Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240413/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żarnowcu ul. Miechowska i Traktorzystów – etap III w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żarnowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Żarnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-439
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 326449320
1.5.8.) Numer faksu: +48 326449256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zarnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzarnowiec.madkom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ugzarnowiec.madkom.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żarnowcu ul. Miechowska i Traktorzystów – etap III w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd4aa10-fba0-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029153/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Żarnowcu ul. Miechowska i Traktorzystów - etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240413/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji sanitarnej w Żarnowcu ul. Miechowska i ul. Traktorzystów w trybie zaprojektuj i wybuduj
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zakres prac projektowych:
a) pozyskanie wszystkich niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej materiałów, a w szczególności opracowań kartograficznych, analiz, opinia geologiczna itp.;
b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do realizacji zamówienia, w tym branży: wodociągowo-kanalizacyjnej, elektro-energetyczna, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, informacji BiOZ
c) uzyskanie wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń, w tym warunków technicznych oraz uzgodnienia projektu z poszczególnymi gestorami sieci, uzyskanie decyzji ULI CP, uzyskanie Decyzji Środowiskowej w przypadku gdy zostanie ona określona za wymaganą przez Urząd określający konieczność jej uzyskania, uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na przekroczenie cieku/lokalizację sieci kanalizacyjnej w terenie podlegającym konieczności uzyskania takiej decyzji, uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia budowy wg stosownych zapisów obowiązującego Prawa Budowlanego z dnia 7 lipiec 1994r Dz.U. 2016 poz. 290 (z późniejszymi zmianami) w odpowiednim dla rejonu inwestycji Wydziale Architektury,
d) przygotowanie terenu pod inwestycję polegającego na zabezpieczeniu terenu, rozbiórce nawierzchni, wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją, a także robót montażowych oraz odtworzeniu stanu otoczenia z przed rozpoczęcia inwestycji,
e) zrealizowanie wszystkich robót niezbędnych do wykonania i dopuszczenia obiektu do użytkowania w oparciu o wykonaną dokumentację projektowo-kosztorysową, uzyskane zgody i pozwolenia,
f) uzyskanie wymaganych przepisami decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, a także przekazania obiektu do użytkowania, Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
g) Sporządzenie projektów technicznych oraz wykonawczych w tym również przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ich zatwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego,
h) Wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów, - dostawę materiałów, maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - wykonanie prac związanych z utwardzeniem terenu, zjazdami, chodnikami, oświetleniem, ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu - przeprowadzenie wymaganych prób i badań - inwentaryzację powykonawczą, - nadzór autorski projektanta.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej,
- dostawę materiałów, maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
- wykonanie prac związanych z utwardzeniem terenu, zjazdami, chodnikami, oświetleniem, ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań
- inwentaryzację powykonawczą,
- nadzór autorski projektanta,
- wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami pompowni ścieków sanitarnych w dostosowaniu do istniejących warunków gruntowych na podstawie powyższych projektów,
b) dostawę materiałów, maszyn (do wykonania między innymi przewiertu sterowanego) i innych urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji zadania
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przyłączami i pompownią ścieków sanitarnych
- wykonanie prac związanych z utwardzeniem terenu, zjazdami, chodnikami, oświetleniem, ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu
c) przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
d) inwentaryzację powykonawczą,
e) nadzór autorski projektanta nad realizacją zamówienia,
f) uzyskanie dopuszczenia do użytkowania m.in. wykonanie próby szczelności instalacji,
g) roboty porządkowe w tym odtworzenie nawierzchni do stanu z przed budowy,
h) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy,
i) Obsługę geodezyjną- w tym sporządzenie operatów, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno – kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, przedmiar robót załączony do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy.
4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
5. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
6. Tam, gdzie w SWZ , w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm europejskich , ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień , o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 95 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp., Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferta/rozwiązanie równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
8. W przypadku wymaganego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne.
Z uwagi na ograniczona ilość znaków, pozostałe zapisy w SWZ
9. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu opracowany harmonogram rzeczowo-finansowy (z podaniem terminów realizacji przedmiotu umowy, wartości poszczególnych prac, z uwzględnieniem wymagań umowy, własnych możliwości jak i osób z których pomocą zobowiązanie wykonuje, a także wymaganych procedur związanych z wykonaniem przedmiotu umowy), oraz jego aktualizację po opracowaniu dokumentacji projektowej będącej podstawą wykonania robót budowlanych. Harmonogram winien być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego.
10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: roboty drogowe, roboty ziemne, roboty montażowe, studzienki, renowacja nawierzchni, wykonanie rurociągu tłocznego, ogrodzenie pompowni, elektryka, przyłącza ) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn.zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
11. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust 1 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2760000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2760000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2760000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terra Mota Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382070551
7.3.3) Ulica: ul. Bardiowska 3
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2760000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻARNOWIEC
więcej: przetargi ŻARNOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.