Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125644/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00314708/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00314444/01 - Wynik z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 380 21 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelinaczaja@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ab0537-5c32-45ad-a99e-951577a3bf2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach trwałości projektu pn.: „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247762,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii logopedycznych w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą miały na celu kształtowanie umiejętności komunikacyjnych językowo – słuchowych. Terapia logopedyczna będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 160 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 20800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnej terapii psychologicznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą miały na celu wspomaganie całokształtu umiejętności psychofizycznych, począwszy od funkcji poznawczych, idąc przez funkcjonowanie wszystkich zmysłów oraz małą i dużą motorykę, kończąc na rozwoju kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 56534,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii integracji sensorycznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia integracji sensorycznej będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 45865,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii w sali doświadczania świata w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia w sali doświadczania świata będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w łącznym wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 55465,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii metodą Tomatis’a w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia metodą Tomatis’a będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w wymiarze 336 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 32830,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych terapii metodą Biofeedback w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach. W ramach terapii przeprowadzone będzie wsparcie odpowiadające potrzebom Uczestników trwałości Projektu. Zajęcia będą polegały na planowym bodźcowaniu podstawowych, pierwotnych zmysłów, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego Uczestnika trwałości Projektu. Podczas terapii Wykonawca będzie stosował multistymulację dzięki wykorzystaniu w pełni wyposażonego gabinetu w pomoce i sprzęty dla optymalnego usprawniania zaburzonych funkcji organizmu. Terapia metodą Biofeedback będzie przeprowadzana indywidualnie dla każdego Uczestnika trwałości Projektu. Uczestnikami terapii będą dzieci (w wieku od lat 3) i młodzież, osoby z niepełnosprawnością i chorobami przewlekłymi w wymiarze 320 godzin (godzina = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121271-3 - Usługi ośrodków dla osób z zaburzeniami psychologicznymi
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 36265,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale XIV pkt 2.4) lit. a tiret pierwszy Specyfikacji Warunków Zamówienia (w skrócie „SWZ”) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej wymaganego wykształcenia na poziomie wyższym magisterskim o kierunku logopedia.
W toku oceny złożonych ofert na etapie składania podmiotowych środków dowodowych przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (C.S. „Potęga Balansu” Joanna Bienioszek z siedzibą: ul. Stefana Batorego 18/4, 43-200 Pszczyna) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający pismem z dnia 22 kwietnia 2025 r. wezwał ww. Wykonawcę na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp do poprawienia/uzupełnienia wykazu osób (załącznika nr 5 do SWZ) m.in. w zakresie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za świadczenie usług z uwagi na fakt, że zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy osoba ta posiada wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne – nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne, natomiast w zakresie logopedii posiada studia podyplomowe – logopedia z glottodydaktyką, natomiast Zamawiający wymagał, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą z wykształceniem wyższym magisterskim o kierunku logopedia. W odpowiedzi Wykonawca pismem z dnia 24 kwietnia 2025 r. ponownie wskazał tą samą osobę wyjaśniając, że „W okresie, kiedy Pani (….) zdobywała swoje wykształcenie wyższe (lata 2002-2007 magisterium, 2010-2012 studia podyplomowe), powszechną i uznawaną ścieżką kwalifikowania logopedów w Polsce było właśnie ukończenie studiów magisterskich na kierunku pokrewnym (takim jak pedagogika) i następnie uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji logopedycznych w formie studiów podyplomowych (…) z formalnego punktu widzenia, kierunek studiów magisterskich "logopedia" jako odrębna i powszechnie dostępna ścieżka kształcenia, został wprowadzony do systemu szkolnictwa wyższego w Polsce w późniejszym okresie. W związku z tym, postawiony przez Zamawiającego warunek posiadania wykształcenia wyższego magisterskiego o kierunku logopedia, interpretowany w sposób wykluczający kwalifikacje zdobyte uznaną i dominującą w przeszłości ścieżką kształcenia podyplomowego po studiach magisterskich na kierunku pokrewnym, w naszej ocenie narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, o której mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten w praktyce dyskryminuje doświadczonych logopedów, którzy zdobywali swoje kwalifikacje wiele lat temu zgodnie z ówczesnymi standardami edukacyjnymi, a posiadają bogate, wieloletnie doświadczenie zawodowe, często przekraczające znacznie minimum wymagane w SWZ.”. Mając na uwadze powyższe, w kontekście zasady uczciwej konkurencji, Zamawiający uznał, że określony w rozdziale XIV pkt 2.4) lit. a tiret pierwszy SWZ warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego wykształcenia został nieprawidłowo określony, tj. obarczony jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, którą na obecnym etapie nie da się usunąć. Ponadto mając na uwadze zasadę równego traktowania wykonawców, Zamawiający analizując powyższą wadę w zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wymaganego wykształcenia nie może na tym etapie dokonać odmiennej oceny oferty, niż na podstawie zapisów rozdziału XIV pkt 2.4) lit. a tiret pierwszy SWZ.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Terapeutyczny i Integracji Sensorycznej ECSi Elwira Ciechanowska-Szczesna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891956983
7.3.3) Ulica: ul. Sambora 55
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- Przebudowa wraz z remontem ulicy Jeziornej w Mezowie.
- Remont piętra II Segmentu I Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Smętowie Chmieleńskim
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przetworzenia kału w celu transferu mikrobioty jelitowej na potrzeby CSK UM"
- Zatrudnienie dwóch wychowawców do ,,Klubu'' Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w ramach umowy cywilnoprawnej
- Świadczenie specjalistycznych usług w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Działoszyce - nowa jakość życia mieszkańców.''
- Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2026 r.
- Świadczenie usług społecznych: kulturalnych, sportowo - rekreacyjnych oraz edukacyjno - artystycznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.