Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00238665/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przy
ul. Z. Jakubowskiego w sołectwie Brzezinka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 84495 63
1.5.8.) Numer faksu: 33 844 95 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,451333,2025.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przyul. Z. Jakubowskiego w sołectwie Brzezinka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cddaef7b-c064-44b8-8292-ea305e8006a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037285/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przy ul. Z. Jakubowskiego w sołectwie Brzezinka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne inwestycji polegającej na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przy ul. Z. Jakubowskiego w sołectwie Brzezinka, które obejmują w szczególności :
1) budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 125 mb - odnoga ul. Z. Jakubowskiego;
2) budowę sięgaczy (odcinki sieci od studni do granicy posesji z której będą odprowadzane ścieki);
3) zabudowa studni kanalizacyjnych na rurociągach;
4) roboty nawierzchniowe (rozbiórki i odtworzenie);
5) roboty drogowe w ulicy w której wykonywana była kanalizacja sanitarna polegające na odtworzeniu zgodnie z przedmiarem robót.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, uzgodnienia, pozwolenie na budowę.
3. Załączona dokumentacja projektowa jest realizowana etapowo, a wskazany powyżej zakres jest jednym z jej elementów.
4. Po zakończeniu prac rurociągi poddać próbie szczelności i sprawdzić za pomocą kamery, wykonać nawierzchnię asfaltową i uzupełnić chodniki kostką brukową.
5. Po wykonaniu robót obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia.
6. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
1) Obowiązki stron;
2) Uczestnicy procesu inwestycyjnego;
3) Terminy
4) Zasady wykonania i rozliczania robót;
5) Wstrzymanie wykonywania robót;
6) Rodzaje odbiorów i zasady ich przeprowadzania;
7) Kontrola jakości - ujawnienie i usuwanie wad i usterek;
8) Kary umowne;
9) Wynagrodzenie Wykonawcy i zasady płatności;
10) Zmiany umowy;
określone zostały szczegółowo w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załączniku Nr 8 do SWZ.
7. Gwarancja - długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi minimalny okres 60 miesięcy, a maksymalny okres 72 miesiące od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Ww. okres stanowi kryterium oceny ofert.
8. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową, że jest on ubezpieczony od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, w szczególności w zakresie od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa lub w wyniku utraty, zniszczenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowalnych i innych prac objętych w całym okresie
obowiązywania przedmiotu umowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy uproszczony zgodnie z załączonym przedmiarem robót na zasadach określonych w pkt 20.3 SWZ
10. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter kosztorysowo- rozliczeniowy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania przez Wykonawcę faktury częściowej po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych na podstawie ostatecznego protokołu odbioru technicznego, do łącznej wartości nieprzekraczającej 90% całościowego wynagrodzenia
12. Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową po przedłożeniu przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy, na podstawie ostatecznego protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279053,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597527,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279053,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532579167
7.3.3) Ulica: Aleja Piłsudskiego 62
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279053,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Wykonanie remontu zabytkowych przepustów zlokalizowanych na obszarze byłego KL Auschwitz II-Birkenau, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
- Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do żłobka w gminie miasto Oświęcim w miejscowości Oświęcim, adres ul. Bronisława Czecha 8, wpisanego do rejestru żłobków i klubów dziecięcych w dniu 31.08.2020 r.
- usługa nadzoru inwestorskiego dla baraków o nr.inw.b-115 i b-122 oraz demontażem hali nad tym obiektem.
- "Wymiana pokrycia dachowego w budynku przy ul. Śniadeckiego 21 w Oświęcimiu"
- Odtworzenie nawierzchni drogi powiatowej nr 1807K ul. gen. Milana-Kamskiego w Trzebieńczycach
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
- Poprawa funkcjonowania gospodarki wodno- ściekowej poza obszarem aglomeracji w Gminie Kock - wykonanie robót budowlanych
- Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Tyczyn
- Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Żelechowie
- Rozbudowa składowiska odpadów na terenie ZGO Pukinin - kwatera nr IX
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.