eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa stworzenia systemu przetwarzania i udostępniania danych medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa stworzenia systemu przetwarzania i udostępniania danych medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.rcop@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa stworzenia systemu przetwarzania i udostępniania danych medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b085a0c-e59b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Umowa nr POPC.02.03.01-00-0091/19-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218708/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MDB.383.1.2022.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stworzenia platformy do prezentacji metadanych i obrazów skanów histopatologicznych zgromadzonych przez okres ostatnich 20 lat przez Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, szerokiemu gronu odbiorców, za pomocą Internetu. Platforma ma korzystać z zewnętrznego serwisu przechowywania danych, nieznajdującego się bezpośrednio w gestii wykonawcy, jak i partnerów projektu.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Okres realizacji usługi - do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Wymagania zatrudnienia na umowę o pracę, stosownie do postanowień art. 95 ust. 1 ustawy PZP.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonywanie czynności Programisty przy realizacji zamówienia odbywało się przez co najmniej 2 osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykonawca winien, do dnia podpisania umowy, dostarczyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w którym wskaże dane w/w osoby.
2) W trakcie realizacji zamówienia, w celu weryfikacji zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania czynności Programisty, Zamawiający będzie uprawniony w wyznaczonym terminie żądać w szczególności:
a) Oświadczenia zatrudnionego pracownika;
b) Oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę pracownika;
d) innych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na umowę o pracę pracownika;
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający nałoży karę umowną, o której mowa we wzorze umowy stanowiącym Załączniku nr 4 do SWZ.
4) W przypadku zmiany osób realizujących powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym w formie pisemnej Zamawiającego, z podaniem danych (imię, nazwisko) osób, a także informacji o których mowa w ust. 2, które dalej będą wykonywały te czynności, przed dopuszczeniem danej osoby do realizacji przedmiotu umowy. Zmiana osób może nastąpić pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania, o których mowa w ust. 1 co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji umowy. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, skutkuje zmianą Załącznika nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
5) Wykonawca oświadcza, że spełnił obowiązki informacyjne względem wszystkich osób fizycznych, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej przez Wykonawcę lub podwykonawców z którąkolwiek z osób wykonujących przedmiot umowy w terminie i trybie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osoby do wykonywania czynności Programisty, na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198620,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198620,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198620,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inovatica Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252084098

7.3.3) Ulica: Kościuszki 80/82

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-437

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198620,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.