eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyProwadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 380 21 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelinaczaja@kartuskipowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ab0537-5c32-45ad-a99e-951577a3bf2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach trwałości projektu pn.: „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247762,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii logopedycznych w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą miały na celu kształtowanie umiejętności komunikacyjnych językowo – słuchowych. Terapia logopedyczna będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 160 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 20800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnej terapii psychologicznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą miały na celu wspomaganie całokształtu umiejętności psychofizycznych, począwszy od funkcji poznawczych, idąc przez funkcjonowanie wszystkich zmysłów oraz małą i dużą motorykę, kończąc na rozwoju kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 56534,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii integracji sensorycznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia integracji sensorycznej będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 45865,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii w sali doświadczania świata w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia w sali doświadczania świata będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 55465,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii metodą Tomatis’a w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia metodą Tomatis’a będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w wymiarze 336 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 32830,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii metodą Biofeedback w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia metodą Biofeedback będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 36265,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adela Stiller EduStacja gabinet terapii i diagnozy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891384015

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 28

7.3.4) Miejscowość: Pszczółki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-032

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C.S. "Potega Balansu" Joanna Bienioszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381565801

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Batorego 18/4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 259 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części V zamówienia pn. „Przeprowadzenie indywidualnej terapii metodą Tomatis’a”, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, natomiast Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, ponieważ takie nie wystąpiły (pozostałe złożone oferty w tej części zamówienia zostały odrzucone).
W dniu 6 maja 2025 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w części V zamówienia, tj. złożonej przez C.S. „Potęga Balansu” Joanna Bienioszek z siedzibą: ul. Stefana Batorego 18/4, 43-200 Pszczyna. Oferta Wykonawcy była jedyną ofertą, jaka nie podlegała odrzuceniu spośród ofert złożonych w tej części zamówienia.
W toku prowadzonych czynności formalnych, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca w dniu 8 czerwca 2025 r. złożył do Zamawiającego pisemne oświadczenie, że w związku z rezygnacją terapeutów wskazanych przez Wykonawcę w wykazie osób, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, tj. skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, „wycofuje definitywnie ofertę na realizację Tomatis’a”.
Zamawiający mając również na uwadze art. 263 ustawy Pzp nie miał możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, ponieważ wybrana oferta, była jedyną ofertą spośród ofert złożonych na część V zamówienia, która nie podlegała odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adela Stiller EduStacja gabinet terapii i diagnozy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891384015

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 28

7.3.4) Miejscowość: Pszczółki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-032

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ponadto Zamawiający odrzucił w przedmiotowym postępowaniu dwie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Z uwagi na treść tych ofert Zamawiający nie miał możliwości odrzucenia ofert w konkretnych częściach zamówienia, tym samych przyporządkowania przedmiotowych ofert do konkretnej części zamówienia w sekcji VI (OFERTY) ogłoszenia o wyniku postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.