Ogłoszenie z dnia 2025-08-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00202933/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00222864/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
- 2025/BZP 00232901/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00250626/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00269671/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00288998/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00314922/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 3+240
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cc1e522-aa20-4f6f-9c0d-7636ce2265bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 3+2402.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cc1e522-aa20-4f6f-9c0d-7636ce2265bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073110/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Osno Lubuskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2771836,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 3+240 – na działce nr 57/5 - obręb ewid. nr 0003 Sienno, Ośno Lubuskie - obszar wiejski oraz na działce nr 160 - obręb ewid. nr 0001 Gronów, Ośno Lubuskie - obszar wiejski. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1311F od km 1+440 do km 3+240 (długość drogi powiatowej przeznaczonej do przebudowy wynosi 1 800 m) z podziałem na:
a) koszty kwalifikowane ww. zadania które obejmują cały zakres robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 1+440 do km 2+980,
b) koszty niekwalifikowane ww. zadania które obejmują cały zakres robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie od km 2+980 do km 3+240.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (w tym m. in. geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, zdjęcie warstwy humusu etc.),
2) roboty ziemne związane głównie z wykonaniem konstrukcji jezdni i poszerzeń,
3) wycinka drzew i krzewów z pasa drogowego kolidujących z inwestycją,
4) frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej jezdni i wykonanie nowej warstwy profilująco-wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego lub SMA, wykonaniu nowej konstrukcji jezdni na poszerzeniu do szerokości 6,00 m (w tym m. in. korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie wzmocnienia podłoża gruntocementem, wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej, skropienie warstw emulsją asfaltową),
5) konserwacja elementów odwodnienia (rowy, prefabrykaty odprowadzające wody opadowe, wpusty etc.),
6) demontaż istn. barier energochłonnych oraz montaż nowych barier energochłonnych, stalowych
7) roboty wykończeniowe i porządkowe,
8) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach min. 1,8 m x 1,2 m z materiałów trwałych o treści zgodnej ze wzorem o którym mowa w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych - Zamawiający do 7 dni od dnia zawarcia umowy z Wybranym Wykonawcą przekaże temu Wykonawcy wzór tablicy informacyjnej,
9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) sporządzi czasową zmianę organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
(do zatwierdzenia przez Zamawiającego),
5) opracuje dokumentację powykonawczą (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
6) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Opis Techniczny wraz z projektem zagospodarowania i częścią rysunkową oraz projektem stałej zmiany organizacji ruchu,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2562724,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3320759,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2562724,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty przygotowawcze, roboty ziemne, korytowanie, podbudowy, wzmocnienie podłoża, frezowanie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2562724,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Świadczenie usług pocztowych
- Ochrona osób i mienia w roku 2026 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach.
- Całoroczne kompleksowe utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2026
- Wykonanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian.
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej Gminy Rudnik
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





