eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłoczewDoposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni sieci lokalnych
w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Złoczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731583719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szeroka 1/7

1.5.2.) Miejscowość: Złoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-270

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 43 820 22 12

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 43 820 20 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lozloczew@tlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspzloczew.weebly.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15e71767-b3d3-42e7-a615-7341953a9f75

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni sieci lokalnych
w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e71767-b3d3-42e7-a615-7341953a9f75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00184537/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0075/23-00 pn. „Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186287

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2.1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu Technik Informatyk, w związku z realizacją Projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0075/23-00 pn. „Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 1 – cz. I i zał. nr 1a – cz. II - do SWZ. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w stanie kompletnym, wolnym od wad fabrycznych, materiałowych, wykonawczych i konstrukcyjnych, a także prawnych, w nieuszkodzonym i nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
2. Wykonawca oferuje elementy przedmiotu zamówienia wg parametrów wynikających z OPZ (zał. nr 1 i 1a do SWZ) oraz danych zawartych w SWZ.
3. Wykonawca obligatoryjnie wraz z ofertą składa:
a) oświadczenie o zgodności parametrów oferowanych elementów przedmiotu zamówienia z OPZ, wg załącznika nr 2 i 2a do SWZ – Formularz cenowy dla każdej z części- wraz ze wskazaniem cen jednostkowych oraz ceny brutto ogółem,
b) Dokumenty- zrzuty ekranu potwierdzające wydajność, certyfikaty i inne dokumenty stanowiące element opisu przedmiotu zamówienia, wymienione w ramach OPZ, tj. w odniesieniu do:
- poz. 5 OPZ w zakresie cz.I
- poz. 20 OPZ w zakresie cz. I
- OPZ w zakresie cz. II.
UWAGA. Dokumenty wymienione w ust. 3 a) i b) nie podlegają uzupełnieniu- brak ich złożenia wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4. Wszystkie parametry wskazane w OPZ mają charakter minimalny. W przypadku zaoferowania parametrów wyższych w odniesieniu do każdej z pozycji tabeli OPZ Wykonawca zaznacza w tabeli Formularza cenowego z OPZ- zał. nr 2 i 2a do SWZ, że oferuje wyższe parametry i wówczas dołącza do oferty informację o danych technicznych elementu przedmiotu umowy w zakresie, którego oferuje wyższe parametry niż wskazane w OPZ.
5. UWAGA. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że parametry zaoferowane przez Wykonawcę mają charakter niższych niż wymagane w ramach OPZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 260832,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu Technik Informatyk, w związku z realizacją Projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0075/23-00 pn. „Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 1 – cz. I i zał. nr 1a – cz. II - do SWZ. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w stanie kompletnym, wolnym od wad fabrycznych, materiałowych, wykonawczych i konstrukcyjnych, a także prawnych, w nieuszkodzonym i nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
2. Wykonawca oferuje elementy przedmiotu zamówienia wg parametrów wynikających z OPZ (zał. nr 1 i 1a do SWZ) oraz danych zawartych w SWZ.
3. Wykonawca obligatoryjnie wraz z ofertą składa:
a) oświadczenie o zgodności parametrów oferowanych elementów przedmiotu zamówienia z OPZ, wg załącznika nr 2 i 2a do SWZ – Formularz cenowy dla każdej z części- wraz ze wskazaniem cen jednostkowych oraz ceny brutto ogółem,
b) Dokumenty- zrzuty ekranu potwierdzające wydajność, certyfikaty i inne dokumenty stanowiące element opisu przedmiotu zamówienia, wymienione w ramach OPZ, tj. w odniesieniu do:
- poz. 5 OPZ w zakresie cz.I
- poz. 20 OPZ w zakresie cz. I
- OPZ w zakresie cz. II.
UWAGA. Dokumenty wymienione w ust. 3 a) i b) nie podlegają uzupełnieniu- brak ich złożenia wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4. Wszystkie parametry wskazane w OPZ mają charakter minimalny. W przypadku zaoferowania parametrów wyższych w odniesieniu do każdej z pozycji tabeli OPZ Wykonawca zaznacza w tabeli Formularza cenowego z OPZ- zał. nr 2 i 2a do SWZ, że oferuje wyższe parametry i wówczas dołącza do oferty informację o danych technicznych elementu przedmiotu umowy w zakresie, którego oferuje wyższe parametry niż wskazane w OPZ.
5. UWAGA. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że parametry zaoferowane przez Wykonawcę mają charakter niższych niż wymagane w ramach OPZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 218000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219092,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219092,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219092,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INVAR PC MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272314331

7.3.3) Ulica: Al. Pokoju 11c

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219092,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.