eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi przy ul. Felińskiego 7."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE "GÓRNA " W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472237995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Alojzego Felińskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-252

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 0426892081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcmgorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcmgorna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1911fe61-004f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1911fe61-004f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00515638/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243075

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCMG-ZP.2710.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174426 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale IV
SWZ oraz dołączonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242650,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315719,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242650,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Mester Serwis s.c. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471304270

7.3.3) Ulica: ul. Służbowa 29/43

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-305

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242650,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 80 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Powyższy termin zostanie zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie sporządzony protokół odbioru, co oznacza, że Wykonawca powinien zgłosić przedmiot Umowy do odbioru z odpowiednim wyprzedzeniem. Termin na wykonanie prac podstawowych (objętych
kosztorysami) wynosi 70 dni. W przypadku konieczności wykonania prac opcjonalnych doliczony zostanie dodatkowo termin 10 dni.
Prawo opcji: Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 zastrzega sobie możliwość korzystania z prawa opcji, w związku z czym sprecyzował:
1) określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie może zostać powiększone o dodatkowe do 30% prac podstawowych ujętych w dokumentacji projektowej przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian.
2) określenie okoliczności skorzystania z opcji:
a) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w przypadku, konieczności wymiany części pionów kanalizacyjnych.
Weryfikacja ewentualnych potrzeb nie jest możliwa ponieważ wiązało by się to z rozbiórką części zabudów lub rozkuciem ścian. W budynku udzielane są świadczenia medyczne i nie jest możliwe jej ograniczenie. Rozbiórka elementów sanitariatów spowodowałby brak możliwości korzystania z pomieszczeń ze względów sanitarnych i braku możliwości zapewnienia bezpieczeństwa Pacjentów. Roboty uzupełniające nie są ujęte w przedmiarze do przetargu ani dokumentacji projektowej.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
b) Konieczność wykonania prac dodatkowych związanych z wymianą pionów kanalizacyjnych i robót towarzyszących musi na piśmie zaakceptować Zamawiający po sprawdzeniu przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego wyceny robót.
Wycena musi być sporządzona na podstawie takich samych składników cenotwórczych jak wycena podstawowa. Termin realizacji zostanie wtedy wydłużony o dodatkowe 10 dni.
3) Powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy. Do zrealizowania opcji nie wymagany jest aneks, wystarczy procedura przewidziana w ppkt. 2) lit b).
4) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 100% wynikającej z dołączonej dokumentacji projektowej (wielkości świadczenia) wartości brutto umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.