Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185503/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostarczenie oraz montaż systemu klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych MARR S.A. zlokalizowanych w budynkach przy ul. Kordylewskiego 11 i ul. Zakopiańskiej 58 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwój regionalny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie oraz montaż systemu klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych MARR S.A. zlokalizowanych w budynkach przy ul. Kordylewskiego 11 i ul. Zakopiańskiej 58 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e653d00-cb42-466a-81ab-4ab34503b825
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/25/DIZN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie oraz montaż systemu klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych MARR S.A. zlokalizowanych w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie, składającego się z 4 jednostek zewnętrznych i 71 jednostek wewnętrznych.1. Przedmiot zamówienia w części 1 postępowania obejmuje:
a) demontaż i zmagazynowanie we wskazanym przez pracowników Zamawiającego miejscu na terenie budynku klimatyzatorów układu typu split/multisplit.
b) dobór urządzeń klimatyzacyjnych, układ VRF, ich zakup, dostawa oraz montaż, poprzez wykonanie kompletnych instalacji klimatyzacji, podłączenia zasilania elektrycznego jednostek zewnętrznych, zasilania elektrycznego jednostek wewnętrznych, odprowadzenia skroplin i wszelkich innych prac związanych z wykonaniem zadania,
c) zakres zamówienia obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie prób, w tym szczelności oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie. Wykonawca winien założyć książkę konserwacji i napraw urządzeń,
d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w załączniku nr 1a do SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na następujących warunkach:
a) gwarancja na wykonane prace i zainstalowane urządzenia, stanowiące przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy i rozpoczyna się od dnia następującego po podpisaniu protokołu końcowego, tj. odbioru przedmiotu umowy bez uwag i zastrzeżeń.
b) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z warunkami gwarancji i serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów wymaganych do zachowania gwarancji w okresie udzielonej gwarancji.
c) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia, przystąpić do usunięcia wady/usterki powstałej lub ujawnionej w okresie trwania gwarancji. Zgłoszenie może nastąpić droga elektroniczną bądź w formie telefonicznej.
d) Od zgłoszenia usterki czas przeznaczony do usunięcia jej przez Wykonawcę to maksymalnie 14 dni kalendarzowych.
e) Jeżeli Wykonawca nie usunął usterki/wady po upływie terminu wyznaczonego zgodnie z ust. 3 i ust. 4, Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia usunięcia wady/ usterki na koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji.
f) Niezależnie od udzielenia gwarancji, usługa jest objęta rękojmią za wady fizyczne, do której zastosowanie znajdą przepisy kodeksu cywilnego.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 poz. 1465) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) montaż urządzeń klimatyzacyjnych
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
5.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny np. uwierzytelnionych kopii umów o pracę zanonimizowanych (pozbawionych danych osobowych pracowników, za wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu), oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierające elementy stosunku pracy lub zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
5.2 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń potwierdzających spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności.
5.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez wykonawcę lub podwykonawcę przepisów prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
7. Zamawiający informuje, że dla celów zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia objętych częścią 1 do złożenia oferty Zamawiający wymaga od Wykonawcy odbycia wizji w czasie której Wykonawca dokona oględzin.
8. Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP.
9. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się poprzez e-mail: dizn.kancelaria@marr.pl.
10. Termin wykonania zamówienia dla części 1 – do 90 dni kalendarzowych, liczony od dnia podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 663916,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie oraz montaż systemu klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych MARR S.A. zlokalizowanych w budynku przy ul. Zakopiańskiej 58 w Krakowie, składającego się z 1 jednostki zewnętrznej i 7 jednostek wewnętrznych.1. Przedmiot zamówienia w części 2 postępowania obejmuje:
a) demontaż i zmagazynowanie we wskazanym przez pracowników Zamawiającego miejscu na terenie budynku klimatyzatorów układu typu split/multisplit.
b) dobór urządzeń klimatyzacyjnych, układ VRF, ich zakup, dostawa oraz montaż, poprzez wykonanie kompletnych instalacji klimatyzacji, podłączenia zasilania elektrycznego jednostek zewnętrznych, zasilania elektrycznego jednostek wewnętrznych, odprowadzenia skroplin i wszelkich innych prac związanych z wykonaniem zadania,
c) zakres zamówienia obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie prób, w tym szczelności oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie. Wykonawca winien założyć książkę konserwacji i napraw urządzeń,
d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarty jest w załączniku nr 1b do SWZ.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na następujących warunkach:
a) gwarancja na wykonane prace i zainstalowane urządzenia, stanowiące przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy i rozpoczyna się od dnia następującego po podpisaniu protokołu końcowego, tj. odbioru przedmiotu umowy bez uwag i zastrzeżeń.
b) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z warunkami gwarancji i serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów wymaganych do zachowania gwarancji w okresie udzielonej gwarancji.
c) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia, przystąpić do usunięcia wady/usterki powstałej lub ujawnionej w okresie trwania gwarancji. Zgłoszenie może nastąpić droga elektroniczną bądź w formie telefonicznej.
d) Od zgłoszenia usterki czas przeznaczony do usunięcia jej przez Wykonawcę to maksymalnie 14 dni kalendarzowych.
e) Jeżeli Wykonawca nie usunął usterki/wady po upływie terminu wyznaczonego zgodnie z ust. 3 i ust. 4, Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia usunięcia wady/ usterki na koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji.
f) Niezależnie od udzielenia gwarancji, usługa jest objęta rękojmią za wady fizyczne, do której zastosowanie znajdą przepisy kodeksu cywilnego.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 poz. 1465) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) montaż urządzeń klimatyzacyjnych
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
5.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny np. uwierzytelnionych kopii umów o pracę zanonimizowanych (pozbawionych danych osobowych pracowników, za wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu), oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierające elementy stosunku pracy lub zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
5.2 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń potwierdzających spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 czynności.
5.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez wykonawcę lub podwykonawcę przepisów prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
7. Zamawiający informuje, że dla celów zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia objętych częścią 2 do złożenia oferty Zamawiający wymaga od Wykonawcy odbycia wizji w czasie której Wykonawca dokona oględzin.
8. Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP.
9. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się poprzez e-mail: dizn.kancelaria@marr.pl.
10. Termin wykonania zamówienia dla części 2 – do 50 dni kalendarzowych, liczony od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 86605,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542685,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542685,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Palmer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679 317 29 56
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542685,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54545,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213731,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54545,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Palmer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679 317 29 56
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54545,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi obsług okresowych i napraw awaryjnych wojskowych pojazdów mechanicznych.
- Ochrona i dozorowanie budynków biurowych Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie lasera do leczenia jaskry wraz ze szkoleniem personelu
- Roboty budowlane związane z aranżacją wystawy "Gotyk w Karpatach" w Sali Wystaw Zmiennych w Gmachu Głównym MNK
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





