Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219923/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00230158/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup wyposażenia pracowni językowej w Szkole Podstawowej w Robakowie oraz zakup wyposażenia sali doradztwa w ramach usług opiekuńczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stolno
1.5.2.) Miejscowość: Stolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-212
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stolno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stolno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e7606f1-5b6f-4644-a6db-fbe009646a9d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia pracowni językowej w Szkole Podstawowej w Robakowie oraz zakup wyposażenia sali doradztwa w ramach usług opiekuńczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e7606f1-5b6f-4644-a6db-fbe009646a9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037603/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pierwszego wyposażenia, w tym sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Klubu Samopomocy w ramach realizacji usług opiekuńczych w Gminie Stolno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie jest Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Działanie FEKP.08.13 „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych w Gminie Chełmno i Stolno”, Działania FEKP.08.24 „Usługi opiekuńcze w Gminie Stolno”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZP.271.7.2025.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. Zadanie nr 1 Zakup wyposażenia pracowni językowej w Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Robakowie, obejmujący:
NR NAZWA WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO ILOŚĆ
1 Sprzęt IT do pracowni – jednostka centralna - metalowa obudowa; umieszczona w biurku lektora lub na blacie; wymiary: 40 cm x 5 cm x 40 cm (szer x wys. x gł.)
- wysokość modułu w przypadku montażu w szafie typu Rack: 1U
- 3 niezależne sprzętowe wejścia sygnału audio (mini jack 3,5 mm) z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej grupy (3 grupy odsłuchują jednocześnie inny program)
- wyjście na dwa głośniki zewnętrzne: terminal zaciskowy 2 x 2pin
- 1 wyjście audio REC (mini jack 3,5 mm) – recorder nauczyciela
- uruchamianie centralki za pomocą przełącznika on/off z diodową sygnalizacją statusu pracy
- moduł USB typu A do podłączenia komputera zgodny z USB 2.0
- 2 x port power/data typu RJ45
- sprzętowy potencjometr z płynną regulacją poziomu głośności głośników
- wbudowany wzmacniacz dwukanałowy 2.0 – stereo, 2 x 50W, wbudowany zasilacz impulsowy 150W 24V DC
- podłączenie lektorskich słuchawek z mikrofonem: 2 x mini jack 3,5 mm
- komplet dedykowanych przewodów audio i power/data zgodnych z typami złącz sterownika niezbędnych do właściwego działania systemu
- technologia: architektura systemu: konwersja ADC (analog to digital) – cyfrowy mikser audio – konwersja DAC (digital to analog), multipleks digital CAV (Control, Audio, Voice) – zastosowanie trzech magistrali cyfrowych, Control bus – cyfrowe sterowanie funkcjami pracowni, Audio bus – cyfrowe przesyłanie / przełączanie sygnałów audio, Voice bus – cyfrowe przesyłanie / przełączanie dźwięków z mikrofonów, cyfrowy rejestrator audio – jednoczesne nagrywanie 37 ścieżek audio z automatycznym utworzeniem 37 plików audio, cyfrowa komunikacja pomiędzy JCS a pulpitami uczniów – cyfrowy przesył sygnałów, cyfrowa komunikacja pomiędzy JCS a PC lektora – cyfrowy przesył sygnałów
1 zestaw
2 oprogramowanie sterujące PC Oprogramowanie sterujące:
- umożliwia obsługę pracowni z tablicy interaktywnej, z komputera, z urządzenia mobilnego (tablet, telefon);
- tworzenie klas i list uczniowskich - możliwość importu listy uczniów wygenerowanej z dziennika elektronicznego
- Tryb pracy JEDNA GRUPA – mikrofon nauczyciela może stanowić wejściowe źródło audio
- Tryb pracy INDYWIDUALNY – każde spośród 24 stanowisk stanowi niejako odrębną grupę z przypisanym źródłem audio
- Tryb pracy WIELE GRUP – praca w parach (12 grup dwuosobowych), praca w trójkach (8 grup trzyosobowych), praca w czwórkach (6 grup czteroosobowych)
- funkcja sprawdzania obecności - program uwzględnia stanowiska nieaktywne
- edycja ustawienia sali (położenie ikon stanowisk predefiniowane i ustawiane przez użytkownika poprzez tzw. „przeciągnij i upuść”
- personalizacja tła - ustawianie dowolnego tła poprzez wybór szablonu lub dowolnego zdjęcia
1 zestaw
3 oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy - dwie ścieżki rejestratora dające możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania
- funkcja magnetofonu (wybór prędkości odtwarzania)
- funkcja rejestratora (10 znaczników wyodrębniających część zapisu)
- graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem - zapis wykresu oscyloskopowego wymawianego wyrazu/frazy
1 zestaw
4 słuchawki z mikrofonem dynamicznym słuchawki: impedancja 2x32 Ohm, czułość 110±3dB, częstotliwość 20~20000Hz, maksymalna moc wyjściowa 2x100 mW,
mikrofon: impedancja 200?, czułość -48±3dB, częstotliwość 30~16000Hz
trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, miękka, elastyczna obudowa, ergonomiczne, okulary nie przeszkadzają w użytkowaniu, eliminujący szum otoczenia mikrofon kierunkowy na giętkim pałąku, duże nauszniki szczelnie kryjące ucho, 2 x mini jack 3,5 mm 26 szt
5 Monitor ucznia Zamawiający wymaga, by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. (Dostarczony przedmiot zamówienia (wyposażenie pochodzić winno z bieżącej
produkcji, tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku ), wolny od wad
fizycznych i prawnych), dobrej jakości i dopuszczony do obrotu). Ponadto, żaden
element wyposażenia oraz żądana część nie może być rekondycjonowana,
powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.
Wymagania techniczne:
- Matryce LED o przekątnej 26’’ – 28’’ 1920 x 1080px, IPS
- Powłoka matrycy: matowa
- Proporcja ekranu 16:9
- jasność min 250 cd/m2
- złącza: min. 1 szt. HDMI, 1 szt. VGA, wyjście audio,
- Wbudowane głośniki 26 szt
4.2.2. Zadanie nr 2 Zakup wyposażenia sali doradztwa w ramach „usług opiekuńczych w gminie Stolno” obejmujący:
NR NAZWA WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO ILOŚĆ
1 Drukarka kolor A4 Zamawiający wymaga, by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich.(Dostarczony przedmiot zamówienia (wyposażenie pochodzić winno z bieżącej produkcji, tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku ), wolny od wad
fizycznych i prawnych), dobrej jakości i dopuszczony do obrotu). Ponadto, żaden
element wyposażenia oraz żądana część nie może być rekondycjonowana,
powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.
Wymagania techniczne:
- funkcje: skanowanie, drukowanie, kpiowanie
- technologia druku: laserowa
- wydruk: koloowy (wymagany)
- Max rozmiar papieru A4
- skanowanie m.in do pliku pdf, pliku .jpg, bezpośrednio do poczty e-mail,
- typ skanera: płaski/ADF
- obsługa sieciowa: RJ45, Wi-Fi
- toner i bęben jako monlit
- druk dwustronny automatyczny (duplex)
- automatyczny podajnik papieru
- taca na papier min. 350 arkuszy 1 SZT
2 Laptop Zamawiający wymaga, by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich, wolny od wad fizycznych i prawnych), dobrej jakości i dopuszczony do obrotu). Ponadto, żaden element wyposażenia oraz żądana część nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny
podmiot. Zamawiający wymaga aby dostawa miała charakter jednorazowy, tzn. sprzęt oraz oprogramowanie należy dostarczyć jednorazowo.
Wymagania techniczne:
- Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE,
- Procesor: zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych.Wielordzeniowy, minimum 6 rdzeni fizycznych, osiągający wydajność CPU Mark min. 22 000 punktów w teście Passmark Performance
- matryca matowa o przekątnej 16" - 17,5" z podświetleniem LED IPS o rozdzielczości min 1920x1800,
- Chipset: zaprojektowany oraz wykonany do pracy w komputerach przenośnych.Rekomendowany przez producenta procesora,
- Wbudowana pamięć RAM: min 16GB,
- Dysk: SSD min 512 GB,
- Multimedia: wbudowana w obudowę kamerka o rozdzielczości min. HD,wbudowany mikrofon, karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną zgodna z High Definition, - Komunikacja: LAN, Wi-Fi,
- czytnik kart pamięci,
- Złącza: HDMI, min 3xUSB,
- w komplecie myszka bezprzewodowa oraz dedykowana torba do laptopa System operacyjny:
• Zainstalowany system operacyjny spełniający następujące wymagania,poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
• Licencja bezterminowa.
• Polska wersja językowa.
• Aktualizacje funkcji dla systemu operacyjnego.
• Obsługa procesorów wielordzeniowych.
• Graficzny okienkowy interfejs użytkownika.
• Dostęp do aktualizacji w ramach zaoferowanej wersji systemu operacyjnego przez lnternet bez dodatkowych opłat.
• Wbudowana (automatycznie skonfigurowana i aktywowana) zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych. 1 SZT
3 Rzutnik Format obrazu 16x10
Jasność 5000
Kontrast 1500
Żywotność lampy 5000
Wbudowany głośnik
Kolor biały
Wejscie HDMI oraz obraz Full HD,
Format obrazu 16:9 1 SZT
4 Aparat fotograficzny Rodzaj: lustrzanka. Matryca o rozdzielczości nie mniejszej niż 24 Mpix. W zestawie obiektyw o zmiennej ogniskowej z przedziału 18-55mm oraz wymienny obiektyw o zmiennej ogniskowej z przedziału: dolna granica ogniskowej nie więcej niż 70mm, górna granica ogniskowej nie mniej niż 300mm. W zestawie akumulator + ładowarka + karta pamięci min 64GB. Torba mieszcząca cały osprzęt. 1 SZT
5 Wieża- zestaw stereo Odbiornik DAB +/FM-RDS
Radio internetowe przez Wi-Fi
Złącze CD i USB
Wzmacniacz o mocy wyjściowej 2 x 50 W
Transmisja audio przez Bluetooth (A2DP)
Spotify Connect
Zegar z podwójnym alarmem i timerem snu
Rodzaj głośnika - StereoWymiary: 26 x 26 x 11,5
Zasilanie kablem elektrycznym
1 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43300,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370380,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43300,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i SPółka Sp.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821
7.3.3) Ulica: Głowackiego 7/7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-368
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43300,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI STOLNO
więcej: przetargi STOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zak. cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd,Mobilny magazyn OLiOC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Dostawa monitorów oraz kontrolerów wideo.
- Zakup i wdrożenie systemu do uwierzytelniania i autoryzacji do systemów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.