Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212663/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy leków różnych oraz antybiotyków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 8666 096
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/usk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków różnych oraz antybiotyków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc79f38-f08c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045304/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.60 Dostawy leków różnych oraz antybiotyków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.11-A.2023 Postępowanie nr 27
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 741224,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki różne – 1 pozycja w CzęściSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres:
- Część nr 1 - do dnia 03.03.2024r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Planowana dostawa przedmiotów zamówienia:
Część nr 1 - od zakończenia procedury do 03.03.2024r .celem złączenia z umowami na podobny asortyment zawartymi w wyniku przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze: ZP.261.41-A.2022, Postępowanie nr 80;
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 196576,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Antybiotyki różne – 11 pozycji w Części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres:
- Część nr 2 - do dnia 31.01.2024r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Planowana dostawa przedmiotów zamówienia:
Część nr 2 - od zakończenia procedury do 31.01.2024r. celem złączenia z umowami na podobny asortyment zawartymi w wyniku przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze: 17/ZP/SZ/2022 (zakupy grupowe);
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
4.5.5.) Wartość części: 80833,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki różne – 1 pozycja w Części .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres:
- Część nr 3 - do dnia 31.01.2024r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Planowana dostawa przedmiotów zamówienia:
Część nr 3 - od zakończenia procedury do 31.01.2024r. celem złączenia z umowami na podobny asortyment zawartymi w wyniku przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze: 17/ZP/SZ/2022 (zakupy grupowe);
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 456435,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki różne – 1 pozycja w Części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego, określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ, będącym integralną częścią SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres:
- Część nr 4 - do dnia 14.02.2024r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Planowana dostawa przedmiotów zamówienia:
Część nr 4 - od zakończenia procedury do 14.02.2024r. celem złączenia z umowami na podobny asortyment zawartymi w wyniku przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze: ZP.261.36-A.2022, Postępowanie nr 73.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7380,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212198,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212198,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212198,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Medical Care Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 783 14 80 785
7.3.3) Ulica: Ul. Krzywa 13
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212198,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia postępowania w Części nr 2 - art. 255 ust. 1 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 2 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia postępowania w Części nr 3 - art. 255 ust. 1 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 3 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna i faktyczna unieważnienia postępowania w Części nr 4 - art. 255 ust. 1 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 4 nie wpłynęła ani jedna oferta.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa urządzeń, licencji i rozszerzeń do systemu monitoringu w ramach zadania: "Modernizacja systemu CCTV w obiektach administracyjnych i dydaktycznych PRz"
- Zakup i dostawa kaniuli udowych dla Kliniki Kardiochirurgii.
- Opracowanie koncepcji architektonicznej pn. Przebudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej - dostosowanie istniejącego przejścia w terminal odpraw towarowych.
- Dostawa sieciowego - rozproszonego systemu do realizacji, dystrybucji, przełączania i transmisji sygnałów audio/wideo
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywana dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- Dostawa leków i środków farmaceutycznych do ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- "Dostawy leków w okresie 18 miesięcy".
- Dostawa jednorazowa leków z medycyny ludzkiej dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa produktów leczniczych do programów lekowych na SM
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.