Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dzierżawa urządzeń mobilnych wraz z dedykowanym oprogramowaniem do obsługi sfery płatnego parkowania w Bielsku-Białej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa urządzeń mobilnych wraz z dedykowanym oprogramowaniem do obsługi sfery płatnego parkowania w Bielsku-Białej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26640a72-2c4f-43fd-a9d0-43a7163eb576
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039985/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Dzierżawa urządzeń mobilnych wraz z dedeykowanym oprogramowaniem do obsługi strefy płatnego parkowania w Bielsku-Białej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26640a72-2c4f-43fd-a9d0-43a7163eb5763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, możliwa jest także z wykorzystaniem poczty elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego: przetargi@mzd.bielsko.pl).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz w informacjach zamieszczonych w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta, ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
4. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wiadomości wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
7. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”) – jedynie jeden plik. W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub inne pliki składane wraz z ofertą. W przypadku, gdy formularz oferty opatrzony jest podpisem generującym oddzielny plik podpisu („xades”), plik podpisu należy przekazać poprzez dodanie go do pola „Załączniki
i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
8. Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e - Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik nazwa_pliku.pdf nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie”.
9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
10. Komunikacja w postępowaniu – inna niż składanie ofert - odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, przekazywanie wezwań i zawiadomień oraz udzielanie odpowiedzi na przesłane wezwania. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 25. Instrukcji dla
Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w Formularzu oferty (Rozdział III SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt. 25. Instrukcji dla
Wykonawców oraz w Formularzu oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/IZ/21/U
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń mobilnych wraz z oprogramowaniem do obsługi parkingów w Bielsku-Białej.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
• dostarczenie 10 kompletów urządzeń mobilnych umożliwiających wystawianie wezwań do zapłaty oraz obsługę kart abonamentowych oraz aplikacji mobilnych;
• dostarczenie oprogramowania umożliwiającego wydruk wezwań;
• dostarczenie oprogramowania nadrzędnego do zarządzania i nadzorowania operacji wykonywanych na urządzeniach mobilnych współpracującego z oprogramowaniem do windykacji zainstalowanym w siedzibie Zamawiającego;
• dzierżawę dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem przez okres
36 miesięcy;
• utworzenie i zapewnienie funkcjonowania portalu reklamacyjno – płatniczego;
• utrzymanie danych przesłanych z urządzeń mobilnych na serwerach Wykonawcy przez okres 36 miesięcy, z możliwością ich przeniesienia na serwery Zamawiającego.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231100-8 - Terminale komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2028-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej (K)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej dwoma (2) usługami, z których każda polegała co najmniej na dostarczeniu urządzeń mobilnych wraz z dedykowanym oprogramowaniem umożliwiających generowanie i wydruk przez urządzenia mobilne wezwań do zapłaty.
UWAGI:
1. W przypadku, gdy usługi były wykonywane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca może powołać się jedynie na zakres, w którego wykonaniu faktycznie i konkretnie uczestniczył;
2. W przypadku, gdy usługa, o której mowa powyżej stanowi część większego zamówienia, dotyczącego szerszego zakresu usług, należy podać w wykazie, o którym mowa w pkt. 8.5.1. Instrukcji dla Wykonawców, tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku;
3. W przypadku, gdy oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza sumowania ilości usług wykazanych celem potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu. Powyższy warunek winien zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4. Informację o posiadanej wiedzy i doświadczeniu Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. Instrukcji dla Wykonawców na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
2. Pozostałe informacje znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć formularz „Wykaz usług” zawierający:
- Wykaz usług (Doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz ten winien zostać złożony w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.4.)
Zaleca się, aby dla sporządzenia ww. oświadczeń Wykonawca posłużył się formularzem „Wykaz usług” zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II SWZ
2. Pozostałe wymagane dokumenty określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).2. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium wskazano w pkt 21 Instrukcji dla Wykonawców .
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 7 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ), natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.4.) niniejszego Ogłoszenia, Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 4.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. Instrukcji dla Wykonawców składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5. Instrukcji dla Wykonawców, przy czym :
1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1. Instrukcji dla Wykonawców składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. Instrukcji dla Wykonawców.
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.2. Instrukcji dla Wykonawców składa każdy z nich.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres robót wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki, oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Zaleca się, aby dla sporządzenia ww. oświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posłużyli się formularzem zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do Rozdziału II SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.2. Zmiana umowy może nastąpić:
a) w przypadkach opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,
b) co do nieistotnych postanowień umowy,
c) w przypadkach opisanych w ustawie z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Identyfikator (ID) postępowania został wskazany w pkt. 1 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Stosownie do treści pkt. 8.1.) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wskazuje, iż oferty należy składać zgodnie z zasadami określonymi w SWZ nie później niż do 17.07.2025 r., do godziny 10:00:00;2. Zamawiający wymaga aby zamówienie w zakresie dzierżawy urządzeń mobilnych było wykonywane w okresie od 01.09.2025 r. do 31.08.2028 r., tj. przez 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przedłużenia się procedury udzielenia niniejszego zamówienia poza 01.09.2025 r. umowa będzie realizowana od dnia jej faktycznego zawarcia.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i wdrożenie systemu ochrony poczty elektronicznej - projekt Cyberbezpieczny Samorząd.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap IX / 2025.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora równowagi kwasowo-zasadowej dla potrzeb BCO-SM im. J.Pawła II w B-B wraz ze szkoleniem personelu z obsługi aparatu
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa generatorów molibdenowo-technetowych wraz z ligandami oraz radiofarmaceutykami dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuplice w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny Samorząd - zakup urządzeń i oprogramowania dla Gminy Gródek nad Dunajcem
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Pieniężno
- Dzierżawa urządzeń mobilnych wraz z dedykowanym oprogramowaniem do obsługi sfery płatnego parkowania w Bielsku-Białej.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Trzebiel realizowanego w ramach projektu " "Cyberbezpieczny Samorząd""
- Cyfrowa archiwizacja dokumentacji archiwalnej obejmującej podstawy zmian danych ewidencyjnych oraz rejestry gruntów obejmujące dane z obszaru Powiatu Nowotomyskiego
więcej: Terminale komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.