eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › "Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Hyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 045 60

1.5.8.) Numer faksu: 17 22 950 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.hyzne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5da36d9-1d3e-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021063/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja budynku Urzędu Gminy Hyżne do warunków odpowiadającym przepisom PPOŻ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306328/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.9.2022.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane z zakresu: „Modernizacji budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”.

1. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie części budynku Urzędu Gminy Hyżne celem dostosowania do przepisów ppoż. w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Gminy do warunków odpowiadających przepisom ppoż.”. Zakres prac obejmuje VI piętro, klatkę schodową, część I piętra oraz część parteru budynku Urzędu Gminy zlokalizowanego w Hyżnem (36-024 Hyżne 103).
2. Prace będą prowadzone w godzinach pracy Urzędu tj. pon. od 7:30-17:00, wt.- czw. 7:30-15:30, pt. 7:30-14:00. Zamawiający dopuszcza wydłużenie godzin pracy jednak nie dłużej jak o 3 godz. ze względu na pracę sprzątaczek. Zamawiający dopuszcza pracę w soboty jednak roboty dotyczyć mogą prac na klatce schodowej w zakresie układania nawierzchni z płytek. W godzinach pracy do godz. 15:00 nie należy prowadzić uciążliwych prac wpływających na pracę Urzędu, Banku czy Poczty oraz należy zapewnić ciągłą komunikację do w/w Instytucji.
3. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się m.in. następujące roboty budowlane
w budynku Urzędu Gminy:
a) Roboty remontowo-budowlane:
- demontaż boazerii znajdującej się na korytarzach i klatce schodowej,
- demontaż płytek posadzkowych i cokołów oraz parkietów i paneli w pomieszczeniach biurowych,
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej,
- szpachlowanie ścian korytarza i klatki schodowej,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę,
- układanie płytek podłogowych i cokołów,
- tapetowanie ścian korytarza,
- malowanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatki schodowej,
- montaż nadproży,
- murowanie ścian,
- tynkowanie,
Rodzaj płytek podłogowych (kolor, faktura, wymiar), fug i tapeta (faktura) tożsame
z zamontowanymi na II i III piętrze budynku. Inwestor dopuszcza niewielkie
różnice w ww. materiałach w stosunku do materiałów użytych na III piętrze
budynku.
b) Roboty instalacyjne:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu,
- montażem opraw oświetleniowych o strumieniu świetlnym 5 lm (kinkiety) na korytarzu,
- montaż oprawy awaryjnej z optyką asymetryczną, strumień świetlny 175 lm,
- montaż opraw awaryjnych z optyką do oświetlania korytarzy, strumień świetlny 180 lm,
- montaż opraw awaryjnych kierunkowych,
- montaż klapy oddymiającej wraz z instalacją,
Rodzaje opraw oświetleniowych w tym kinkietów tożsame z zamontowanymi na II i III piętrze budynku.
c) Montaż stolarki drzwiowej (tożsamej z zamontowaną na II i III piętrze budynku):
- Demontaż istniejącej stolarki przewidzianej do wymiany wraz z utylizacją na koszt wykonawcy – część stolarki,
- montaż drzwi aluminiowych EI30S z samozamykaczem systemowym (D1),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D4),
- montaż drzwi wewnętrznych z kratką wentylacyjną z samozamykaczem systemowym (D9),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D5),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D7),
- montaż drzwi wewnętrznych z samozamykaczem systemowym (D2),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D12),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D8),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D6),
- montaż drzwi wewnętrznych EI30S z samozamykaczem systemowym (D3),
- montaż kraty rolowanej (rolety) antywłamaniowej,
- montaż drzwi zewnętrznych wejściowych do budynku,
- montaż drzwi przesuwnych (piętro IV – pomiędzy pomieszczeniami biurowymi),
- montaż ościeżnic z opaską dwustronną lub jednostronną 8 cm,
- montaż okna napowietrzającego O1,
Stolarka drzwiowa musi być tożsama ze stolarką zamontowaną na II i III piętrze budynku (dot. m.in. kolorystyki, faktury, dekoracyjnych wstawek). Każde drzwi powinny być wyposażone w klamki ze stali nierdzewnej wraz z wkładkami. Szczegóły dot. drzwi przestawia rys. 107 Projektu wykonawczego branży architektoniczno-budowlanej „Zestawienie drzwi”. Wszystkie drzwi (z wyjątkiem przesuwnych) powinny zostać wyposażone obligatoryjnie w system samozamykacza (szynowy, ramieniowy, sprężynowy w zawiasach itp. – konieczność wykonania wzmocnienia w skrzydle i ościeżnicy.
Mocowanie stolarki drzwiowej powinno przenosić i uwzględniać wszystkie siły działające na nią w miejscu zamontowania. Elementy muszą być odpowiednio wypoziomowane, wypionowane i dostosowane do wymogów bezpieczeństwa. Należy przewidzieć wykonanie uzupełnień fragmentów tyków, uzupełnienia wyprawy ścian.
Podane wymiary są wymiarami uśrednionymi i przybliżonymi. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia stolarki drzwiowej należy wszystkie wymiary zweryfikować na budowie. Dodatkowo należy zweryfikować rodzaje ościeżnic (regulowana, stała, jednostronna lub dwustronna opaska) dla każdych drzwi.
Rodzaj i sposób montażu drzwi przesuwnych (nie uwzględnionych w „Zestawieniu drzwi”) należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji.
4. Oferent przeprowadzi wizje lokalną budynku Urzędu Gminy w celu zapoznania się
z zamontowanymi materiałami na II i III piętrze budynku oraz pozostałym zakresem prac.
5. Wszystkie materiały wykończeniowe należy uzgodnić z Inwestorem przed ich zamontowaniem.
6. Wszystkie materiały wbudowywane powinny być fabrycznie nowe.
7. Przedmiotowy zakres robót zawierać powinien wszelkie koszty wykonania zadania łącznie z przygotowaniem i zabezpieczeniem placu zgodnie z przepisami BHP, koszty montażu rusztowań, zabezpieczeń itp. oraz uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót.
8. Po stronie Wykonawcy jest zagospodarowanie odpadów powstałych podczas wszystkich prac remontowych.
9. Termin realizacji zadania: 50 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż 30 listopada 2022 r. (ze względów organizacyjnych, Zamawiający nie dopuszcza innego terminu wykonywania prac).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262522-6 - Roboty murarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia przed terminem składania ofert ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W związku z zadanymi pytaniami do postępowania, na które Zamawiający na dzień dzisiejszy nie uzyskał odpowiedzi od projektanta uzasadnione jest unieważnienie postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.