Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00202933/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00222864/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
- 2025/BZP 00232901/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00250626/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00269671/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00288998/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00377840/01 - Wynik z dnia 2025-08-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 3+240
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.4.2.) Miejscowość: Słubice
1.4.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314922
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00202933
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 3+240 – na działce nr 57/5 - obręb ewid. nr 0003 Sienno, Ośno Lubuskie - obszar wiejski oraz na działce nr 160 - obręb ewid. nr 0001 Gronów, Ośno Lubuskie - obszar wiejski. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1311F od km 1+440 do km 3+240 (długość drogi powiatowej przeznaczonej do przebudowy wynosi 1 800 m).
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (w tym m. in. geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, zdjęcie warstwy humusu etc.),
2) roboty ziemne związane głównie z wykonaniem konstrukcji jezdni i poszerzeń,
3) wycinka drzew i krzewów z pasa drogowego kolidujących z inwestycją,
4) frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej jezdni i wykonanie nowej warstwy profilująco-wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego lub SMA, wykonaniu nowej konstrukcji jezdni na poszerzeniu do szerokości 6,00 m (w tym m. in. korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie wzmocnienia podłoża gruntocementem, wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej, skropienie warstw emulsją asfaltową),
5) konserwacja elementów odwodnienia (rowy, prefabrykaty odprowadzające wody opadowe, wpusty etc.),
6) demontaż istn. barier energochłonnych oraz montaż nowych barier energochłonnych, stalowych
7) roboty wykończeniowe i porządkowe,
8) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach min. 1,8 m x 1,2 m z materiałów trwałych o treści zgodnej ze wzorem o którym mowa w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych - Zamawiający do 7 dni od dnia zawarcia umowy z Wybranym Wykonawcą przekaże temu Wykonawcy wzór tablicy informacyjnej,
9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) sporządzi czasową zmianę organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
(do zatwierdzenia przez Zamawiającego),
5) opracuje dokumentację powykonawczą (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
6) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Opis Techniczny wraz z projektem zagospodarowania i częścią rysunkową oraz projektem stałej zmiany organizacji ruchu,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 3+240 – na działce nr 57/5 - obręb ewid. nr 0003 Sienno, Ośno Lubuskie - obszar wiejski oraz na działce nr 160 - obręb ewid. nr 0001 Gronów, Ośno Lubuskie - obszar wiejski. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1311F od km 1+440 do km 3+240 (długość drogi powiatowej przeznaczonej do przebudowy wynosi 1 800 m) z podziałem na:
a) koszty kwalifikowane ww. zadania które obejmują cały zakres robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 2+980,
b) koszty niekwalifikowane ww. zadania które obejmują cały zakres robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 2+980 do km 3+240.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (w tym m. in. geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, zdjęcie warstwy humusu etc.),
2) roboty ziemne związane głównie z wykonaniem konstrukcji jezdni i poszerzeń,
3) wycinka drzew i krzewów z pasa drogowego kolidujących z inwestycją,
4) frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej jezdni i wykonanie nowej warstwy profilująco-wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego lub SMA, wykonaniu nowej konstrukcji jezdni na poszerzeniu do szerokości 6,00 m (w tym m. in. korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie wzmocnienia podłoża gruntocementem, wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej, skropienie warstw emulsją asfaltową),
5) konserwacja elementów odwodnienia (rowy, prefabrykaty odprowadzające wody opadowe, wpusty etc.),
6) demontaż istn. barier energochłonnych oraz montaż nowych barier energochłonnych, stalowych
7) roboty wykończeniowe i porządkowe,
8) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach min. 1,8 m x 1,2 m z materiałów trwałych o treści zgodnej ze wzorem o którym mowa w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych - Zamawiający do 7 dni od dnia zawarcia umowy z Wybranym Wykonawcą przekaże temu Wykonawcy wzór tablicy informacyjnej,
9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) sporządzi czasową zmianę organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
(do zatwierdzenia przez Zamawiającego),
5) opracuje dokumentację powykonawczą (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
6) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Opis Techniczny wraz z projektem zagospodarowania i częścią rysunkową oraz projektem stałej zmiany organizacji ruchu,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
4
Po zmianie:
3
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-15 09:00
Po zmianie:
2025-07-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-15 09:15
Po zmianie:
2025-07-22 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-13
Po zmianie:
2025-08-20
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Świadczenie usług pocztowych
- Ochrona osób i mienia w roku 2026 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach.
- Wykonanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian.
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej - roboty budowlane.
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 02 w Katowicach
- SVA/4620-582/2025: Docieplenie stropodachu budynku magazynowego nr 33, oraz docieplenie stropodachu i wymiana stolarki okiennej budynku magazynowego 108 na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie.
- Zakup awaryjnego źródła zasilania dla Urzędu Gminy Stanisławów w postaci agregatu prądotwórczego wraz z jego dostawą, montażem i uruchomieniem
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2026
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





