eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieDostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej Nr 8 w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci".



Og³oszenie z dnia 2021-12-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej Nr 8 w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 8 im. Kazimierza Ecksteina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090427984

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Jana Paw³a II

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523312488

1.5.8.) Numer faksu: 523312488

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp8.sekretariat@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp8swiecie.edupage.org/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej Nr 8 w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6ed0ff0e-5d9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00317359

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/postepowania/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomoc± e-puap za posrednictwem formularzy udostepnionych takze za posrednictwem miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl w zak³adce dla wykonawców "formularze do komunikacji", a takze za pomoca poczty e-mail sp8.sekretariat@poczta. onet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 niniejszego rozdzia³u SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j.: Dz.U. z 2020r. poz. 344), tj.:
1) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: sp8.sekretariat@poczta.onet.pl

2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3. Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj±c o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, mog± za¿±daæ od drugiej strony niezw³ocznego potwierdzenia ich otrzymania.
4. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).
5. Niezw³ocznie po otwarciu z³o¿onych ofert, Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie zamówieñ publicznych informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zosta³y otwarte;
2) cenach zawartych w ofertach.
6. Informacjê o wyborze oferty najkorzystniejszej lub o uniewa¿nieniu postêpowania Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie zamówieñ publicznych.
7. Przyjmuje siê, ¿e dokument wys³any przy u¿yciu poczty elektronicznej zosta³ dorêczony Wykonawcy w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jego tre¶ci±, w dniu jego przekazania.
8.Zamawiajacy rekomenduje format plików pdf oraz zip
9.Wykonawca zamierzajacy braæ udziua³ w postepowaniu musi posiadaæ konto na e-puap.
10.Wykonawca posiadajacy stosowne konto ma dostep do formularzy dotyczacych z³ozenia oferty
11. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez platformê e-zamówienia) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami dla Wykonawców i pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/instrukcja_uzytkownika_miniportal-epuap.pdf
oraz regulaminem korzystania z platformy e-zamówienia
11. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12. Dokumenty elektroniczne w postêpowaniu spe³niaj± ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:
1) s± utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych;
2) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej, w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym;
3) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczególno¶ci za pomoc± wydruku;
4) zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 8 we Swieciu;
 Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej: malgorzata.kollnas@cbi24.pl
• pisemnie na adres siedziby Administratora;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ( );
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: sp8_zp/13/12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego wyposa¿enia edukacyjnego dla Szko³y Podstawowej Nr 8 ¦wieciu wraz z pod³±czeniem, konfiguracj±, uruchomieniem i integracj± z infrastruktur± szkoln± oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obs³ugi sprzêtu i serwisem gwarancyjnym.

1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) zakup (wytworzenie), opakowanie, za³adunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, roz³adunek, wniesienie, z³o¿enie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach / obiektach,
b) pod³±czenie, konfiguracjê, uruchomienie i integracjê z infrastruktur± szkoln±,
c) przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiaj±cego pracowników
w zakresie obs³ugi urz±dzeñ.
1.3 Zamawiaj±cy wymaga, aby ca³y asortyment wchodz±cy w zakres realizacji zamówienia by³ wysokiej jako¶ci, fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz roszczeñ osób trzecich, dopuszczony do obrotu.
1.4 Celem niniejszego postêpowania jest osi±gniêcie okre¶lonej w SWZ jako¶ci i funkcjonalno¶ci, a nie nabycie materia³ów lub urz±dzeñ konkretnej marki lub producenta. Z tych wzglêdów Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³yby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Je¿eli, pomimo tego, oka¿e siê w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w za³±cznikach do SWZ wystêpuj± takie wskazania, nie nale¿y ich traktowaæ jako wymagañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, a nale¿y je rozpatrywaæ wy³±cznie w kategoriach wskazañ o charakterze przyk³adowym (nie wi±¿±cych dla wykonawców). Wszêdzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia poda³ taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, o parametrach techniczno-u¿ytkowych nie gorszych ni¿ te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego wyroby spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artyku³y szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryteriów (rozdzia³ XXVI SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wskazanie, jaki procent warto¶ci przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowany przed dniem 31 grudnia 2021 r. - maksymalnie 30 pkt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: c) wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi - maksymalnie 10 pkt

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie pkt 4.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do:
1) z³o¿enia dokumentu pe³nomocnictwa dla osoby zawieraj±cej umowê w imieniu Wykonawcy, o ile upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, lub dokument pe³nomocnictwa nie zosta³ wcze¶niej z³o¿ony w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej),
3) z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie Wykonawcy, w zakresie i na kwotê okre¶lon± w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy (dotyczy czê¶ci nr 1), wraz z potwierdzeniem uiszczenia sk³adek.
4) z³o¿enia innych o¶wiadczeñ lub dokumentów, które wynikaj± z projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do:
1) z³o¿enia dokumentu pe³nomocnictwa dla osoby zawieraj±cej umowê w imieniu Wykonawcy, o ile upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, lub dokument pe³nomocnictwa nie zosta³ wcze¶niej z³o¿ony w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej),
3) z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie Wykonawcy, w zakresie i na kwotê okre¶lon± w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy (dotyczy czê¶ci nr 1), wraz z potwierdzeniem uiszczenia sk³adek.
4) z³o¿enia innych o¶wiadczeñ lub dokumentów, które wynikaj± z projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
6.1.O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
6.2 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ niniejszej Umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w nastêpstwie:
a) dzia³ania si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum zw³oki w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej,
b) realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzêdów administracji pañstwowej (np. urzêdu celnego), a z przyczyn niezale¿nych od Stron niemo¿liwe by³o uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcê stosowanego dokumentu z urzêdu. W takim przypadku strony ustal± nowy termin realizacji zamówienia.,
2) zmiany stawki podatku VAT (w przypadku zmian ustawowych). W takim przypadku warto¶æ wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosiæ siê bêdzie do czê¶ci przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych lub wprowadzaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug VAT oraz do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wej¶ciu w ¿ycie przepisów bêd±cych przyczyn± waloryzacji, Wykonawca zwraca siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, oraz datê, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. Zmiana stawki podatku VAT nie dotyczy Wykonawców którzy zadeklarowali w ofercie, i¿ nie s± p³atnikami podatku VAT.
3. W przypadku okre¶lonym w ust. 2 pkt 1 termin wykonania umowy ulega odpowiednio przed³u¿eniu o okres trwania okoliczno¶ci opisanych w pkt 1 lit. a i b tego ustêpu. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wp³ywa na zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia.
4. Wszelkie zmiany umowy winny zostaæ dokonane w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci – w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
5. Zmiana postanowieñ umowy z naruszeniem zapisów ust. 2 jest niewa¿na.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-22 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: otwarcie ofert jest jawne ale niepublicze. Ca³y proces otwarcia i odszyfrowania ma miejsce na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Koszty udzia³u w postêpowaniu, a w szczególno¶ci koszty sporz±dzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu (za wyj±tkiem zaistnienia okoliczno¶ci, o której mowa w art. 261 ustawy).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.