eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew"Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w szkołach podstawowych z terenu Gminy Gniew" w ramach projektu: Edukacja dla każdego w Gminie Gniew.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w szkołach podstawowych z terenu Gminy Gniew" w ramach projektu: Edukacja dla każdego w Gminie Gniew.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Gniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rin@gniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gniew.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gniew/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w szkołach podstawowych z terenu Gminy Gniew" w ramach projektu: Edukacja dla każdego w Gminie Gniew.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d89d1b24-19fc-44f0-a048-3f7a5f720ced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062853/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w szkołach podstawowych z terenu Gminy Gniew" w ramach projektu Edukacja dla każdego w Gminie Gniew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza na lata 2021-2027 projekt: Edukacja dla każdego w Gminie Gniew

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218159

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie składa się z czterech zadań :
ZADANIE I
Prace remontowo adaptacyjne pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana III Sobieskiego w Gniewie.
Adres inwestycji:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana III Sobieskiego ul. Gdańska 16,83-140 Gniew
Zakres robót obejmuje kompleksową adaptację dwóch istniejących pomieszczeń lekcyjnych z możliwością ich połączenia i
przekształcenie w jedną salę. Prace realizowane będą w trzech podstawowych branżach: budowlanej, elektrycznej oraz
sanitarnej, z uwzględnieniem robót towarzyszących i zabezpieczających.
Do zakresu głównych robót należą:
􀀀 demontaż ściany oraz istniejących warstw posadzkowych w sali nr 3,
􀀀 wykonanie podciągów w miejsce zdemontowanych przegród,
􀀀 sufit kasetonowy z płyt mineralnych 600x600 mm,
􀀀 szpachlowanie i malowanie powierzchni wewnętrznych w sali nr 3,
􀀀 montaż ścianki mobilnej składanej montowanej w wykonywanym otworze pomiędzy salami,
􀀀 wykonanie nowej instalacji elektrycznej i strukturalnej sieci LAN w sali nr 3,
􀀀 demontaż i montaż nowych grzejników wraz z przebudową instalacji c.o. w sali nr 3,
􀀀 wykonanie nowych warstw podłogowych wraz z wykończeniem w sali nr 3,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
ZADANIE II
Prace remontowo adaptacyjne pomieszczenia poddasza w celu wydzielenia sali terapeutycznej w Szkole Podstawowej im.
Kornela Makuszyńskiego w Polskim Gronowie Adres inwestycji:
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Polskie Gronowo 31 83-140 Gniew
Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe prace remontowo – adaptacyjne poddasza zlokalizowanego w budynku Szkoły
Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Polskim Gronowie. Prace te mają na celu przekształcenie i wydzielenie z
otwartej przestrzeni poddasza w pełni funkcjonalnego, bezpiecznego i dostosowanego do obowiązujących standardów
gabinetu terapeutycznego, który umożliwi prowadzenie zajęć specjalistycznych z dziećmi wymagającymi indywidualnego
podejścia, terapii rozwojowej oraz wsparcia psychologiczno – pedagogicznego. Planowana adaptacja uwzględnia
konieczność wykonania robót w zakresie budowlanym, elektrycznym oraz sanitarnym, jak również pełne wykończenie
wnętrza pomieszczenia, tak aby spełniało ono funkcje edukacyjne i terapeutyczne zgodnie z przepisami oraz zaleceniami
dla pomieszczeń o takim przeznaczeniu.
Do zakresu głównych robót należą:
􀀀 wykonanie ścianek działowych i przedścianek z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych w systemie suchej zabudowy,
􀀀 szpachlowanie i malowanie powierzchni wewnętrznych,
􀀀 wykonanie instalacji elektrycznej i grzewczej,
􀀀 montaż sufitów podwieszanych,
􀀀 wykonanie nowych warstw posadzkowych z wykładziną zgrzewaną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
ZADANIE III
Prace remontowo adaptacyjne pomieszczeń w celu wydzielenia sali terapeutycznej z istniejącej sali lekcyjnej w Szkole
Podstawowej w Piasecznie.
Adres inwestycji:
Szkoła Podstawowa im.
bł. ks. Jerzego Popiełuszki, ul. Kardynała Wojtyły 15,83-123 Piaseczno
Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe prace remontowo – adaptacyjne jednego z pomieszczeń zlokalizowanych w
budynku Szkoły Podstawowej im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Piasecznie. Prace te mają na celu wydzielenie z istniejącej
sali lekcyjnej w pełni funkcjonalnego, bezpiecznego i dostosowanego do obowiązujących standardów gabinetu
terapeutycznego, który umożliwi prowadzenie zajęć specjalistycznych z dziećmi wymagającymi indywidualnego podejścia,
terapii rozwojowej oraz wsparcia psychologiczno – pedagogicznego.
Do zakresu głównych robót należą:
􀀀 wykonanie nowych ścian działowych w technologii suchej zabudowy,
􀀀 wykonanie dwóch nowych otworów drzwiowych w ścianach murowanych
􀀀 montaż stolarki drzwiowej,
􀀀 modernizacja instalacji elektrycznej,
􀀀 demontaż, relokację i zabudowę grzejnika stalowego,
􀀀 wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów,
􀀀 montaż sufitów podwieszanych,
􀀀 ułożenie nowych wykładzin podłogowych z tworzywa sztucznego,
􀀀 wykonanie stopni schodowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
ZADANIE IV
Zakup i montaż dwóch antypoślizgowych platform wjazdowych oraz uchwytów do łazienki dla osób z problemami z
poruszaniem się Szkoła Podstawowa w Opaleniu.
Adres inwestycji:
Szkoła Podstawowa w Opaleniu, ul. ks. Ludwika Warneckiego 10, 83-136 Opalenie
W związku z koniecznością poprawy dostępności szkoły dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz osób
starszych, planowane jest wykonanie:
􀀀 platform nakładanych o powierzchni antypoślizgowej przy wejściach do budynku głównego oraz budynku stołówki,
􀀀 montażu uchwytów podtrzymujących w toaletach (ściennych i podłogowych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

34953000-2 - Rampy wejściowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 231 400,00 zł brutto i w ramach budżetu jakim dysponuje, nie znalazł środków finansowych na zwiększenie wydatku na ten cel
do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289680,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.