eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikTermomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – roboty instalacyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – roboty instalacyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf5e689-075e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083868/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zam. współfin. przez UE w ramach Reg. Progr.Operac. Woj. Śląsk. na lata 2014-2020, Oś prior IV Efektywność energet.,odnawia. źród. energii i gosp. niskoemisyjna dla dział 4.3 Efektywność energ i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266758/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TT-283-TP/76-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1093618,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – roboty instalacyjne
2. Inwestycja ma na celu zabezpieczenie pomieszczeń pawilonów przed nadmiernymi stratami ciepła, a co za tym idzie polepszenie komfortu cieplnego pacjentów i personelu. Ponadto wymiana okien wraz z montażem parapetów uchroni wnętrza pawilonów przed ich zalewaniem przez wody opadowe. Celem jest również zwiększenie efektywności instalacji centralnego ogrzewania.
3. Pawilony nie są budynkami wpisanymi do rejestru zabytków i nie leżą w strefie objętej ochroną konserwatorską.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
UWAGA nr 1:
1) Dokumentacja projektowa przedstawia całość zamierzenia budowlanego, przedmiotem zamówienia są odpowiednio: roboty instalacyjne w Pawilonie 3, 4, 5 i dokumentacja odnosząca się do danego pawilonu.
2) Przedmiary robót są jedynie dokumentem poglądowym i pomocniczym, który nie może stanowić podstawy wyceny prac oraz nie może stanowić podstawy roszczenia wykonawcy z tytułu informacji w nich zawartych.
UWAGA nr 2: Zamawiający zaznacza, że wszystkie roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie szpitala.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty tj. Oferta złożona przez Wykonawcę: RAB-INSTAL Damian Rabstajn ul. Zadole 44/109 Katowice (40-719) na kwotę 2 134 050,00 zł brutto oraz oferta, złożona przez Wykonawcę HYDRATEC Sp. z o.o. ul. por. Anatola Radziwnioka 12, Białystok (15-166) na kwotę 1 820 400,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 345 150,83 zł brutto, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2134050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.