Og³oszenie z dnia 2022-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00323906/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00390856/01 - Wynik z dnia 2022-10-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wraz ze szkoleniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wraz ze szkoleniem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd382560-1ee6-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00314300
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017280/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.28 Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wraz ze szkoleniem z obs³ugi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach projektu „Poprawa zdolno¶ci dochodzeniowo-¶ledczych i operacyjnych Policji na zewnêtrznej granicy UE” (101060270 — 2021-PL- SIIOCP) - Unijny Program Zwalczania Nadu¿yæ Finansowych - European Union Anti-Fraud Programme (EUAF)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiaj±cy korzysta, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzêdzi i urz±dzeñ komunikacji elektronicznej, które s± niedyskryminuj±ce, ogólnie dostêpne oraz interoperacyjne
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590), z produktami powszechnie u¿ywanymi s³u¿±cymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesy³aniu danych, i które nie ograniczaj± wykonawcom dostêpu do postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1. Informacje ogólne
1) Stron± internetow± prowadzonego postêpowania jest miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl
2) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, Elektronicznej Platformy Us³ug Administracji Publicznej - ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê z wykorzystaniem poczty elektronicznej zamowienia@lu.policja.gov.pl, z wyj±tkiem sk³adania ofert, które nale¿y sk³adaæ w sposób okre¶lony w rozdziale XIII.
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ
w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
9) Link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania nadany przez miniPortal zamieszczone s± ponadto na stronie internetowej zamawiaj±cego: https://lubelska.policja.gov.pl
10) Zamawiaj±cy zaleca aby za³±czniki i dokumenty sk³adane przez wykonawcê by³y przekazywane w szczególno¶ci w nastêpuj±cych formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
- Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie,
z siedzib± przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie:
e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wraz ze szkoleniem” - nr referencyjny 86/1.2.28/22/SZP/D;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Je¿eli administrator planuje dalej przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 86/1.2.28/22/SZP/D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezza³ogowego statku powietrznego wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem i akcesoriami oraz szkoleniem dla s³u¿b mundurowych (10 osób) wraz
z zakwaterowaniem i wy¿ywieniem.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentach zamówienia, w szczególno¶ci w za³±czniku nr 1.1 do SWZ – Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz za³±czniku nr 5 do SWZ - wzór umowy. Zaoferowany przez wykonawcê asortyment musi spe³niaæ wszystkie parametry i wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w powy¿szych dokumentach.
3. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia u¿yto oznaczeñ lub parametrów wskazuj±cych na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, parametry lub pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie produktów równowa¿nych, przez które nale¿y rozumieæ produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spe³niaj±cych wymagania Zamawiaj±cego. Obowi±zkiem wykonawcy jest udowodnienie równowa¿no¶ci produktu.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania cen ustalonych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczek.
6. Zamawiaj±cy wymaga akceptacji wzoru umowy w ca³o¶ci.
7. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ sprzêt do Wydzia³u Zaopatrzenia KWP w Lublinie, przy ul. Grenadierów 3 – dostawa i transport na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8. Forma i termin p³atno¶ci faktury VAT – przelew w terminie 30 dni od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury VAT. Wykonawca dostarczy wystawion± fakturê Vat na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Wydzia³ Zaopatrzenia, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin.
9. Je¿eli Wykonawca wystawia³ bêdzie ustrukturyzowan± fakturê elektroniczn± za po¶rednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupuj±cego umie¶ci nastêpuj±cy symbol: LB2K00.
10. Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach projektu „Poprawa zdolno¶ci dochodzeniowo-¶ledczych i operacyjnych Policji na zewnêtrznej granicy UE” (101060270 — 2021-PL- SIIOCP) - Unijny Program Zwalczania Nadu¿yæ Finansowych - European Union Anti-Fraud Programme (EUAF).
11. Okoliczno¶ci wskazane w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy, t.j. w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê oraz zasady podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne oraz zasady gromadzenia
i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, nie bêd± mia³y wp³ywu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium:
a) cena oferty brutto 60 %
b) okres gwarancji 20%
c) termin realizacji zamówienia 20 %
ad a) 60% - cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilo¶æ punktów bêdzie obliczona wg wzoru:
C = (Cmin/ Cx) x 60 pkt
gdzie:
C – ilo¶æ punktów, jak± dana oferta w kryterium „cena oferty brutto”
Cmin - cena brutto oferty najtañszej,
Cx - cena brutto oferty ocenianej.
Przy ocenie tego kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê cenê podan± w za³±czniku nr 1 do SWZ - druk OFERTA.
ad b) 20 % - okres gwarancji (G)
Minimalny okres gwarancji na zaoferowany sprzêt wraz z wyposa¿eniem wynosi 24 miesi±ce, z wy³±czeniem akumulatorów, na które wykonawca udzieli minimum 12 miesiêcy gwarancji, chyba ¿e gwarancja udzielana przez producenta przewiduje d³u¿szy okres gwarancji.
Obliczenia punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiaj±cy dokonana w oparciu o poni¿sze zasady:
- okres gwarancji – 36 miesiêcy – 20 pkt
- okres gwarancji – 30 miesiêcy – 10 pkt
- okres gwarancji – 24 miesi±ce (gwarancja podstawowa) – 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê „okres gwarancji” na podstawie zaznaczonego jednego z trzech powy¿szych wariantów w wyznaczonym miejscu w za³±czniku nr 1 - druku OFERTA (uzyskaæ mo¿na odpowiednio 20, 10 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyæ (np. poprzez postawienie krzy¿yka 1) oferowany okres gwarancji (mo¿na zaznaczyæ tylko jeden).
W przypadku, gdy wykonawca nie wska¿e okresu gwarancji (nie zaznaczy lub zaznaczy wiêcej ni¿ 1) przyjmuje siê o¶wiadczenie Wykonawcy z pkt 4 za³±cznika nr 1 do SWZ druk OFERTA, co wskazuje, ¿e zaoferowa³ on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiaj±cego, tj. 24 miesi±ce i otrzyma
w tym kryterium 0 pkt.
Okres gwarancji winien wynosiæ minimum 24 miesi±ce, maksimum 36 miesiêcy, licz±c od dnia dostawy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 24 miesi±ce zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy okres gwarancji bêdzie d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynosz±cy 36 miesiêcy.
ad c) 20 % - termin realizacji zamówienia (T)
Obliczenia punktów w przedmiotowym kryterium Zamawiaj±cy dokonana w oparciu o poni¿sze zasady:
- termin realizacji zamówienia – od 1 do 45 dni – 20 pkt
- termin realizacji zamówienia – od 46 do 50 dni – 15 pkt
- termin realizacji zamówienia – od 51 do 55 dni – 10 pkt
- termin realizacji zamówienia – od 56 do 60 dni – 5 pkt
- termin realizacji zamówienia – od 61 do 65 dni – 0 pkt
Przy ocenie tego kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê „termin realizacji zamówienia” na podstawie zaznaczonego jednego z piêciu powy¿szych wariantów w wyznaczonym miejscu w za³±czniku nr 1 - druku OFERTA (uzyskaæ mo¿na odpowiednio 20, 15, 10, 5 lub 0 punktów).
Wykonawca powinien zaznaczyæ (np. poprzez postawienie krzy¿yka 1) deklarowany termin realizacji zamówienia (mo¿na zaznaczyæ tylko jeden).
W przypadku, gdy wykonawca nie wska¿e terminu realizacji zamówienia (nie zaznaczy lub zaznaczy wiêcej ni¿ 1), przyjmuje siê o¶wiadczenie Wykonawcy z pkt 4 za³±cznika nr 1 do SWZ druk OFERTA, co wskazuje, ¿e zaoferowa³ on maksymalny termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiaj±cego, tj. do 65 dni i otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
Suma punktów przyznanych z³o¿onym ofertom stanowi³a bêdzie sumê punktów przyznanych
w ka¿dym z powy¿szych kryteriów oceny oferty, tj. ceny oferty brutto (C), okresu gwarancji (G), terminu realizacji zamówienia (T) i bêdzie podstaw± wyboru oferty najkorzystniejszej. Zostanie obliczona wg wzoru: P = C+ G+T
gdzie:
P - ³±czna liczba punktów
C - liczba punków w kryterium „cena oferty brutto”
G - liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”
T - liczba punktów w kryterium „termin realizacji zamówienia”
Wszelkie obliczenia bêd± dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokr±gleniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniuw okoliczno¶ciach okre¶lonych w rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca posiada uprawnienia do przeprowadzania szkoleñ objêtych przedmiotowym zamówieniem, potwierdzone posiadaniem stosownej decyzji, tj.:
a) aktualnej decyzji administracyjnej wydanej przez Prezesa Urzêdu Lotnictwa Cywilnego dla operatora szkol±cego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Nie dotyczy.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem co najmniej jednej dostawy bezza³ogowego statku powietrznego o warto¶ci co najmniej 70 000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemdziesi±t tysiêcy z³) - przy czym warto¶æ ta musi wynikaæ
z nie wiêcej ni¿ z 3 umów, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa ta zosta³a wykonana, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy ta dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofert± wykonawca sk³ada o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych).
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (z³o¿onym wraz z ofert± zgodnie z pkt 1). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- w przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e
w odniesieniu do tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wraz z ofert± wykonawca sk³ada o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych).
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
Do przedmiotowego wykazu nale¿y do³±czyæ np. referencje.
• Dokument, o których mowa, sk³adany jest na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u okre¶lonego w rozdziale VI pkt 2 ppkt 4 SWZ.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty sk³ada ten z wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywaæ bêdzie spe³nianie warunku okre¶lonego w ww. rozdziale SWZ;
b) aktualn± decyzjê administracyjn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Lotnictwa Cywilnego dla operatora szkol±cego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty stanowi±ce ofertê:1) Druk OFERTA - za³±cznik nr 1 do SWZ.
Druk Oferta nie bêdzie podlega³ uzupe³nieniu.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y druku Oferta, jego oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.
2) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale VII i VI SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±czniku nr 2 do SWZ,
3) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w sytuacji je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty winno byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do ofert o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy).
6. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (powy¿szy pkt 5) dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o których mowa w art. 112ust. 2 pkt 2 ustawy lub warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – wzór umowy.2. We wzorze umowy Zamawiaj±cy przewidzia³ wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przysz³e zobowi±zania wykonawcy i Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w szczególno¶ci w przypadkach okre¶lonych w § 8 wzoru umowy:
"1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) przed³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 5, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owej, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
b) powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, ni¿ istniej±ce w chwili podpisania umowy, nie powoduj±cych zmiany przedmiotu umowy i nie powoduj±cych zmiany warto¶ci umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy (...)".
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-30 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. ¦rodki ochrony prawnej wnosi siê zgodnie z zapisami zawartymi w dziale IX ¦rodki ochrony prawnej ustawy z 11 wrze¶nia2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 poz.1129 ze zm.).
2. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony – w terminie do 65 dni od daty zawarcia umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje dodatkowe obligatoryjne przes³anki wykluczenia wykonawcy:
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Ustawa przewiduje równie¿ karê pieniê¿n± nak³adan± na osoby lub podmioty podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Identyfikator postêpowania nadany przez miniPortal, którym powinni pos³ugiwaæ siê wykonawcy w celu prawid³owego
z³o¿enia oferty: 0553c419-dc62-455e-8c77-4147d4b57b30
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Us³ugi sprz±tania pomieszczeñ w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy jaj dla wybranych jednostek na rok 2026 - IV czê¶ci
- Dostawa wyposa¿enia gospodarczego - maszyny myj±ce i sprz±taj±ce w ramach "Utworzenia Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki ¯ó³tej",
- dostawa barwiarki i nakrywarki
- Udzielenie pielêgniarskich ¶wiadczeñ opieki zdrowotnej w Poradni Nocnej i ¦wi±tecznej Opieki Zdrowotnej z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych
- Dostawa samobie¿nej wielofunkcyjnej maszyny z funkcj± ³adowarki, z napêdem ko³owym na potrzeby LUW w Lublinie.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdzia³ania przemocy domowej
- Dostawa sprzêtu do backupu kopii kopii zapasowej dla Urzêdu Gminy w Obrowie, sprzêtu do backupu kopii zapasowej dla Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Obrowie wraz z licencj±
- Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy Miasto Ko³obrzeg realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzêtu IT oraz systemów bezpieczeñstwa wraz z aktualizacj± i wdro¿eniem SZBI, audytem cyberbezpieczeñstwa oraz szkoleniami z cyberbezpieczeñstwa dla Gminy Szczytna.
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeñ 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szko³a" dofinansowanego ze ¶rodków UE
- Dostawa dwóch sztuk bezza³ogowych statków powietrznych z systemem do wykrywania BSP
wiêcej: Bezza³ogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





