z nich spełnia określony warunek udziału postawiony w postępowaniu - w takiej sytuacji wykonawca, który nie spełnia warunku udziału wykreśli treść oświadczenia w zakresie spełnieniu określonego warunku udziału z oświadczenia.

2) Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji dla określonej osoby – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 2.

4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo, z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa, należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki lub umowa spółki cywilnej, z której wynika upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki (nie dotyczy jeżeli wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę).

[Więcej informacji w Podrozdz. 17.2 SWZ „Opis sposobu przygotowania oferty”]

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. Pełnomocnictwo:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oznacza to, że ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest obowiązkowe. Ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo, z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. Obowiązek wyznaczenia przedstawiciela uprawnionego do reprezentacji współwykonawców w stosunkach z zamawiającym dotyczy również spółki cywilnej.

2) w przypadku spółki cywilnej wystarczającym będzie, gdy upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, wskazującej jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). Ofertę może podpisać wyznaczony pełnomocnik lub wszyscy wspólnicy spółki.

3) dokument pełnomocnictwa powinien określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wymieniać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców), oraz określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

4) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

3. Korespondencja z Pełnomocnikiem - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na adres wskazany w ofercie jako adres do korespondencji.

4. Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia :

1) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ) -Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

5. Oświadczenia dot. warunków udziału :

1) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ) - Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału składa ten wykonawca, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.

2) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 Pzp (Załącznik Nr 5 do SWZ) - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 ustawy Pzp., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („(…) z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty został w Załączniku Nr 3 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowne:
- § 12 [Zmiany umowy na podstawie art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy pzp]
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w zakresie:
1) Zmniejszenie ilości placówek- jeżeli wystąpi konieczność zmniejszenia ilości placówek na danej trasie do których mają być dowożone dzieci. Nastąpi zmiana w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona po negocjacji stron umowy dot. wysokości zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
2) Zwiększenie ilości placówek - jeżeli wystąpi konieczność zwiększenia ilości placówek do których mają być dowożone dzieci. Nastąpi zmiana w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona po negocjacji stron umowy dot. wysokości zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
3) Zwiększenie ilości dzieci - jeżeli do przewozu dojdzie dodatkowe dziecko nie uwzględnione w Opisie Przedmiotu - przekraczające zaplanowaną ilość rezerwową dzieci. Nastąpi zmiana w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona po negocjacji stron umowy dot. wysokości zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
4) Dodatkowe kursy - jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia dodatkowego kursu z uwagi na fakt, że dziecko lub część dzieci zaczyna zajęcia o innej godzinie niż pozostałe lub kończy zajęcia o innej godzinie niż pozostałe. Nastąpi zmiana w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana zostanie wprowadzona po negocjacji stron umowy dot. wysokości zmiany wynagrodzenia wykonawcy i stawki za ten dodatkowy kurs.
5) Zamiana placówki na inną - zmiana zostanie wprowadzona jeżeli powstanie konieczność dowozu dziecka do placówki, która nie była uwzględniona w Opisie Przedmiotu Zamówienia, ale znajduje się na terenie tego samego miasta i nie będzie w znacznej odległości od placówki dotychczasowej - max do 7 km różnicy. Będzie to zamiana jednej placówki na inną. Nastąpi zmiana w opisie przedmiotu zamówienia Wynagrodzenie w wyniku tej zmiany nie zostanie zmienione.
6) Jeżeli wystąpi zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (umowy) w rozumieniu art. 439 Ustawy Pzp - Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona na wniosek jednej ze stron zgodnie z postanowieniami § 13 umowy;
7) Jeżeli nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług - Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona na wniosek jednej ze stron umowy z wyliczeniem wynagrodzenia za 1 dzień oraz wynagrodzenia łącznego po wyliczeniu zmiany od miesiąca, w którym obowiązywała już nowa stawka podatku. Wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie.

2. Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy - Zmiana zostanie wprowadzona jeżeli nastąpi zmiana rachunku bankowego Wykonawcy, który jest zgodny z rachunkiem bankowym przypisanym mu w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT.

3. Zamawiający przewiduje również zmianę postanowień zawartej umowy, bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiana trasy realizacji usługi - jeżeli nastąpi zmiana liczby dzieci dowożonych do danej placówki np. dojdzie dodatkowe dziecko do dowozu, adresy dzieci i trasa ulegną zmianie.
2) Zwiększenie ilości dzieci - maksymalny wzrost ilości dzieci do limitu miejsc rezerwowych ujętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3) Zmniejszenie ilości dzieci - jeżeli nastąpi zmiana liczby dzieci dowożonych do danej placówki np. dziecko zrezygnuje lub czasowo nie będzie uczęszczało do placówki oświatowej, jednak kurs do danej placówki będzie nadal realizowany.

[Więcej informacji w Załączniku Nr 3 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowne: § 12 [Zmiany umowy na podstawie art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy pzp] oraz § 13. [Zmiany umowy na podstawie art. 439 ustawy pzp]

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej, na której Zamawiający prowadzi postępowanie, bezpośredni link do postępowania podano w Rozdziale 1 ust 10 SWZ tj. https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,202896,82becdc7f5288458336c00e609f9d074.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.