Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177111/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00192646/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00197106/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00227967/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00236247/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00243585/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00251144/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00260281/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00269258/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00272855/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa bram segmentowych, konstrukcji, drzwi, elementów ściennych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa bram segmentowych, konstrukcji, drzwi, elementów ściennych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d20f79-1168-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177111/10
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/34/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196210,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy bram segmentowych, konstrukcji, drzwi, elementów ściennych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Olsztynie. Zamawiający zwraca uwagę, że w wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do SWZ puntach zamówienie obejmuje wymianę całej bramy.
2. Miejsce napraw: ZUOK w Olsztynie, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającą na zwiększeniu zakresu zamówienia. Opis przewidywanej opcji został opisany w Załączniku nr 3 do SWZ pn. opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 95 ustawy PZP, aby następujące prace (czynności) związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zgodnie z art. 22 § 1 ww. ustawy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, mechaników, pracowników wykwalifikowanych, pracowników sprawujących nadzór nad wykonywanymi pracami.
5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.
6. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
7. Pozostałe szczegóły dotyczące zakresu zamówienia oraz warunków współpracy zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188643,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188643,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188643,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. KACZYŃSKI ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870508510
7.3.3) Ulica: ul. Żmijewska 110
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188643,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Testy penetracyjne sieci i webaplikacji
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1447N na odcinku od drogi 1428N do msc. Swobodna
- ZPO.272.1.12.2025 Sukcesywne dostawy części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych dla WSSE w Olsztynie w roku 2025.
- Dostawa nawozów do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisowania i utrzymania w sprawności systemu telekomunikacyjnego"
- Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A.
- Utrzymanie w sprawności technicznej budynku nr 8 w kompleksie wojskowym m. Chojnice.
- Prowadzenie eksploatacji oraz wykonywanie stałej kompleksowej konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych instalacji automatycznego sterowania w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Kontrola i czyszczenie przewodów kominowych i wentylacyjnych w budynkach Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.