eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › "Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż."



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 103

1.4.2.) Miejscowość: Hyżne

1.4.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.7.) Numer telefonu: 17 23 045 60

1.4.8.) Numer faksu: 17 22 950 01

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314758

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00306328/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane z zakresu: „Modernizacji budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”.

1. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie części budynku Urzędu Gminy Hyżne celem dostosowania do przepisów ppoż. w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”. Zakres prac obejmuje VI piętro, klatkę schodową, część I piętra oraz część parteru budynku Urzędu Gminy zlokalizowanego w Hyżnem (36-024 Hyżne 103).
2. Prace będą prowadzone w godzinach pracy Urzędu tj. pon. od 7:30-17:00, wt.- czw. 7:30-15:30, pt. 7:30-14:00. Zamawiający dopuszcza wydłużenie godzin pracy jednak nie dłużej jak o 3 godz. ze względu na pracę sprzątaczek. Zamawiający dopuszcza pracę w soboty jednak roboty dotyczyć mogą prac na klatce schodowej w zakresie układania nawierzchni z płytek. W godzinach pracy do godz. 15:00 nie należy prowadzić uciążliwych prac wpływających na pracę Urzędu, Banku czy Poczty oraz należy zapewnić ciągłą komunikację do w/w Instytucji.
3. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się m.in. następujące roboty budowlane
w budynku Urzędu Gminy:
a) Roboty remontowo-budowlane:
- demontaż boazerii znajdującej się na korytarzach i klatce schodowej,
- demontaż płytek posadzkowych i cokołów oraz parkietów i paneli w pomieszczeniach biurowych,
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej,
- szpachlowanie ścian korytarza i klatki schodowej,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę,
- układanie płytek podłogowych i cokołów,
- tapetowanie ścian korytarza,
- malowanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatki schodowej,
- montaż nadproży,
- murowanie ścian,
- tynkowanie,
Rodzaj płytek podłogowych (kolor, faktura, wymiar), fug i tapeta (faktura) tożsame
z zamontowanymi na II i III piętrze budynku. Inwestor dopuszcza niewielkie
różnice w ww. materiałach w stosunku do materiałów użytych na III piętrze
budynku.
b) Roboty instalacyjne:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu,
- montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm (kinkiety) na korytarzu,
- montaż oprawy awaryjnej z optyką asymetryczną, strumień świetlny 175 lm,
- montaż opraw awaryjnych z optyką do oświetlania korytarzy, strumień świetlny 180 lm,
- montaż opraw awaryjnych kierunkowych,
- montaż klapy oddymiającej wraz z instalacją,
Rodzaje opraw oświetleniowych w tym kinkietów tożsame z zamontowanymi na II i III piętrze budynku.
c) Montaż stolarki drzwiowej (tożsamej z zamontowaną na II i III piętrze budynku):
- Demontaż istniejącej stolarki przewidzianej do wymiany wraz z utylizacją na koszt wykonawcy – część stolarki,
- montaż drzwi aluminiowych EI30S z samozamykaczem systemowym (D1),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D4),
- montaż drzwi wewnętrznych z kratką wentylacyjną z samozamykaczem systemowym (D9),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D5),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D7),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D2),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D12),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D8),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D6),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D3),
- montaż kraty rolowanej (rolety) antywłamaniowej,
- montaż drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku,
- montaż drzwi przesuwnych (piętro IV – pomiędzy pomieszczeniami biurowymi),
- montaż ościeżnic z opaską dwustronną lub jednostronną 8 cm,
- montaż okna napowietrzającego O1,
Stolarka drzwiowa musi być tożsama ze stolarką zamontowaną na II i III piętrze budynku (dot. m.in. kolorystyki, faktury, dekoracyjnych wstawek). Każde drzwi powinny być wyposażone w klamki ze stali nierdzewnej wraz z wkładkami. Szczegóły dot. drzwi przestawia rys. 107 Projektu wykonawczego branży architektoniczno-budowlanej „Zestawienie drzwi”. Wszystkie drzwi (z wyjątkiem przesuwnych) powinny zostać wyposażone obligatoryjnie w system samozamykacza (szynowy, ramieniowy, sprężynowy w zawiasach itp. – konieczność wykonania wzmocnienia w skrzydle i ościeżnicy.
Mocowanie stolarki drzwiowej powinno przenosić i uwzględniać wszystkie siły działające na nią w miejscu zamontowania. Elementy muszą być odpowiednio wypoziomowane, wypionowane i dostosowane do wymogów bezpieczeństwa. Należy przewidzieć wykonanie uzupełnień fragmentów tyków, uzupełnienia wyprawy ścian.
Podane wymiary są wymiarami uśrednionymi i przybliżonymi. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia stolarki drzwiowej należy wszystkie wymiary zweryfikować na budowie. Dodatkowo należy zweryfikować rodzaje ościeżnic (regulowana, stała, jednostronna lub dwustronna opaska) dla każdych drzwi.
Rodzaj i sposób montażu drzwi przesuwnych (nie uwzględnionych w „Zestawieniu drzwi”) należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji.
4. Oferent przeprowadzi wizje lokalną budynku Urzędu Gminy w celu zapoznania się
z zamontowanymi materiałami na II i III piętrze budynku oraz pozostałym zakresem prac.
5. Wszystkie materiały wykończeniowe należy uzgodnić z Inwestorem przed ich zamontowaniem.
6. Wszystkie materiały wbudowywane powinny być fabrycznie nowe.
7. Przedmiotowy zakres robót zawierać powinien wszelkie koszty wykonania zadania łącznie z przygotowaniem i zabezpieczeniem placu zgodnie z przepisami BHP, koszty montażu rusztowań, zabezpieczeń itp. oraz uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót.
8. Po stronie Wykonawcy jest zagospodarowanie odpadów powstałych podczas wszystkich prac remontowych.
9. Termin realizacji zadania: 50 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż 30 listopada 2022 r. (ze względów organizacyjnych, Zamawiający nie dopuszcza innego terminu wykonywania prac).

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane z zakresu: „Modernizacji budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”.

1. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie części budynku Urzędu Gminy Hyżne celem dostosowania do przepisów ppoż. w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”. Zakres prac obejmuje VI piętro, klatkę schodową, część I piętra oraz część parteru budynku Urzędu Gminy zlokalizowanego w Hyżnem (36-024 Hyżne 103).
2. Prace będą prowadzone w godzinach pracy Urzędu tj. pon. od 7:30-17:00, wt.- czw. 7:30-15:30, pt. 7:30-14:00. Zamawiający dopuszcza wydłużenie godzin pracy jednak nie dłużej jak o 3 godz. ze względu na pracę sprzątaczek. Zamawiający dopuszcza pracę w soboty jednak roboty dotyczyć mogą prac na klatce schodowej w zakresie układania nawierzchni z płytek. W godzinach pracy do godz. 15:00 nie należy prowadzić uciążliwych prac wpływających na pracę Urzędu, Banku czy Poczty oraz należy zapewnić ciągłą komunikację do w/w Instytucji.
3. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się m.in. następujące roboty budowlane
w budynku Urzędu Gminy:
a) Roboty remontowo-budowlane:
- demontaż boazerii znajdującej się na korytarzach i klatce schodowej,
- demontaż płytek posadzkowych i cokołów oraz parkietów i paneli w pomieszczeniach biurowych,
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej,
- szpachlowanie ścian korytarza i klatki schodowej,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę,
- układanie płytek podłogowych i cokołów,
- tapetowanie ścian korytarza,
- malowanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatki schodowej,
- montaż nadproży,
- murowanie ścian,
- tynkowanie,
Rodzaj płytek podłogowych (kolor, faktura, wymiar), fug i tapeta (faktura) tożsame
z zamontowanymi na II i III piętrze budynku. Inwestor dopuszcza niewielkie
różnice w ww. materiałach w stosunku do materiałów użytych na III piętrze
budynku.
b) Roboty instalacyjne:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu,
- montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm (kinkiety) na korytarzu,
- montaż oprawy awaryjnej z optyką asymetryczną, strumień świetlny 175 lm,
- montaż opraw awaryjnych z optyką do oświetlania korytarzy, strumień świetlny 180 lm,
- montaż opraw awaryjnych kierunkowych,
- montaż klapy oddymiającej wraz z instalacją,
Rodzaje opraw oświetleniowych w tym kinkietów tożsame z zamontowanymi na II i III piętrze budynku.
c) Montaż stolarki drzwiowej (tożsamej z zamontowaną na II i III piętrze budynku):
- Demontaż istniejącej stolarki przewidzianej do wymiany wraz z utylizacją na koszt wykonawcy – część stolarki,
- montaż drzwi aluminiowych EI30S z samozamykaczem systemowym (D1),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D4),
- montaż drzwi wewnętrznych z kratką wentylacyjną z samozamykaczem systemowym (D9),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D5),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D7),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D2),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D12),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D8),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D6),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D3),
- montaż kraty rolowanej (rolety) antywłamaniowej,
- montaż drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku,
- montaż drzwi przesuwnych (piętro IV – pomiędzy pomieszczeniami biurowymi),
- montaż ościeżnic z opaską dwustronną lub jednostronną 8 cm,
- montaż okna napowietrzającego O1,
Stolarka drzwiowa musi być tożsama ze stolarką zamontowaną na II i III piętrze budynku (dot. m.in. kolorystyki, faktury, dekoracyjnych wstawek). Każde drzwi powinny być wyposażone w klamki ze stali nierdzewnej wraz z wkładkami. Szczegóły dot. drzwi przestawia rys. 107 Projektu wykonawczego branży architektoniczno-budowlanej „Zestawienie drzwi”. Wszystkie drzwi (z wyjątkiem przesuwnych) powinny zostać wyposażone obligatoryjnie w system samozamykacza (szynowy, ramieniowy, sprężynowy w zawiasach itp. – konieczność wykonania wzmocnienia w skrzydle i ościeżnicy.
Mocowanie stolarki drzwiowej powinno przenosić i uwzględniać wszystkie siły działające na nią w miejscu zamontowania. Elementy muszą być odpowiednio wypoziomowane, wypionowane i dostosowane do wymogów bezpieczeństwa. Należy przewidzieć wykonanie uzupełnień fragmentów tyków, uzupełnienia wyprawy ścian.
Podane wymiary są wymiarami uśrednionymi i przybliżonymi. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia stolarki drzwiowej należy wszystkie wymiary zweryfikować na budowie. Dodatkowo należy zweryfikować rodzaje ościeżnic (regulowana, stała, jednostronna lub dwustronna opaska) dla każdych drzwi.
Rodzaj i sposób montażu drzwi przesuwnych (nie uwzględnionych w „Zestawieniu drzwi”) należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji.
4. Oferent przeprowadzi wizje lokalną budynku Urzędu Gminy w celu zapoznania się
z zamontowanymi materiałami na II i III piętrze budynku oraz pozostałym zakresem prac.
5. Wszystkie materiały wykończeniowe należy uzgodnić z Inwestorem przed ich zamontowaniem.
6. Wszystkie materiały wbudowywane powinny być fabrycznie nowe.
7. Przedmiotowy zakres robót zawierać powinien wszelkie koszty wykonania zadania łącznie z przygotowaniem i zabezpieczeniem placu zgodnie z przepisami BHP, koszty montażu rusztowań, zabezpieczeń itp. oraz uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót.
8. Po stronie Wykonawcy jest zagospodarowanie odpadów powstałych podczas wszystkich prac remontowych.
9. Termin realizacji zadania: 85 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż 9 grudnia 2022 r. (ze względów organizacyjnych, Zamawiający nie dopuszcza innego terminu wykonywania prac).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
50

Po zmianie:
85

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-08-31 08:50

Po zmianie:
2022-09-02 08:50

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-08-31 09:00

Po zmianie:
2022-09-02 09:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.