eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-ZdrójŚwiadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goczałkowice-Zdrój

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@goczalkowicezdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/rok-2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a15e3d-4dfd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002879/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284861/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.ZP.271.010.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221296 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – dowóz uczniów do szkół i placówek tj. do:
1) Szkoły Podstawowej nr 1 w Goczałkowicach –Zdroju ul. Powstańców Śl. 3
2) Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie ul. Zamenhoffa 5
3) Zespołu Szkół nr 4 w Czechowicach –Dziedzicach ul. Nad Białką 1
w okresie od 3 stycznia 2022r. do 23 grudnia 2022 r., w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych/letnich i innych dni dodatkowo wolnych od nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ, który opisuje trasy i planowane godziny przywozu i odwozu dzieci (uczniów). Szacunkowa ilość kilometrów dziennie do przejechania - 139 km dla zdania 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 210000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje dowóz 2 uczniów niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do w/w ośrodka wraz z opieką, w okresie od 2 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r., w dniach zajęć edukacyjno-rehabilitacyjnych w ośrodku, w dniach od poniedziałku do piątku, w wyłączeniem przerw świątecznych i innych przerw oraz dni dodatkowo wolnych od zajęć Uczniowie wymagają stałej opieki, nie poruszają się samodzielnie, nie są zdolni do zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych.
Dowóz dzieci będzie odbywał się dwa razy dziennie (dowóz w godzinach porannych, odwóz w godzinach popołudniowych), na trasie: miejsce zamieszkania – ośrodek, ośrodek – miejsce zamieszkania.
Długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 13 km dziennie. Szacunkowa liczba dni świadczenia usługi – 213.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 29000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza poznaczyć na realizacje zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257234,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272340,60 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ofertowe cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza poznaczyć na realizacje zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92060,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92060,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.