Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209828/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00218154/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00228119/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00316336/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej w Toruniu - PUP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY DLA MIASTA TORUNIA
1.3.) Oddział zamawiającego: PUP dla Miasta Torunia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871234568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 49A
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.ostrowska@muptorun.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muptorun.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ttps://umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej w Toruniu - PUP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d2a091-c982-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118910,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Toruniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera wzór umowy oraz dokumentacja techniczna, szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowiące załącznik do SWZ.
3. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci karty katalogowej modułów fotowoltaicznych, która będzie potwierdzała zgodność oferowanych modułów fotowoltaicznych z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami.
4. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 Prawa
zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych.
5. Gmina Miasta Toruń na podstawie udzielonego pełnomocnictwa działa w imieniu Powiatowego Urzędu Pracy w Toruniu.
Gmina Miasta Toruń prowadzi przedmiotowe postępowanie w trybie art. 37 ust 2 PZP.
6. Gmina Miasta Toruń jest uprawniona do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej w Toruniu” oraz pełnienia nadzoru inwestorskiego, bez prawa podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 39
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 39
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86715,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunwise Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213902195
7.3.3) Ulica: Habdzin 14 b
7.3.4) Miejscowość: Konstancin Jeziorna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do kuchni szpitalnej
- Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk
- Remont zabezpieczeń przeciwpożarowych (SSP) dla budynku internatu w Grudziądzu przy ul. Parkowej 18
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Popów
- Wymiana nawierzchni syntetycznej na Stadionie Miejskim w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego na lata 2025/2028
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- Budowa garażu wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciężarowego w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu".
- Modernizacja dachu szedowego (projektowanie i wykonanie)
- Budowa budynku garażowo-gospodarczego OSP w Brańszczyku
- Modernizacja basenu przy Szkole Podstawowej w Rudnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.