eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Budowa inteligentnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych z podziałem na 10 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa inteligentnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych z podziałem na 10 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa inteligentnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych z podziałem na 10 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f8dfe45-370f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Budowa aktywnych przejść dla pieszych - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249045/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.46.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 542280,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja inwestycji polega na przebudowie jednego istniejącego przejścia dla pieszych o długości 49m znajdującego się na ulicy Robotniczej oraz zmianie stałej organizacji ruchu w związku ze zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa na przedmiotowym przejściu dla pieszych. Ulica Robotnicza (droga powiatowa nr 3337C) to droga klasy Z o przekroju 1x2 usytuowane w dzielnicy Południe miasta Włocławek. Znajduje się w terenie za-budowanym o charakterze mieszkaniowym, gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości zgodne z przepisami ogólnymi Prawo o ruchu drogowym dla ulic objętych obszarem zamieszkania. Posiada jezdnię o szerokości ok. 7 metrów, dwustronny chodnik o szerokości ok. 2,5m oddzielony pasami zieleni. Stanowi główny ciąg komunikacyjny dzielnicy Południe, gdzie ruch pojazdów i pieszych szacuje się jako duży. Przedmiotowe przejście dla pieszych usytuowane jest w centralnym punkcie u zbiegu tych dwóch ulic Robotniczej i Zbiegniewskiej dzielnicy Południe. Stanowi podstawowy łącznik miejsc usługowych, przystanków komunikacji zbiorowej (najbliższy przystanek znajduje się 95m od przejścia dla pieszych), Szkoły Podstawowej nr 23 (220m od przejścia) oraz osiedlowej przychodni lekarskiej (123m od przejścia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 43838,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem planowanego zadania jest zwiększenie bezpieczeństwa pieszych użytkowników ruchu drogowego na istniejącym przejściu na ul. Wyszyńskiego km 2+158 - km 2+225. we Włocławku, a tym samym poprawa jakości życia mieszkańców miasta. W ramach zadania planuje się przebudowę jednego przejścia dla pieszych we Włocławku przy ul. Wyszyńskiego, będącego jednym z najczęściej uczęszczanych na głównej arterii, które stanowi połączenie Śródmieścia z osiedlem Zazamcze. Ruch na ul. Wyszyńskiego określa się jako średni. Jest to droga powiatowa nr 2807C, klasa G o przekroju 1x2. Ulica ta ma jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości ok. 8 metrów ograniczoną po obu stronach krawężnikami. Ruch realizowany jest dwukierunkowo, po jednym pasie na kierunek jazdy. Po obu stronach jezdni zlokalizowany jest chodnik wykonany z płyt betonowych o szerokości ok. 2 metrów. Ulica Wyszyńskiego znajduje się w strefie zamieszkania. Dopuszczalna prędkość dla pojazdów wynosi 50 km/h. Stanowi ważny ciąg komunikacyjny w tym obszarze miasta. Na ulicy realizowany jest przejazd komunikacją zbiorową, obowiązuje ograniczenie prędkości zgodne z przepisami ogólnymi Prawo o ruchu drogowym dla ulic objętych obszarem zamieszkania. Przejście dla pieszych jest zlokalizowane w bliskiej odległości od Kujawskiej Szkoły Wyższej (9m), placówki handlowej (5m), Zespołu Przychodni Specjalistycznych (36m), przystanku komunikacji zbiorowej (53m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 43838,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania planuje się przebudowę jednego przejścia dla pieszych we Włocławku przy ul. Promiennej, będącego jednym z najczęściej uczęszczanych na głównej arterii osiedla Zazamcze. Ruch na ul. Promiennej określa się jako duży - jest ona główną drogą osiedla Zazamcze. Jest to droga powiatowa nr 3319C, klasa Z o przekroju 1x2. Ulica ta ma jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości ok. 10 metrów. Po obu stronach jezdni zlokalizowany jest chodnik wykonany z kostki betonowej o szerokości ok. 3 metrów. Po wschodniej stronie ulicy znajduję się droga rowerowa o nawierzchni kostki betonowej oraz asfaltu o szerokości ok. 2 metrów. Po obu stronach jezdni wytyczone są zatoki postojowe w głównej mierze dopuszczające postój pojazdów prostopadle do osi jezdni. Na ulicy realizowany jest przejazd komunikacją zbiorową, obowiązuje ograniczenie prędkości zgodne z przepisami ogólnymi Prawo o ruchu drogowym dla ulic objętych obszarem zamieszkania. Przejście dla pieszych jest zlokalizowane w centralnym punkcie osiedla Zazamcze, w bliskiej odległości od dworca PKP (9 m), uczelni wyższej (97 m), stanowiąc łącznik miejsc handlowo - usługowych (11 m), przystanków komunikacji zbiorowej (najbliższy przystanek 40 m od przejścia, na tej samej działce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 43838,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem planowanego zadania jest zwiększenie bezpieczeństwa pieszych użytkowników ruchu drogowego na istniejącym przejściu przy ul. Wiejskiej km 1+300 - km 1+325 we Włocławku, a tym samym poprawa jakości życia mieszkańców miasta. Ulica Wiejska jest drogą powiatową o nr 3327C, klasy G. W miejscu proponowanych zmian ma jezdnię asfaltową o szerokości od 9,5 do 19,0 m ograniczoną po obu stronach krawężnikami i zlokalizowanymi obustronnymi chodnikami. Ruch realizowany jest dwukierunkowo, po jednym pasie dla kie-runku jazdy. Ulica Wiejska znajduje się w strefie zamieszkania, dopuszczalna prędkość dla pojazdów wynosi 50 km/h. Stanowi ona ciąg komunikacyjny miasta, w tym także dla środków transportu komunikacji miejskiej. Natężenie ruchu szacuje się jako średnie. Istniejące przejście dla pieszych obecnie nie jest wyposażone w sygnalizację świetlną i nie jest doświetlone. Zlokalizowane jest natomiast w odległości 86 metrów od przystanku autobusowego, 480 metrów od Szkoły Podstawowej nr 20, 470 metrów od Szkoły Podstawowej nr 23 oraz 434 metry od Zespołu Szkół Muzycznych i Szkoły Podstawowej nr 12, a także w odległości 440 metrów od zespołu placówek handlowych, 30 metrów od placówki usługowej i 25 metrów od kolejnej placówki handlowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 44836,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych na ulicy Budowlanych (drodze powiatowej nr 3306C). Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych poprzez jego przebudowę na podstawie załączonego do zamówienia publicznego zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu energetycznego, która polegać będzie na montażu elementów BRD:
1) słupy z oprawami doświetlającymi LED,
2) Szafa sterownicza,
3) Instalacja kablowa,
4) Czujniki ruchu,
5) Aktywne punktowe elementy odblaskowe pługoodporne „kocie oczka”,
6) Kulki szklane,
7) znak D-6 aktywny „kroczący ludzik” diody LED 2 szt.,
8) Pasy wibrujące, akustyczne wykonane metodą malowania grubowarstwowego oraz malowanie grubowarstwowe elementów P-10 oraz P-14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 59873,49 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych na ulicy Budowlanych (drodze powiatowej nr 3306C). Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych poprzez jego przebudowę na podstawie załączonego do zamówienia publicznego zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu energetycznego, która polegać będzie na montażu elementów BRD:
1) Słupy z oprawami doświetlającymi LED,
2) Szafa sterownicza,
3) Instalacja kablowa,
4) Czujniki ruchu,
5) Aktywne punktowe elementy odblaskowe pługoodporne „kocie oczka”,
6) Kulki szklane,
7) Znak D-6 aktywny „kroczący ludzik” diody LED 2 szt.,
8) Pasy wibrujące, akustyczne wykonane metodą malowania grubowarstwowego oraz malowanie grubowarstwowe elementów P-10 oraz P-14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 59873,49 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych na ulicy Polnej (drodze powiatowej nr 3318C). Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych poprzez jego przebudowę na podstawie załączonego do zamówienia publicznego zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu energetycznego, która polegać będzie na montażu elementów BRD:
1) słupy z oprawami doświetlającymi LED,
2) szafa sterownicza,
3) instalacja kablowa,
4) czujniki ruchu,
5) aktywne punktowe elementy odblaskowe pługoodporne „kocie oczka”,
6) kulki szklane,
7) znak D-6 aktywny „kroczący ludzik” diody LED 2 szt.,
8) pasy wibrujące, akustyczne wykonane metodą malowania grubowarstwowego oraz malowanie grubowarstwowe elementów P-10 oraz P-14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 61704,56 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych na ulicy Kapitulnej – Wyspiańskiego (drodze powiatowej nr 3310C). Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych poprzez jego przebudowę na podstawie załączonego do zamówienia publicznego zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu energetycznego, która polegać będzie na montażu elementów BRD:
1) słupy z oprawami doświetlającymi LED,
2) szafa sterownicza,
3) instalacja kablowa,
4) czujniki ruchu,
5) aktywne punktowe elementy odblaskowe pługoodporne „kocie oczka”,
6) kulki szklane,
7) znak D-6 aktywny „kroczący ludzik” diody LED 2 szt.,
8) pasy wibrujące, akustyczne wykonane metodą malowania grubowarstwowego oraz malowanie grubowarstwowe elementów P-10 oraz P-14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 58855,94 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych oraz przejazdu rowerowego na ulicy Długiej (drodze powiatowej nr 3310C). Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych poprzez jego przebudowę na podstawie załączonego do zamówienia publicznego zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu energetycznego, która polegać będzie na montażu elementów BRD:
1) słupy z oprawami doświetlającymi LED,
2) szafa sterownicza,
3) instalacja kablowa,
4) czujniki ruchu,
5) aktywne punktowe elementy odblaskowe pługoodporne „kocie oczka”,
6) kulki szklane,
7) znak D-6b aktywny „kroczący ludzik” diody LED 2 szt.,
8) malowanie grubowarstwowe elementów P-10, P-11 oraz P-14,
9) progi zwalniające wyspowe 2 szt..

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 67690,64 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych na ulicy Ostrowskiej (drodze powiatowej nr 3310C). Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na przejściu dla pieszych poprzez jego przebudowę na podstawie załączonego do zamówienia publicznego zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu oraz projektu energetycznego, która polegać będzie na montażu elementów BRD:
1) słupy z oprawami doświetlającymi LED,
2) szafa sterownicza,
3) instalacja kablowa,
4) czujniki ruchu,
5) aktywne punktowe elementy odblaskowe pługoodporne „kocie oczka”,
6) kulki szklane,
7) znak D-6 aktywny „kroczący ludzik” diody LED 2 szt.,
8) pasy wibrujące, akustyczne wykonane metodą malowania grubowarstwowego oraz malowanie grubowarstwowe elementów P-10 oraz P-14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 57930,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58037,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58037,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58037,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58037,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58037,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58037,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58037,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58037,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58037,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58037,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58037,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58037,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74551,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74551,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74551,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74551,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74551,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74551,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77355,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52275,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Techdrog Klaudia Sułat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365024242

7.3.3) Ulica: Sz.Askenazego 7/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52275,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74308,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74308,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74308,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77170,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77170,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77170,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73684,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73684,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510052189

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73684,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.