eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Przebudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ul. Ułańskiej w Świdnicy."



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. Ułańskiej w Świdnicy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.4.2.) Miejscowość: Świdnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.4.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267089

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00237673

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. Ułańskiej w Świdnicy.”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Na terenie boiska do gry w piłkę nożną – (na powierzchni całkowitej placu tj. 2 056,3 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie użytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usunięcie zanieczyszczeń starej nawierzchni wodą pod ciśnieniem oraz środkami czyszczącymi,
• naniesienie warstwy gruntującej w ilości 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia podłoża,
• wykonanie retoppingu poprzez dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowej w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczających pola gry,
• uporządkowanie terenu budowy.
2) Na terenie boiska do gry w koszykówkę – (na powierzchni całkowitej placu tj. 664,27 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie użytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usunięcie zanieczyszczeń starej nawierzchni wodą pod ciśnieniem oraz środkami czyszczącymi,
• naniesienie warstwy gruntującej w ilości 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia podłoża,
• wykonanie retoppingu poprzez dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowej w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczających pola gry,
• uporządkowanie terenu budowy.
2. Przedmiot Umowy został szczegółowo opisany w:
 przedmiarze robót ( załącznik nr 8 do SWZ).
3. Warunki wykonania robót:
1) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, za jakość zastosowanych materiałów i ich zgodność z normami obowiązującymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.).
3) Materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę; Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi środków transportu.
4) Zakupione przez Wykonawcę do wbudowania materiały muszą być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat, znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie.
5) Akceptacja przez Zamawiającego materiałów zakupionych przez Wykonawcę, nie zwalnia go od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami.
7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będzie obciążać Wykonawcę.
8) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów, materiałów z rozbiórki, nienadających się do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
10) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie.
11) Zamawiający zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia.
12) Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
13) Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości.
14) Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiającego.
6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika CPV:
45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,
45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.

7. Gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co
najmniej 12 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych. Maksymalny okres
udzielonej gwarancji może wynosić 48 miesięcy.
Wykonawca udziela gwarancji na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej Załącznik nr 6 do umowy.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na:
• rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy
• zakończenie - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. Ułańskiej w Świdnicy.”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Na terenie boiska do gry w piłkę nożną – (na powierzchni całkowitej placu tj. 2 056,3 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie użytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usunięcie zanieczyszczeń starej nawierzchni wodą pod ciśnieniem oraz środkami czyszczącymi,
• naniesienie warstwy gruntującej w ilości 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia podłoża,
• dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowego w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczających pola gry,
• uporządkowanie terenu budowy.
2) Na terenie boiska do gry w koszykówkę – (na powierzchni całkowitej placu tj. 664,27 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie użytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usunięcie zanieczyszczeń starej nawierzchni wodą pod ciśnieniem oraz środkami czyszczącymi,
• naniesienie warstwy gruntującej w ilości 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia podłoża,
• dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowego w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczających pola gry,
• uporządkowanie terenu budowy.
2. Przedmiot Umowy został szczegółowo opisany w:
 przedmiarze robót ( załącznik nr 8 do SWZ).
3. Warunki wykonania robót:
1) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, za jakość zastosowanych materiałów i ich zgodność z normami obowiązującymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.).
3) Materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę; Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi środków transportu.
4) Zakupione przez Wykonawcę do wbudowania materiały muszą być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat, znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie.
5) Akceptacja przez Zamawiającego materiałów zakupionych przez Wykonawcę, nie zwalnia go od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami.
7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będzie obciążać Wykonawcę.
8) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów, materiałów z rozbiórki, nienadających się do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
10) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie.
11) Zamawiający zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia.
12) Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
13) Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości.
14) Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiającego.
6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika CPV:
45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,
45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.

7. Gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co
najmniej 12 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych. Maksymalny okres
udzielonej gwarancji może wynosić 48 miesięcy.
Wykonawca udziela gwarancji na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej Załącznik nr 6 do umowy.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na:
• rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy
• zakończenie - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.