eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Bircza › "Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych w Nadleśnictwie Bircza" Droga leśna Jasienica i Sufczyna - Tokarnia. Droga leśna Borysławka - Łazy i Niemiecka Dolina



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych w Nadleśnictwie Bircza”
Droga leśna Jasienica i Sufczyna - Tokarnia.
Droga leśna Borysławka - Łazy i Niemiecka Dolina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIRCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650502296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 99

1.5.2.) Miejscowość: Stara Bircza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bircza@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bircza.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bircza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bircza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych w Nadleśnictwie Bircza”
Droga leśna Jasienica i Sufczyna - Tokarnia.
Droga leśna Borysławka - Łazy i Niemiecka Dolina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cb973a8-0663-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302551,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych Jasienica i Sufczyna – Tokarnia.
Droga leśna Jasienica :
Zamówienie polega na wykonaniu naprawy szkód w nawierzchni żwirowej drogi leśnej Jasienica nr inw. 242/528 po wystąpieniu nawalnych opadów w km 0+000 do 2+115. Nawierzchnia na odcinkach o dużym spadku podłużnym została powierzchniowo wymyta przez spływającą wodę - nastąpiło wypłukanie wierzchniej warstwy klinowo-miałowej, oraz spływająca w dużych ilościach i z dużą energią woda wymyła podłużne koleiny w warstwach konstrukcji nawierzchni.
Powstałe koleiny są o głębokości od 5cm - do 19cm, a ich szerokość wynosi ok. 90-130cm. Materiał z nawierzchni i wymytych kolein został częściowo odłożony na poboczu oraz w rowach, część została wyniesiona przez wodę w przyległy teren.
Ponadto stwierdzono zawyżone pobocza.
W celu doprowadzenia nawierzchni do stanu pierwotnego i przywrócenia jej parametrów użytkowych pozwalających na bezpieczne użytkowanie oraz niedopuszczenia do dalszej destrukcji nawierzchni i powiększania się uszkodzeń projektuje się na uszkodzonych odcinkach wykonać wyrównanie powstałych w podbudowie kolein kruszywem łamanym 0-63mm wraz z zaklinowaniem.
Na całym odcinku km 0+000 do 2+115 należy również ściąć pobocze z odwozem urobku i rozplantowaniem oraz odmulić odcinki zamulonych rowów. Następnie na tych odcinkach należy odtworzyć warstwę nawierzchni i prawidłowy profil drogi poprzez profilowanie, miałowanie i zagęszczenie.
Projektowany zakres robót.
1.Mechaniczne ścięcie poboczy o grub. 10 cm z odwiezieniem nadmiaru we wskazane miejsce i rozplantowaniem.
2.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm z odrzuceniem na przyległy teren wraz z rozplantowaniem.
3.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.
4.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.
5.Profilowanie naprawianego odcinka drogi do wymaganych parametrów.
6.Żwirowanie i miałowanie nawierzchni na naprawianym odcinku.
7.Zagęszczenie naprawianego odcinka
Lokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.
Droga leśna Sufczyna – Tokarnia.
Zamówienie polega na wykonaniu naprawy szkód w nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej Sufczyna - Tokarnia nr inw. 220/1527 po wystąpieniu nawalnych opadów. Nawierzchnia na odcinkach o dużym spadku podłużnym została powierzchniowo wymyta przez spływającą wodę - nastąpiło wypłukanie wierzchniej warstwy klinowo-miałowej, oraz spływająca w dużych ilościach i z dużą energią woda wymyła podłużne koleiny w warstwach konstrukcji nawierzchni.
Powstałe koleiny są o głębokości od 5cm - do 11cm, a ich szerokość wynosi ok. 90-120cm. Ponadto na odcinku 15,0m zostało podmyte umocnienie rowu z płyt betonowych ściekowych 50x50x15 oraz naniesiony został rumosz z mułem grubości 30cm..
W celu doprowadzenia nawierzchni do stanu pierwotnego i przywrócenia jej parametrów użytkowych pozwalających na bezpieczne użytkowanie oraz niedopuszczenia do dalszej destrukcji nawierzchni i powiększania się uszkodzeń projektuje się na uszkodzonych odcinkach wykonać wyrównanie powstałych w nawierzchni kolein kruszywem łamanym 0-31.5mm wraz z zaklinowaniem.
Podmyte umocnienie rowu należy rozebrać, odmulić rów i ponownie ułożyć płyty ściekowe z rozbiórki. Następnie na tych odcinkach należy odtworzyć warstwę nawierzchni i prawidłowy profil drogi poprzez profilowanie, miałowanie i zagęszczenie.
Projektowany zakres robót.
1.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.
2.Profilowanie naprawianych odcinków drogi do wymaganych parametrów.
3.Żwirowanie i miałowanie nawierzchni na naprawianym odcinku.
4.Zagęszczenie naprawianego odcinka.
5.Oczyszczenie odcinka rowu z namułu o grubości 30.
6.Montaż wodospustów winylowych w nawierzchni.
Lokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 127566,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa szkód w nawierzchniach dróg leśnych Borysławka - Łazy i Niemiecka Dolina.
Droga leśna Borysławka – Łazy.
Zamówienie polega na wykonaniu naprawy szkód w nawierzchni żwirowej drogi leśnej Borysławka - Łazy nr inw. 242/161 po wystąpieniu nawalnych opadów w km 0+000 do 0+540. Droga o nawierzchni żwirowej, szerokość nawierzchni 3,00m. Nawierzchnia na tym odcinku o dużym spadku podłużnym wymyła warstwę górną odkrywając dolne warstwy podbudowy z grubego kruszywa. Kruszywo z górnej warstwy nawierzchni zostało wyniesione na pobocza, do rowu i w przyległy teren. Ponadto spływająca woda wymyła podłużne koleiny głębokości 6-22cm i szerokości 1,10-1,20m. Ponadto na tym odcinku stwierdzono zawyżone pobocze oraz zamulone rowy na których odłożyło się część wypłukanego materiału z nawierzchni
W celu doprowadzenia nawierzchni do stanu pierwotnego i przywrócenia jej parametrów użytkowych pozwalających na bezpieczne użytkowanie oraz niedopuszczenia do dalszej destrukcji nawierzchni i powiększania się uszkodzeń należy usunąć powstałe szkody.
Na odcinku w km 0+000-0+549 należy wykonać wyrównanie powstałych w podbudowie kolein kruszywem łamanym 0-63mm wraz z zaklinowaniem.
Na całym odcinku należy również ściąć pobocze z odwozem urobku i rozplantowaniem oraz odmulić rów. Następnie należy odtworzyć warstwę nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 7cm wraz z przywróceniem prawidłowego profilu. Należy również wymienić dwa zamulone wodospusty drewniane na wodospusty winylowe.
Ponadto w związku z dużym spadkiem podłużnym na tym odcinku projektowane jest zamontowanie dodatkowych wodospustów sytuując je w odległości 30-50m.
Projektowany zakres robót.
1.Mechaniczne ścięcie poboczy o grub. 10 cm z odwiezieniem nadmiaru we wskazane miejsce i rozplantowaniem.
2.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm z odrzuceniem na przyległy teren wraz z rozplantowaniem.
3.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.
4.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm - wyrównanie kolein z zagęszczeniem i wyprofilowaniem.
5. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. 7 cm.
6. Ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 22 cm wraz z rozbiórką wodospustu drewnianego.
7. Ława pod wodospust i obetonowanie wodospustu winylowego - beton B25.
8.Montaż wodospustów winylowych.
9.Montaż korytek skarpowych – odpływów z wodospustów.
Lokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.
Droga leśna Niemiecka Dolina.
Zamówienie polega na usunięciu szkód ubezpieczenia wlotu i wylotu przepustu P6 w ciągu drogi leśnej Niemiecka Dolina nr inw. 220/1273 po wystąpieniu nawalnych opadów. Przepust P6 o wymiarach długości w dnie 7,0m przekrój łukowo-kołowy 149/124cm, wykonany z blachy falistej z ubezpieczeniem wlotu i wylotu z bruku kamiennego gr. 25cm. Wezbrana woda potoku podmyła i częściowo rozebrała istniejące umocnienie, w związku z powyższym dla zabezpieczenia drogi i przepustu należy je odtworzyć.
Ponadto w ramach utrzymania drogi przewidziano ścięcie zawyżonych poboczy obustronnie na całej długości drogi z odwiezieniem urobku we wskazane miejsce i rozplantowaniem.
Projektowany zakres robót.
1.Naprawa-odtworzenie umocnienia skarpy z bruku kamiennego grubości 25cm przy wlocie i wylocie przepustu na podbudowie betonowej.
2. Spoinowanie bruku kamiennego o grubości 25 cm.
3.Mechaniczne ścięcie poboczy o grub. 10 cm z odwiezieniem nadmiaru we wskazane miejsce i rozplantowaniem.
Lokalizację i ilość robót przewidzianych do wykonania w ramach naprawy szczegółowo opisuje przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 119152,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127566,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127566,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127566,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo – Drogowych i Budowlanych – Eugeniusz Kos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951053146

7.3.4) Miejscowość: Bircza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127566,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119152,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119152,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119152,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo – Drogowych i Budowlanych – Eugeniusz Kos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951053146

7.3.4) Miejscowość: Bircza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119152,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.