Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM MEDYCZNE "GÓRNA " W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472237995
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Alojzego Felińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-252
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 0426892081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcmgorna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcmgorna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1911fe61-004f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1911fe61-004f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00515638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCMG-ZP.2710.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174426 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale IV
SWZ oraz dołączonej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242650,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315719,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242650,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Mester Serwis s.c. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471304270
7.3.3) Ulica: ul. Służbowa 29/43
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-305
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
jakie przetargi wygrała firma
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242650,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
kosztorysami) wynosi 70 dni. W przypadku konieczności wykonania prac opcjonalnych doliczony zostanie dodatkowo termin 10 dni.
Prawo opcji: Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 zastrzega sobie możliwość korzystania z prawa opcji, w związku z czym sprecyzował:
1) określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie może zostać powiększone o dodatkowe do 30% prac podstawowych ujętych w dokumentacji projektowej przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian.
2) określenie okoliczności skorzystania z opcji:
a) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w przypadku, konieczności wymiany części pionów kanalizacyjnych.
Weryfikacja ewentualnych potrzeb nie jest możliwa ponieważ wiązało by się to z rozbiórką części zabudów lub rozkuciem ścian. W budynku udzielane są świadczenia medyczne i nie jest możliwe jej ograniczenie. Rozbiórka elementów sanitariatów spowodowałby brak możliwości korzystania z pomieszczeń ze względów sanitarnych i braku możliwości zapewnienia bezpieczeństwa Pacjentów. Roboty uzupełniające nie są ujęte w przedmiarze do przetargu ani dokumentacji projektowej.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
b) Konieczność wykonania prac dodatkowych związanych z wymianą pionów kanalizacyjnych i robót towarzyszących musi na piśmie zaakceptować Zamawiający po sprawdzeniu przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego wyceny robót.
Wycena musi być sporządzona na podstawie takich samych składników cenotwórczych jak wycena podstawowa. Termin realizacji zostanie wtedy wydłużony o dodatkowe 10 dni.
3) Powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy. Do zrealizowania opcji nie wymagany jest aneks, wystarczy procedura przewidziana w ppkt. 2) lit b).
4) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 100% wynikającej z dołączonej dokumentacji projektowej (wielkości świadczenia) wartości brutto umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.