Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288827/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PRYMASA KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001129641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 7
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 8275426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalsieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpitalsieradz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c38df27-12f2-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00123756/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288827/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.215-30/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 708864,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 697147 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 24.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 11717 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta przekraczaja kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta przekraczaja kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont pomieszczeń dla Poradni Gastroenterologicznej w ramach poprawy opieki wysokospecjalistycznej w Szpitalu Wojewódzkim w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 15 w Sieradzu
- Dostawa samochodów osobowych przeznaczonych na potrzeby jednostek Powiatu Sieradzkiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Żłobków Miejskich w Słupsku na rok 2026.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące w 2026 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- "Dostawa i zakup artykułów żywnościowych do Stołówki szkolnej i przedszkolnej w Szkole Podstawowej im. Obrońców Ojczyzny w Nowym Miszewie."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





