Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177111/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00192646/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00197106/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00227967/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00236247/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00243585/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00260281/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00269258/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00272855/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00315492/01 - Wynik z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawa bram segmentowych, konstrukcji, drzwi, elementów ściennych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251144
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00177111/06
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy bram segmentowych, konstrukcji, drzwi, elementów ściennych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Olsztynie.
2. Miejsce napraw: ZUOK w Olsztynie, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
3. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 95 ustawy PZP, aby następujące prace (czynności) związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zgodnie z art. 22 § 1 ww. ustawy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, mechaników, pracowników wykwalifikowanych, pracowników sprawujących nadzór nad wykonywanymi pracami.
4. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.
5. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
6. Pozostałe szczegóły dotyczące zakresu zamówienia oraz warunków współpracy zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy bram segmentowych, konstrukcji, drzwi, elementów ściennych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Olsztynie. Zamawiający zwraca uwagę, że w wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do SWZ puntach zamówienie obejmuje wymianę całej bramy.
2. Miejsce napraw: ZUOK w Olsztynie, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającą na zwiększeniu zakresu zamówienia. Opis przewidywanej opcji został opisany w Załączniku nr 3 do SWZ pn. opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 95 ustawy PZP, aby następujące prace (czynności) związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zgodnie z art. 22 § 1 ww. ustawy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, mechaników, pracowników wykwalifikowanych, pracowników sprawujących nadzór nad wykonywanymi pracami.
5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.
6. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
7. Pozostałe szczegóły dotyczące zakresu zamówienia oraz warunków współpracy zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Po zmianie:
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającą na zwiększeniu zakresu zamówienia. Opis przewidywanej opcji został opisany w Załączniku nr 3 do SWZ pn. opis przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-04 10:00
Po zmianie:
2021-11-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-04 10:15
Po zmianie:
2021-11-15 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-03
Po zmianie:
2021-12-14
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa pakietu sprzętu specjalistycznego do zabezpieczenia logistycznego i działań ratunkowych na terenie Powiatu Olsztyńskiego
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
- Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz mienia Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie ul. Turowskiego
- Zakup i dostawa sprzętu dla Miasta i Gminy Olsztyn w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Akcesoria i sprzęt jednorazowego użytku do laparoskopii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uszorstnienie płyty rynku"
- Usługi konserwacji i napraw stacji roboczych, laptopów, monitorów, drukarek, zasilaczy awaryjnych, telefaksów, skanerów, ploterów, urządzeń VoIP/VTC, urządzeń sieciowych oraz innych urządzeń.
- Utrzymanie w sprawności technicznej kościoła Parafii Wojskowo-Cywilnej w m. Czarne.
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- 3-letnia usługa serwisowa mikroskopu elektronowego JEOL JSM-IT500LA oraz wymiana komputera wraz z aktualizacją oprogramowania
- Usługa naprawy urządzeń dźwigowych na pojazdach marki JELCZ HIAB Znak postępowania 497/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





