eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynRozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510207605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 750 32 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wmosg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wmosg.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1d355e-319a-4d2f-bf83-ecdf6496fbc9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108537/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FAMI.03.01-IZ.00-0001/24 „Organizowanie powrotów przymusowych oraz powrotów dobrowolnych” Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 09/FI/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12080207,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7790540,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych rozbiórki istniejącego i budowy nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa bud. nr 18 na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn” współfinansowanych z projektu nr FAMI.03.01-IZ.00-0001/24 „Organizowanie powrotów przymusowych oraz powrotów dobrowolnych” Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2021-2027 objętego działaniem projektu pn. „Przebudowa budynku nr 18 oraz zagospodarowanie terenu w obrębie budynków nr 7, 8 i 9 na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn”.
Obiekt położony jest w kompleksie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, w tym:
Zał. nr 1 – Projekt budowlany.
Zał. nr 2 - Projekt wykonawczy doziemnej instalacji deszczowej oraz drenażu opaskowego.
Zał. nr 3 – Projekt wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania.
Zał. nr 4 – Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych wewnętrznych.
Zał. nr 5 – Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych węzła c.o.
Zał. nr 6 – Projekt wykonawczy instalacji teletechnicznych.
Zał. nr 7 – Projekt wykonawczy instalacji wentylacji i klimatyzacji.
Zał. nr 8 – Projekt wykonawczy konstrukcji.
Zał. nr 9 – Projekt wykonawczy węzła cieplnego.
Zał. nr 10 – Projekt wykonawczy zewnętrznej doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrznej instalacji wod.-kan.
Zał. nr 11 – Projekt wykonawczy architektura.
Zał. nr 12 – Opinia geotechniczna.
Zał. nr 13 – Opinia sanitarna z dn. 18.11.2019 r.
Zał. nr 14 – Mapa do celów projektowych nr 1.
Zał. nr 15 – Mapa do celów projektowych nr 2.
Zał. nr 16 – STWiOR Budowlanych.
Zał. nr 17 – STWiOR Budowy instalacji centralnego ogrzewania.
Zał. nr 18 – STWiOR Budowy instalacji doziemnej kanalizacji deszczowej oraz drenażu opaskowego.
Zał. nr 19 – STWiOR Budowy instalacji wentylacji i klimatyzacji.
Zał. nr 20 – STWiOR Budowy węzła cieplnego.
Zał. nr 21 – STWiOR Budowy zewnętrznej doziemnej instalacji sanitarnej oraz wewnętrznej instalacji wod.-kan. i p.poż.
Zał. nr 22 – STWiOR Elektrycznych.
Zał. nr 23 – STWiOR Instalacji teletechnicznych.
Zał. nr 24 - Kopia decyzji NR Kę/15/20 z dnia 29 czerwca 2020 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8850000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10933000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8850000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMbudownictwo Zbigniew Miller

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421826818

7.3.3) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 22

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8850000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
1) etap I - 150 dni od dnia zawarcia umowy
2) etap II - 300 dni od dnia zawarcia umowy
3) etap III - 480 dni od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.