eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. "Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Janów Lubelski"- postępowanie II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. „Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Janów Lubelski”- postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 8720072

1.5.8.) Numer faksu: (15) 8720185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: janowlubelski@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7554fc2-fbb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. „Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Janów Lubelski”- postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7554fc2-fbb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej powiązanych z terenem arboretum leśnego przy Ośrodku Edukacji Ekologicznej Lasy Janowskie w Nadleśnictwie Janów Lubelski” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, Działania 7.3 Turystyka Przyrodnicza

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1283331,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I obejmuje wykonanie:
a) pomostu rekreacyjnego 2 w ramach: Kolekcja roślin boru bagiennego i torfowiska,
b) pomostu rekreacyjnego 2 w ramach: Kolekcja roślin wodnych i przywodnych,
c) ścieżki łamanej w ramach: Ostoja i punkt obserwacji ptaków.
Część I:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 1 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 1 powyżej;
- Decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW) oraz Decyzja wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 24.05.2017 roku o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostów (BOŚ.II1.6341.4.2017.GM).
Kolekcja roślin boru bagiennego i torfowiska.
- Projekt budowlany – tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B1. KOLEKCJA ROŚLIN BORU BAGIENNEGO I TORFOWISKA;
- Projekt wykonawczy:
• nr rysunku T.I/B1/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej;
• nr rysunku T.I/B1/7 – projekt Pomostu rekreacyjnego na bagnie 2,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Kolekcja roślin wodnych i przywodnych.
- Projekt budowlany – tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B2. KOLEKCJA ROŚLIN WODNYCH I PRZYWODNYCH.
- Projekt wykonawczy:
• nr rysunku T.I/B2/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
• nr rysunku T.I/B2/3 – projekt hamaka,
• nr rysunku T.I/B2/8 – projekt pomostu rekreacyjnego nr 2,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Ostoja i punkt obserwacji ptaków.
- Zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r;
- Projekt budowlany – tom II część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B6. OSTOJA I PUNKT OBSERWACJI PTAKÓW.
- Projekt wykonawczy:
• nr rysunku T.II/B6/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
• nr rysunku T.II/B6/5 – projekt kładki spacerowej(ścieżka łamana).
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262210-6 - Fundamentowanie

45111250-5 - Badanie gruntu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 295202,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje wykonanie pomostu widokowego w podszycie drzew w ramach: Pomost widokowy w podszycie drzew.
Część II:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 2 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 2 powyżej;
- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;
- nr rysunku T.I/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;
- nr rysunku T.II/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);
- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;
- Projekt budowlany – tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B3. POMOST WIDOKOWY W PODSZYCIE DRZEW.
- Projekt wykonawczy:
• nr rysunku T.I/B3/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
• nr rysunku T.I/B3/5 – Pomost widokowy w podszycie drzew – fundamenty,
• nr rysunku T.I/B3/6 – Pomost widokowy w podszycie drzew – rzut, przekrój.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262210-6 - Fundamentowanie

45111250-5 - Badanie gruntu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 353340,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje wykonanie:
a) Pomostu śr. 60m 2 szt. w ramach: Kolekcja drzew i krzewów rodzimych;
b) Pomostu śr. 40m 2 szt. w ramach: Kolekcja drzew i krzewów rodzimych.
Część III:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 3 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 3 powyżej;
- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;
- nr rysunku T.I/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;
- nr rysunku T.II/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);
- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;
- Projekt budowlany – tom II część B. PROJKET ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B2. KOLEKCJA DRZEW I KRZEWÓW RODZIMYCH.
- Projekt wykonawczy:
• nr rysunku T.II/B2/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
• nr rysunku T.II/B2/6 – projekt kładki spacerowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262210-6 - Fundamentowanie

45111250-5 - Badanie gruntu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 563426,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV obejmuje wykonanie:
a) Słupów cienie liści w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;
b) Pni wspinaczkowych w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;
c) Ścieżki sensorycznej w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;
d) Domku na drzewie w ramach: Leśne laboratorium;
e) Leśnej fotościanki w ramach: Leśne laboratorium;
f) Tablicy do rysowania kredą w ramach: Leśne laboratorium;
g) Tablicy – waga drzew w ramach: Leśne laboratorium;
h) Tablicy edukacyjnej kostka wiedzy w ramach: Leśne laboratorium;
i) Tablicy akustyka drzew w ramach: Leśne laboratorium;
j) Skoku w dal w ramach: Leśne laboratorium;
k) Hotelu dla owadów - uliki w ramach: Leśne laboratorium;
l) Deszczochronu w ramach: Leśne laboratorium;
m) Nawierzchni: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci.
Część IV:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 4 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 4 powyżej;
- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;
- nr rysunku T.I/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;
- nr rysunku T.II/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);
- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;
- zgłoszenie robót z dnia 19.02.2020r.
Strefa edukacji przyrodniczej dzieci.
- Projekt budowlany – tom II część B. PROJKET ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B1. STREFA EDUKACJI PRZYRODNICZEJ DZIECI.;
- Projekt wykonawczy;
• nr rysunku T.II/B1/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
• nr rysunku T.II/B1/6 – projekt słupów – cienie liści
• nr rysunku T.II/B1/7 – projekt pni wspinaczkowych
• nr rysunku T.II/B1/8 – projekt ścieżki sensorycznej
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Laboratorium leśne
- Projekt budowlany LEŚNEGO LABORATORIUM
- Projekt wykonawczy:
• nr rysunku 1 - Projekt zagospodarowania terenu,
• nr rysunku 2 - Altana - deszczochron,
• nr rysunku 3 - Tablice edukacyjne(akustyka, kostka wiedzy, waga drzew, tablica edukacyjna – kreda), hotel dla owadów,
• nr rysunku nr 4 - domek na drzewie - rzuty,
• nr rysunku nr 5 - domek na drzewie – przekroje,
• nr rysunku nr 6 - Leśna fotościanka,
• nr rysunku nr 7 - Skok w dal.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262210-6 - Fundamentowanie

45111250-5 - Badanie gruntu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 366529,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IR-BUD Ireneusz Goławski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IR-BUD Realizacje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710276244

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 15

7.3.4) Miejscowość: Wojcieszków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-411

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880065,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880065,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Piotr Skrzypek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060277551

7.3.3) Ulica: Batorz Pierwszy 77

7.3.4) Miejscowość: Batorz

7.3.5) Kod pocztowy: 23-320

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880065,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960015,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IR-BUD Ireneusz Goławski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IR-BUD Realizacje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710276244

7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 15

7.3.4) Miejscowość: Wojcieszków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-411

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MAGNA” Barbara Biernat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060699275

7.3.3) Ulica: Momoty Dolne 239

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.