eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Konserwacja zieleni na terenach przyległych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyna



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja zieleni na terenach przyległych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DO SPRAW INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170181662

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 19

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zim@zim-kwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim-kwidzyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zaklad-do-spraw-infrastruktury-miejskiej

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja zieleni na terenach przyległych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70bbe3b5-fbb8-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207491/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja zieleni na terenach przyległych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi komunalnej polegającej na konserwacji zieleni na terenach przyległych do budynków mieszkalnych na terenie Miasta Kwidzyna w tym:
1) konserwacja żywopłotów w ilości 5 567 m2,
2) konserwacja trawników w ilości 76 837 m2,
3) usuwanie liści i śmieci z trawników w ilości 76 837 m2,
2. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wyjaśnienie pojęć:
1. Pod pojęciem „konserwacja żywopłotów” rozumie się:
1) sukcesywne strzyżenie (formowanie) i nawożenie żywopłotów;
2) sukcesywne oczyszczanie żywopłotów z chwastów ;
3) okresowe opryski pielęgnacyjne środkami ochrony roślin (w miarę potrzeb)
2. Pod pojęciem „konserwacja trawników” rozumie się:
1) wykonanie w okresie wegetacyjnym, wykoszenia terenów w zależności od wzrostu trawy (maksymalna wysokość trawy 15 cm);
2) sukcesywny dosiew i nawożenie traw;
3) odchwaszczanie mechaniczne trawników przy zastosowaniu środków ochrony roślin (w miarę potrzeb);
4) sukcesywne zachowanie linii trawnika poprzez usunięcie trawy i chwastów rosnących poza obrębem trawnika,
3. Pod pojęciem „usuwanie liści i śmieci z trawników” rozumie się:
1) sukcesywne sprzątanie liści i śmieci włącznie z wywozem tych nieczystości na wysypisko odpadów;
2) usuwanie z trawników zwierzęcych odchodów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165562,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275608,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165562,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DENDROSERWIS ROBERT PORĘBNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811223802

7.3.3) Ulica: DRZYMAŁY 46

7.3.4) Miejscowość: KWIDZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165562,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.