eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FijewoZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych - postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych – postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 73

1.5.2.) Miejscowość: Fijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 6455410

1.5.8.) Numer faksu: 89 6455415

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminalubawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.gminalubawa.pl/zamowienia_publiczne/177/status/rodzaj/wzp/zwr/0/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych – postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0be3462-34fe-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002615/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKIZP.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161841,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są usługi.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90620000-9 Usługi odśnieżania.
5.3. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usług zimowego
utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubawa, oddzielnie dla każdego zadania
według zamówień Zamawiającego.
5.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
5.5. Zamawiający dopuszcza następujący sprzęt:
5.5.1. ciągniki o mocy 66,19 KW (90 KM) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług
odśnieżny,
5.5.2. koparko – ładowarki o mocy 66,19 KW (90 KM) i więcej z napędem na dwie osie,
uzbrojone w pług odśnieżny,
5.5.3. ładowarki o mocy 66,19 KW (90 KM) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług
odśnieżny.
5.6. Wykazany przez Wykonawcę sprzęt nie może powtarzać się w poszczególnych częściach
wymienionych w pkt 5.4, na które Wykonawca składa ofertę.
5.7. Sprzęt pracujący powinien być wyposażony w telefon, łańcuchy na koła oraz linkę
holowniczą lub hol sztywny.
5.8. Sprzęt na okres umowy powinien być sprawny technicznie – zarejestrowany (jeżeli odrębne
przepisy wymagają rejestracji) i ubezpieczony OC.
5.9. Awaria sprzętu natychmiast powinna być zgłaszana Zamawiającemu i może występować do
1 doby, po tym terminie Wykonawca powinien zapewnić zastępstwo.
5.10. Sprzęt winien być przygotowany i gotowy do pracy od dnia zawarcia umowy.
5.11. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł rozpocząć pracę w
oferowanym obwodzie w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia.
5.12. Sprzęt powinien być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej.
Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 1.
sołectwo – Gierłoż Polska
sołectwo – Pomierki
sołectwo – Rożental
sołectwo – Zielkowo
Wymagany sprzęt w ilości – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 27200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są usługi.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90620000-9 Usługi odśnieżania.
5.3. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usług zimowego
utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubawa, oddzielnie dla każdego zadania
według zamówień Zamawiającego.
5.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
5.5. Zamawiający dopuszcza następujący sprzęt:
5.5.1. ciągniki o mocy 66,19 KW (90 KM) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług
odśnieżny,
5.5.2. koparko – ładowarki o mocy 66,19 KW (90 KM) i więcej z napędem na dwie osie,
uzbrojone w pług odśnieżny,
5.5.3. ładowarki o mocy 66,19 KW (90 KM) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług
odśnieżny.
5.6. Wykazany przez Wykonawcę sprzęt nie może powtarzać się w poszczególnych częściach
wymienionych w pkt 5.4, na które Wykonawca składa ofertę.
5.7. Sprzęt pracujący powinien być wyposażony w telefon, łańcuchy na koła oraz linkę
holowniczą lub hol sztywny.
5.8. Sprzęt na okres umowy powinien być sprawny technicznie – zarejestrowany (jeżeli odrębne
przepisy wymagają rejestracji) i ubezpieczony OC.
5.9. Awaria sprzętu natychmiast powinna być zgłaszana Zamawiającemu i może występować do
1 doby, po tym terminie Wykonawca powinien zapewnić zastępstwo.
5.10. Sprzęt winien być przygotowany i gotowy do pracy od dnia zawarcia umowy.
5.11. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł rozpocząć pracę w
oferowanym obwodzie w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia.
5.12. Sprzęt powinien być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej.
Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 8.
sołectwo – Byszwałd
sołectwo – Raczek
sołectwo – Kazanice
Wymagany sprzęt w ilości – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja-Handel-Usługi-Transport Mirosław Okuniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7441340734

7.3.4) Miejscowość: Byszwałd 106

7.3.5) Kod pocztowy: 14-260

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja-Handel-Usługi-Transport Mirosław Okuniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7441340734

7.3.4) Miejscowość: Byszwałd 106

7.3.5) Kod pocztowy: 14-260

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.