eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoWykonanie pełnego zakresu robot budowlanych dla zadania pod nazwą "Rozbudowa stref rekreacji w osiedlach Jeleń Dąb i Łęg" w ramach JBO w 2025 roku w podziale na 2 części (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie pełnego zakresu robot budowlanych dla zadania pod nazwą
„Rozbudowa stref rekreacji w osiedlach Jeleń Dąb i Łęg”
w ramach JBO w 2025 roku w podziale na 2 części (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Jaworzno, Urząd Miejski w Jaworznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 33

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326181651

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jaworzno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie pełnego zakresu robot budowlanych dla zadania pod nazwą
„Rozbudowa stref rekreacji w osiedlach Jeleń Dąb i Łęg”
w ramach JBO w 2025 roku w podziale na 2 części (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8f7059b-14f9-434f-b11a-0d06e9edc0ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039721/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa stref rekreacji w osiedlach Jeleń Dąb i Łęg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272186,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym oraz budowa ogrodzenia (piłkochwytów) o wysokości powyżej 2,20 metra w ramach zadania „Rozbudowa stref rekreacji w osiedlach Jeleń Dąb i Łęg” – Jeleń Dąb.
Zadanie obejmuje rozbudowę strefy rekreacji, w tym budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym, ogrodzenia i utwardzenia nawierzchni alejek i placyków pod urządzeniami.
Budowa ogrodzeń i wykonanie nawierzchni: uzupełnienie piłkochwytu w dwóch ciągach (na dłuższych bokach) w istniejącym boisku sportowym wys. 4 m ponad powierzchnią boiska, budowa ogrodzenia placu zabaw dł. ok. 75 m z 1 furtką, pod urządzeniami zabawowymi zaprojektowano nawierzchnię bezpieczną ze zrębek drzewnych otoczoną obrzeżem betonowym 6x20 cm.
Budowa placu zabaw składającego się z następujących urządzeń zabawowych:
- 1 zestaw zabawowy dla dzieci młodszych,
- 1 szt. bujak na sprężynie dwuosobowy,
- 1 szt. huśtawka czteroosobowa (siedzisko płaskie x 2 szt., siedzisko kubełkowe x
2 szt.),
- 1 zestaw zabawowy dla dzieci starszych,
- 2 szt. ławek z oparciem,
- 1 szt. kosz do segregacji odpadów,
- 1 szt. stojak na rowery,
- 1 szt. tablica z regulaminem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 149611,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania „Rozbudowa stref rekreacji w osiedlach Jeleń Dąb i Łęg” - Jeleń Łęg.
Zadanie obejmuje budowę obiektów małej architektury:
- 4 urządzenia siłowe,
- 1 zestaw do street workout,
- 3 ławki z oparciem,
- 1 ławostół z 2 ławkami,
- kosz do segregacji odpadów,
- 1 stojak na rowery,
- 1 tablica z regulaminem.
Pozostałe elementy do wykonania: budowa ażurowej altany parkowej o konstrukcji drewnianej, montaż 1 lampy solarnej (zmiana zakresu rzeczowego), wykonanie nawierzchni utwardzonej na terenie zielonym na części działki nr 4005/50 w Jaworznie przy ul. Dolnej, wykonanie ciągu pieszego o nawierzchni mineralnej otoczonej obrzeżem betonowym pow. ok. 106,0 m2, wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej pod urządzeniami siłowni zewnętrznej
i zestawem do ćwiczeń street workout pow. ok. 122,0 m2, ściółkowanie na pow. ok. 47 m2.. Ziemia do nawiezienia i wyrównania terenu: gr. 40 cm na powierzchni ok. 155,0 m2 (ok. 62 m3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.5.) Wartość części: 122574,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139605,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327795,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139605,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLO 5 Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751698300

7.3.3) Ulica: Gen. J. Sowińskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-524

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

CROQUET Sp. z o.o. , dostawa oraz montaż urządzeń zgodnie z projektem budowlanym


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139605,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLO 5 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751698300

7.3.3) Ulica: Gen. J. Sowińskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-524

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

CROQUET Sp. z o.o. , dostawa oraz montaż urządzeń zgodnie z projektem budowlanym


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.