Og³oszenie z dnia 2025-07-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe w budynkach portierni i szko³y w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017085820
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Literacka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodborow@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: glusiotwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w budynkach portierni i szko³y w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b2a3783-7cc2-4bfc-acc5-36745b886e69
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00316698
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00118527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Roboty budowlane w budynkach portierni i szko³y w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b2a3783-7cc2-4bfc-acc5-36745b886e693.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
Korespondencja przes³ana za pomoc± dedykowanych formularzy nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia.
Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do zak³adek: Formularze do komunikacji oraz zak³adki oferty/wnioski.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania systemu”
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacjawpostepowaniu-3.2_20211016.pdf
oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê.
Wiêcej w Rozdziale XIX. SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku -
jednostka organizacyjna Powiatu Otwockiego,
• Inspektorem Ochrony Danych jest Pawe³ Maliszewski, e-mail: iod@perfectinfo.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wiêcej informacji zawartych jest Rozdziale XXXIV. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±,
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówieñ.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej.
Jednocze¶nie zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia o których mowa w art 16
rozporz±dzenia 2016/679 , nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1
rozporz±dzenia 206/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Wiêcej informacji zawartych jest Rozdziale XXXIV. SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW.272.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dotycz±cych realizacji zadania: Roboty remontowe w budynkach portierni i szko³y w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku”, tj:
1) remont budynku portierni zmiana sposobu u¿ytkowania – zakres prac do wykonania z przedmiaru robót;
2) roboty remontowe ³azienki w budynku szko³y.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynno¶ci i roboty konieczne dla wykonania zadania.
Ponadto, o ile dla wykonania robót wchodz±cych w zakres przedmiotu zamówienia bêdzie konieczne wykonanie innych prac, czynno¶ci lub uzyskanie zezwoleñ, to Wykonawca wykona te prace i czynno¶ci oraz uzyska niezbêdne zezwolenia w³asnym kosztem i staraniem.
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe okre¶la dokumentacja projektowa, w sk³ad której wchodz±:
1) Opis przedmiotu zamówienia
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla zmiany sposobu u¿ytkowania budynku z funkcji gospodarczej na szkolno-wychowawcz±
3) Projekt techniczny – instalacje sanitarne, zmiana sposobu u¿ytkowania budynku, adaptacja instalacji sanitarnych
4) Projekt techniczny – zmiana sposobu u¿ytkowania budynku z funkcji gospodarczej na szkolno-wychowawcz±
5) Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku z funkcji gospodarczej na szkolno-wychowawcz± – instalacje elektryczne (Projekt przebudowy budynku portierni na szkolno-wychowawczy – dla instalacji elektrycznych)
6) Przedmiar robót
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1) w zakresie do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem, tj. wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. remoncie/budowie/rozbudowie budynku o warto¶ci minimum 90 000,00 z³ brutto ka¿da robota.
4.2) w zakresie potencja³u kadrowego: wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej pe³ni±cym jednocze¶nie funkcjê kierownika budowy. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia bez ograniczeñ do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
b) Kierownikiem robót w specjalno¶ci elektrycznej i elektroenergetycznej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia bez ograniczeñ do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w ust. 1 SWZ oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 9 do SWZ.
-w przypadku, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta, Zamawiaj±cy odst±pi od wezwania Wykonawcy do z³o¿enia o¶wiadczenia w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, poniewa¿ zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych wskazana powy¿ej podstawa wykluczenia ma zastosowanie tylko w przypadku z³o¿enia co najmniej dwóch ofert co oznacza, ¿e wskazany powy¿ej przepis nie daje podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, w przypadku, gdy z³o¿ono tylko jedn± ofertê. W zwi±zku z powy¿szym w ¶wietle celu, jakim jest przeciwdzia³anie zak³óceniu konkurencji w postêpowaniu przez grupê kapita³ow±, Zamawiaj±cy odst±pi od wezwania Wykonawcy do z³o¿enia w/w o¶wiadczenia w przypadku, gdy zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta, poniewa¿ w takiej sytuacji staje siê ono zbêdne.
c) odpisu w w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – sporz±dzony wed³ug Za³±cznika nr 8 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
2) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporz±dzony wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia.2. W przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe oka¿± siê niekompletne zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. W przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe oka¿± siê niekompletne zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy (o¶wiadczenia) o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 3 do SWZ;2) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotycz±ce realizacji przez nich zakresów przedmiotu umowy, (je¿eli dotyczy) – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) - Za³±cznik nr 5a do SWZ;
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby (je¿eli dotyczy) – Za³±cznik nr 5b do SWZ;
5) O¶wiadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (je¿eli wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej (spó³ki cywilne/konsorcja) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie (konsorcja/ spó³ki cywilne) sk³adaj± o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikaæ bêdzie które us³ugi / roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ – o¶wiadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Ogólne warunki umowy okre¶lone zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 doSWZ.
2. Z Wykonawc±, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± , zostanie zawarta umowa o której mowa w ust. 1.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp, w
sposób i na warunkach szczegó³owo opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z poni¿szymi terminami:1) remont budynku portierni: 3 miesi±ce od dnia podpisania umowy
2) kompleksowy remont ³azienki w budynku szko³y: 1 miesi±c od podpisania umowy
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa zasilaczy elektrycznych pr±du sta³ego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Wykonanie Zadania: Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow±: Czê¶æ 1: ci±gu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ci±gu pieszo-rowerowego(...)
- "Dostawa urz±dzeñ ch³odniczych oraz wagi z drukark± w podziale na 3 czê¶ci"
- Dostawa igie³ do generatorów Mo/Tc do NCBJ O¶rodka Radioizotopów POLATOM
- Roboty remontowe w budynkach portierni i szko³y w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
- Remont korytarzy znajduj±cych siê w budynku S±du Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2
wiêcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Szko³y Podchor±¿ych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- "Wymianê instalacji elektrycznej, o¶wietleniowej, alarmowej i monitoringu w Przedszkolu w Gardei".
- Robota budowlana polegaj±ca na remoncie ³azienek na II i III piêtrze Segmentu A
- Wymiana czê¶ci o¶wietlenia miejskiego na energooszczêdne w Polanicy-Zdroju
- Remont pomieszczeñ II piêtra Filii nr 1 Zespo³u Dziennych Domów Pomocy
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.