eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcinica › Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn.: "Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach i obiektach stanowiących własność Gminy Trzcinica"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach i obiektach stanowiących własność Gminy Trzcinica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47

1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach i obiektach stanowiących własność Gminy Trzcinica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3abe851e-25fa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

pzp.trzcinica.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP pod adresem https://pzp.trzcinica.com.pl, dalej jako Platforma. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Instrukcja Użytkownika korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://pzp.trzcinica.com.pl, w zakładce „Pomoc” (dalej jako Instrukcja).
3.Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych. oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Pzp określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej w najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2, z wyjątkiem Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny program obsługujący format plików .pdf,
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę, o ile Wykonawca korzysta z kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
7) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
8) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie środków komunikacji elektronicznej podaje następujące informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig, .pades
2) informacje na temat kodowania: plik (oferta) załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
3.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty lub jej części w innym języku.
1.Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale – w postaci dokumentu elektronicznego lub jako cyfrowe odwzorowanie takiego dokumentu – w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.Szczegółowe informacje dla Wykonawców dotyczące złożenia, zmiany i wycofania ofert znajdują się w Instrukcji.
3. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Rozdziale IX i XII do SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Montaż odnawialnych źródeł energii na budynkach i obiektach stanowiących własność gminy Trzcinica” tj. na następujących obiektach:
1) Stacji uzdatniania wody w Laskach ul. Parkowa 2,
2) Stacji uzdatniania wody w Teklinie działka nr 545/13 obręb Wodziczna,
3) Stacji uzdatniania wody ul. Młyńska 14 w Trzcinicy.

1.1). Stacja Uzdatniania wody w Laskach ul. Parkowa 2
Zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie wraz z infrastrukturą towarzysząca, przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektrycznych obiektu oraz uruchomienie instalacji. Moc instalacji należy dobrać na etapie projektowania, przy uwzględnieniu rozmieszczenia urządzeń, przeszkód na gruncie, mocy oferowanych paneli, konfiguracji łańcuchów oraz uzgodnień z Zamawiającym. Moc instalacji nie może być mniejsza niż 19 kWp, o mocy umownej 32,5 kW.
Zamawiający dopuszcza inne rozmieszczenia paneli zaproponowane przez Wykonawcę po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.

1.2) Stacja Uzdatniania wody w Teklinie działka nr 545/13 obręb Wodziczna
Zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie wraz z przyłączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku, o mocy instalacji 32 kWp, moc umowna 32,5 kW, produkującej energię elektryczną na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody Teklin. Zamawiający dopuszcza inne rozmieszczenia paneli zaproponowane przez Wykonawcę po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
1.3) Stacja Uzdatniania wody Trzcinicy ul. Młyńska 14
Zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie / dachu budynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przyłączenie do wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku. Moc instalacji należy dobrać na etapie projektowania, przy uwzględnieniu rozmieszczenia urządzeń, przeszkód na gruncie, mocy oferowanych paneli, konfiguracji łańcuchów oraz uzgodnień z Zamawiającym. Moc instalacji 30 kWp, o mocy umownej 60 kW. Zamawiający dopuszcza inne rozmieszczenia paneli zaproponowane przez Wykonawcę po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU.
1.Wymagania dotyczące gwarancji:
W ramach przedmiotu zamówienia ustala się następujący okres gwarancji:
-na roboty budowlano - montażowe – minimum 36 m-cy, stanowiący jednocześnie kryterium oceny ofert,
-na panele fotowoltaiczne – gwarancja wydajności 97 % – minimum 120 miesięcy, stanowiący jednocześnie kryterium oceny ofert,
-na panele fotowoltaiczne – gwarancja wydajności 83 % – 300 miesięcy,
-na inwertery DC/AC – minimum 120 miesiące, stanowiący jednocześnie kryterium oceny ofert,
-na pozostały osprzęt instalacji – 120 miesiące,
liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na panele fotowoltaiczne- gwarancja wydajności 97%

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na inwertery

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 360 000,00 PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie usługi w zakresie zaprojektowania 2 instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 60 kWp,
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie prace w zakresie montażu 2 instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 60 kWp.
Wykonawca może wykazać spełnienie powyższych warunków także poprzez realizację umów, w ramach której wykonał kompleksowo w/w usługi projektowe oraz prace budowlane. Zamawiający dopuszcza wykazanie się realizacją wymaganej ilości odpowiednio zaprojektowania / budowy instalacji fotowoltaicznych w ramach dwóch, trzech lub czterech umów;
c) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
− co najmniej jednym projektantem branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowalne do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie (od czasu uzyskania uprawnień) w projektowaniu instalacji odnawialnych źródeł energii,
− co najmniej jednym kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie (od czasu uzyskania uprawnień) w roli kierownika budowy lub kierownika robót w powyższym zakresie,
− co najmniej jednym instalatorem posiadającym ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii w postaci systemów fotowoltaicznych, zgodnie z art. 136 lub art. 145 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz.U. 2022, poz. 1378 ze zm.) lub równoważny.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji pod warunkiem posiadania przez taką osobę uprawnień łącznie dla każdej z tych funkcji, do których zostanie wyznaczona.
Projektant i kierownik budowy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023, poz. 682 ze zm., dalej jako ustawa PB) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy PB samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy PB mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023, poz. 334).
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (treść zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 ppkt 3 i 4 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę w/w warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4 powyżej, Wykonawcy tacy muszą spełniać łącznie. Zamawiający nie wyraża zgody na sumowanie wartości polisy, o której mowa w pkt 1 ppkt 3, co oznacza, że co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać wymagane ubezpieczenie w pełnej wysokości.
10. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia zawarty jest w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 pkt 1 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zobowiązanie gwaranta do wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, jeśli nastąpi co najmniej jedna z okoliczności opisana w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zobowiązanie gwaranta do wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, jeśli nastąpi co najmniej jedna z okoliczności opisana w art. 98 ust.6 ustawy Pzp
4Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5.Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale X SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy , stanowiącym załącznik nr 4 do do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w § 15 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: systemteleinformatyczny - Platforma Zamówień Publicznych ZETOPZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.