eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi U¶cie Gorlickie › Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2022 rok

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-12-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2022 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA U¦CIE GORLICKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowo¶æ: U¶cie Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 183516041

1.5.8.) Numer faksu: 183516042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usciegorlickie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2022 rok

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9d707f08-5d8d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00316592

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008847/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal/, przetargi@usciegorlickie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ i oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie:
a) za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zmawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
b) za pomoc± poczty elektronicznej – przetargi@usciegorlickie.pl
2) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@usciegorlickie.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymogami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Maksymalny rozmiar za³±czników przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB. Formaty plików: pdf, docx., xlsx, zip, 7zip.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Dzia³aj±c na podstawie art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) informujemy, ¿e przetwarzamy dane osobowe.
2) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy U¶cie Gorlickie. Z Administratorem Danych osobowych mo¿na siê kontaktowaæ: listownie, na adres: U¶cie Gorlickie 80, 38 – 315 U¶cie Gorlickie oraz za po¶rednictwem poczty e – mail, na adres: sekretariat@usciegorlickie.pl.
3) Administrator danych osobowych powo³a³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ listownie, na adres: U¶cie Gorlickie 80, 38 – 315 U¶cie Gorlickie, telefonicznie, po numerem telefonu: (+48) 733 040 110 oraz za po¶rednictwem poczty e – mail, na adres: iod@usciegorlickie.pl.
4) Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwa „Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim na 2022 rok” prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
5) Odbiorcami danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o w³a¶ciwe przepisy ustawy Pzp, podmioty uprawnione je¿eli wyka¿± interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu Pana/Pani danych osobowych na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, podmioty przetwarzaj±ce na podstawie wi±¿±cych umów powierzenia lub inni administratorzy danych przetwarzaj±cy Pani/Pana dane we w³asnym imieniu.
6) Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z ustaw± Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, w przypadku gdy zamówienie publiczne bêdzie wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z w³a¶ciwych przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa z uwzglêdnieniem przepisów dotycz±cych archiwizacji dokumentów.
7) Informujemy o przys³uguj±cych prawach:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Odmowa podania danych osobowych bêdzie wi±za³a siê z brakiem mo¿liwo¶ci realizacji celów okre¶lonych w pkt 4 powy¿ej.
9) Pani/Pan dane osobowe nie s± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP¦.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± dostawy oleju opa³owego lekkiego spe³niaj±cego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 w ilo¶ci szacunkowej 52 000 litrów w roku 2022.
2. Zamawiana ³±czna ilo¶æ oleju stanowi przewidywane, szacunkowe (+,-) zapotrzebowanie
i mo¿e ulec zmianie.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia wielko¶ci dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego okre¶lonego w SWZ.
W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia.
1. Wymagania jako¶ciowe:
Olej opa³owy lekki musi byæ zgodny z norm±: PN-C-96024:2011. Dostarczony olej posiada³ bêdzie w³a¶ciwo¶ci:
a) warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg;
b) gêsto¶æ w temp. 15˚C max. 860 kg/m3;
c) temperatura zap³onu min. 56˚C ;
d) lepko¶æ kinematyczna w temp. 20˚C max. 6,00mm2/s;
f) temperatura p³yniêcia max. -20˚C ;
g) pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) max. 0,3% (m/m);
h) pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01%(m/m);
i) zawarto¶æ siarki max. 0,1% (m/m);
j) zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg;
k) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg;
l) barwa czerwona.

5. Poszczególne dostawy bêd± realizowane partiami na zasadzie dora¼nych tankowañ na warunkach okre¶lonych w specyfikacji oraz na zasadzie telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia ilo¶ciowego (w ilo¶ci od 5 000 do 10 000 litrów jednorazowo) zapotrzebowania oleju opa³owego
(do zbiorników 4x4 000 l).
6. Do ka¿dej dostawy Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu aktualne, potwierdzone za zgodno¶æ ¶wiadectwo jako¶ci wydane przez producenta dla danej partii oleju opa³owego i aktualn± legalizacjê przep³ywomierza potwierdzon± przez Urz±d Miar.
7. Wykonawca realizowaæ bêdzie dostawy na w³asny koszt i ryzyko (w cenê oleju opa³owego wchodz± wszystkie koszty – olej opa³owy, transport, podatki, op³aty, ubezpieczenia, nape³nienie zbiornika Zamawiaj±cego oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z dostaw±), do momentu odebrania partii przez Zamawiaj±cego.
8. Olej opa³owy lekki nale¿y dostarczyæ w terminie do 3 dni roboczych od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci okre¶lonej przez Zamawiaj±cego.
Wykonawca zrealizuje dostawy w godzinach pracy Zamawiaj±cego, tj. w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7.00 –15.00.
9. Faktury VAT bêd± wystawiane na podstawie dowodów dostawy (WZ) z terminem p³atno¶ci 30 dni od daty jej wp³yniêcia.
Przy ka¿dorazowym zg³oszeniu zapotrzebowania Wykonawca zobowi±zany jest do podania aktualnej ceny netto zakupu u producenta 1 litra oleju opa³owego lekkiego, która winna byæ zgodna z aktualnym komunikatem producenta oleju zamieszczonym na stronie internetowej
w dniu zg³oszenia dostawy, który winien byæ do³±czony do faktur VAT wraz ze ¶wiadectwem jako¶ci dostarczonego paliwa.
10. Dostawy bêd± dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposa¿onym
w legalizowany uk³ad do pomiaru ilo¶ciowego oleju opa³owego lekkiego oraz inne urz±dzenia niezbêdne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników.
11. Olej bêdzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych przez osoby posiadaj±ce wymagane przepisami uprawnienia.
12. Odbiór oleju odbywa³ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Zamawiaj±cego, zgodnie
z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
13. Dostawy oleju dokonywane bêd± partiami do kot³owni przy Zespole Szkó³ w U¶ciu Gorlickim.
14. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty przewiduj±cej odmienny ni¿ okre¶lony w niniejszej specyfikacji sposób wykonania dostawy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Przy wyborze ofert zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Cena –100 % -100 pkt.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert w oparciu o wy¿ej przedstawione kryteria i ich wagi.
4. Kryterium "Cena" bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za ca³o¶æ zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
5. Ofertom przyznane zostan± punkty obliczone nastêpuj±co:

C= (C min/Co) x 100 pkt

gdzie:
C min -cena brutto oferty najtañszej
Co-cena brutto oferty ocenianej
6. Punkty bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na fakt, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia tak± sam± cenê, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych. Wykonawcy sk³adaj±cy oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi , o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.

2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca posiada lub dysponuje niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia specjalistycznym sprzêtem (samochodami) wyposa¿onym w urz±dzenie wydawcze z licznikiem – posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwo legalizacji oraz osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±cymi wymagane uprawnienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia ¶rodków transportu dostêpnych Wykonawcy dostaw wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych tych pojazdów – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da za³±czenia przez wykonawcê do oferty przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy), Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Do oferty zobowi±zani s± do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy
umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo postêpowaniu i zawarcia umowy. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie
sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
2. Zmiany umowy nastêpowaæ bêd± na zasadach podanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. 7. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na stronie: : https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.