eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Przebudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy."



Og³oszenie z dnia 2024-05-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/899176

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c517f410-dd44-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00313843

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048602/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Przebudowa kompleksu rekreacyjno-sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00237673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-27/III/24

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 204333,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy.”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Na terenie boiska do gry w pi³kê no¿n± – (na powierzchni ca³kowitej placu tj. 2 056,3 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie u¿ytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usuniêcie zanieczyszczeñ starej nawierzchni wod± pod ci¶nieniem oraz ¶rodkami czyszcz±cymi,
• naniesienie warstwy gruntuj±cej w ilo¶ci 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia pod³o¿a,
• dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowego w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczaj±cych pola gry,
• uporz±dkowanie terenu budowy.
2) Na terenie boiska do gry w koszykówkê – (na powierzchni ca³kowitej placu tj. 664,27 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie u¿ytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usuniêcie zanieczyszczeñ starej nawierzchni wod± pod ci¶nieniem oraz ¶rodkami czyszcz±cymi,
• naniesienie warstwy gruntuj±cej w ilo¶ci 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia pod³o¿a,
• dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowego w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczaj±cych pola gry,
• uporz±dkowanie terenu budowy.
2. Przedmiot Umowy zosta³ szczegó³owo opisany w:
 przedmiarze robót ( za³±cznik nr 8 do SWZ).
3. Warunki wykonania robót:
1) Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie ze szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶æ z normami obowi±zuj±cymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.).
3) Materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi ¶rodków transportu.
4) Zakupione przez Wykonawcê do wbudowania materia³y musz± byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat, znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie.
5) Akceptacja przez Zamawiaj±cego materia³ów zakupionych przez Wykonawcê, nie zwalnia go od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
6) Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami.
7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie robót bêdzie obci±¿aæ Wykonawcê.
8) Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów, materia³ów z rozbiórki, nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty zwi±zane z usuniêciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
10) Przed przyst±pieniem do robót Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ci±¿± wszystkie obowi±zki okre¶lone w ww. ustawie.
11) Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.
12) Polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
13) Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci.
14) Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiaj±cego.
6. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika CPV:
45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,
45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne.

7. Gwarancja:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane na okres co
najmniej 12 miesiêcy, liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru robót budowlanych. Maksymalny okres
udzielonej gwarancji mo¿e wynosiæ 48 miesiêcy.
Wykonawca udziela gwarancji na warunkach okre¶lonych w karcie gwarancyjnej Za³±cznik nr 6 do umowy.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala siê na:
• rozpoczêcie - od dnia podpisania umowy
• zakoñczenie - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 229000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 282900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABRO-BAU Firma handlowo - us³ugowa Pawe³ D±browski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891498234

7.3.3) Ulica: Opoczka 17A

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 229000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.