eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont fontanny w Rodzinnym Parku bł. Karoliny - roboty budowlane niecki fontanny i komory technicznej z elementami zagospodarowania terenu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont fontanny w Rodzinnym Parku bł. Karoliny – roboty budowlane niecki fontanny i komory technicznej z elementami zagospodarowania terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont fontanny w Rodzinnym Parku bł. Karoliny – roboty budowlane niecki fontanny i komory technicznej z elementami zagospodarowania terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3675f46d-3238-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000734/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Remont fontanny w Rodzinnym Parku bł. Karoliny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241446/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.54.2021.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 411766,07 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126030,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem fontanny w Rodzinnym Parku bł. Karoliny Tychach - roboty budowlane niecki fontanny i komory technicznej z elementami zagospodarowania terenu.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1. demontaż tarasu z desek kompozytowych w zakresie niezbędnym dla wykonania robót ziemnych przy niecce i komorze technicznej - zakłada się 200m2 (część desek do odzysku);
2. demontaż nawierzchni z płyt ażurowych kamień sjeneński wraz z obrzeżem 157m2 (materiał do odzysku);
3. demontaż płyt granitowych płyty fontanny i kostki granitowej (materiał do odzysku - 126 płyt ,tj. ~32m2);
4. demontaż buzonów, rurociągów i przewodów z niecki fontanny oraz dysz i lamp z płyt granitowych (buzony oraz dysze paraboliczne i kolumnowe do odzysku);
5. czyszczenie, szlifowanie, uszczelnienie niecki;
6. odkopanie ścian pomieszczenia technicznego;
7. zabezpieczenie (podparcie) niecki;
8. naprawa (wykonanie) przejść szczelnych i założenie przepustów instalacyjnych;
9. demontaż istniejącej i wykonanie nowej izolacji ścian pomieszczenia technicznego;
10. izolacja włazu i jego ewentualne obniżenie (regulacja);
11. sprawdzenie kanałów wentylacyjnych i ich zabezpieczenie przed ich zakopaniem;
12. montaż nowych kominków wentylacyjnych;
13. doszczelnienie rząpia i wykonanie pokrywy ze stali nierdzewnej na rząpiu w pomieszczeniu technicznym;
14. wypełnienie przestrzeni po wykopie pod niecką chudym betonem;
15. zasypanie wykopu wokół niecki i pomieszczenia technicznego z zagęszczeniem;
16. wykonanie podbudowy z kamienia pod nawierzchnie z kostki betonowej i pod płytę betonową (poszerzenie niecki);
17. wykonanie płyty betonowej (poszerzenie niecki);
18. ułożenie płyt granitowych nowych;
19. wykonanie nawierzchni z kamienia sejneńskiego wraz z podbudową;
20. wykonanie obrzeży z kostki betonowej wokół placu fontanny oraz wykonanie „rolki” wokół drzewa;
21. powtórne ułożenie buzonów z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych oraz wymiana wszystkich nakładek dystansujących;
22. uzupełnienie/wykonanie śrutowania na kilku płytach granitowych;
23. montaż płyt granitowych z odzysku wraz z ich kalibracją w celu uzyskania równych szczelin technologicznych;
24. roboty porządkowe i zabezpieczające. Wymagane jest trwałe wygrodzenie terenu robót.

Uwaga:
1. Wszystkie materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego zabudowania lub innego zagospodarowania przez administratora oraz nadmiar gruntu, wykonawca ma obowiązek zagospodarować i zutylizować we własnym zakresie.
2. W przypadku, gdy do dnia zakończenia robót, zamawiający nie wybierze wykonawcy części technologicznej fontanny, wykonawca zamontuje stare lampy w płycie fontanny.
3. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób wykonania określa Projekt wykonawczy pn.: „Remont fontanny w Rodzinnym Parku bł. Karoliny” i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanie: JSG Architekci Szymon Gibowski, ul. Krzemienna 12, 40-513 Katowice, w zakresie opisanym w rozdziałach: I.; II,; III.1.4.; III.2.; III.3.; III.4.; IV.; VI- część rysunkowa wykreśla się rysunki nr: T.1. , T.2. , T.3.
Wykonawca winien zapoznać się z całą dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILDIAS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482778912

7.3.3) Ulica: Warszawska 32

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.