Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa czyszczenia sieci kanalizacyjnej i usuwania awarii na instalacjach i sieciach wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa czyszczenia sieci kanalizacyjnej i usuwania awarii na instalacjach i sieciach wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e9c464-5d87-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane dotychczasowemu Wykonawcy usług w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usług w zakresie czyszczenia sieci kanalizacyjnej i usuwania awarii na instalacjach i sieciach wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt. 2 ustawy Pzp). Ogłoszenie o tym postępowaniu zostało opublikowane w BZP nr 2021/BZP 00113373/01 w dniu 14.07.21 r. Informacja o przewidywanych zamówieniach na dodatkowe usługi została zawarta w pkt 4.2.14.) ogłoszenia oraz rozdziale III pkt 6 SWZ. Przedmiotowe zam. jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i jest udzielane na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp .
Zam. podstawowe: Umowa nr 288/2021/W z dnia 26.08.21 r. została zawarta z Przedsiębiorstwo Instalacyjne Przemysław Skórzybót. Wartość zam. podstawowego opiewała do kwoty 90 000,00 zł brutto.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1ab8b966-e467-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INFR/635/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Negocjacje w trybie „z wolnej ręki” na wykonanie usługi czyszczenia sieci kanalizacyjnej i usuwania awarii na instalacjach i sieciach wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w kompleksach wojskowych administrowanych przez 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjne Przemysław SKÓRZYBÓT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942553921
7.3.3) Ulica: Stanisławowska 54
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-611
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNE PRZEMYSŁAW SKÓRZYBÓT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNE PRZEMYSŁAW SKÓRZYBÓT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego (WRO.WO.260.11.2025)
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
- SZP/243-115/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
- Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów, wynajmu sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch jednodniowych warsztatów.
- Dostawa rekombinowanych białek do hodowli komórek dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umów ramowych z podziałem na 2 części"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie napraw i konserwacji fontann
- "Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice."
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8 oraz dostawa części do sita bębnowego TRS na Sortowni 2
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Wykonanie naprawy ostoi parowozu Ol49-69 wraz z wykonaniem pomiarów, zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.