eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narewka › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Narewce



Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Narewce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białowieska 1

1.5.2.) Miejscowość: Narewka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/narewka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Narewce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f790be2f-fb7b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001040/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Narewce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236791/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na „Modernizacji oczyszczalni ścieków w Narewce” w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr 01/2021/9576/PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. „Modernizacji oczyszczalni ścieków w Narewce” (oznaczonej w dalszej części również jako Inwestycja), na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 568 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
2. Modernizacji oczyszczalni ścieków w Narewce w następującym zakresie:
1) zbiornik magazynowy ścieków i osadów
a) wymiana kraty koszowej na automatyczne sito spiralne z praską skratek o prześwicie 6 mm w wersji umożliwiającej pracę w warunkach zimowych
b) instalacja zasuwy nożowej z napędem elektrycznym wraz z sondą hydrostatyczna mierzącą poziom ścieków przed zasuwą
c) montaż sondy radarowej do pomiaru poziomu ścieków oczyszczonych mechanicznie
d) montaż mieszadeł zatapialnych wraz z zabudową – 2 szt.
e) wymiana pomp ścieków surowych – 2 szt.
f) likwidacja strumienicy
g) usunięcie z dna zbiorników buforowych złogów piasku oraz zawiesin nierozpuszczalnych
h) wymiana pompy zatapialnej osadu nadmiernego wraz z zabudową w magazynie osadów
i) wymiana układu do odprowadzania wód nadosadowych
j) instalacja sondy radarowej do pomiaru poziomu osadu wraz z zabudową w magazynie osadu
k) wymiana istniejących pokryw na zbiorniku buforowym wraz z barierkami na wykonane ze stali nie gorszej jak 1.4301
l) wykonanie niezbędnych przyłączy światłowodowych i zasilających pomiędzy zbiornikiem buforowym a dyspozytornią
m) wymiana istniejących wywietrzaków na tworzywowe
n) zabezpieczenie zewnętrznej strony stropu powłokami hydroizolacyjnymi
o) dostawa lokalnej szafy sterowniczej zasilającej i monitorującej pracę: zasuwy nożowej z napędem elektrycznym, sita pionowego, sondy poziomu ścieków przed sitem, sondy poziomu ścieków w zbiorniku buforowym, pomp ścieków surowych, mieszadeł zatapialnych.
2) reaktor SBR
a) wymiana istniejącej kraty schodkowej z praską na sitopiaskownik ze zintegrowaną płuczką piasku w wersji zapobiegającej zamarzaniu w warunkach zimowych
b) dostawa i montaż ogrzewanych rynien zrzutowych skratek i piasku na poziom „0” zakończonych fartuchem elastycznym
c) wykonanie doprowadzenia wody wodociągowej do sitopiaskownika, podłączenie sitopiaskownika do rurociągu ścieków surowych, odprowadzenia ścieków surowych oczyszczonych mechanicznie na sicie gęstym do reaktora SBR, rurociągi odprowadzające ścieki oczyszczone mechanicznie wykonać ze stali nie gorszej jak 1.4301
d) wymiana napędu turbiny napowietrzającej na identyczny – 1 szt.
e) wymiana pompy osadu nadmiernego – 1 szt.
f) wymiana pomp dekantacyjnych ścieków oczyszczonych – 2 szt.
g) montaż optycznej sondy pomiaru tlenu wraz z zabudową – 1 szt.
h) montaż radarowej sondy do pomiaru poziomu ścieków w reaktorze wraz z zabudową – 1 szt.
i) usunięcie z dna zbiornika SBR złogów piasku oraz zawiesin nierozpuszczalnych
j) zabezpieczenie zewnętrznej strony stropu zbiornika przed wpływem warunków atmosferycznych powłokami hydroizolacyjnymi
k) wymiana orynnowania na zbiorniku SBR
l) wykonanie nowej elewacji na ścianach zewnętrznych reaktora SBR metodą lekką mokrą
m) wyczyszczenie z rdzy i pomalowanie istniejących balustrad, klatki schodowej farbami antykorozyjnymi odpornymi na warunki atmosferyczne (typ np. Elastometal)
n) dostosowanie dachu wiaty na piasek i skratki do wymiarów nowych zamontowanych ogrzewanych rynien zrzutowych, szczelność ma zabezpieczać przed wtórnym zawilgoceniem skratek i piasku
o) dostawa 6 kontenerów 240l wykonanych z tworzywa oraz taczki paszowej z tworzywową skrzynią załadowczą na piasek
p) zainstalowanie w studzience ścieków oczyszczonych mętnościomierza oraz wpięcie go w układ sterowniczy reaktora SBR
q) wykonanie niezbędnych przyłączy światłowodowych i zasilających pomiędzy reaktorem a dyspozytornią
r) dostawa lokalnej szafy sterowniczej sterującej procesem biologicznego oczyszczania ścieków w reaktorze SBR, sitopiaskownikiem z płuczką piasku, mętnościomierzem, pompami i sondami.
3) budynek techniczny
a) wymiana workownicy na instalację do odwadniania osadów nadmiernych w oparciu o prasę ślimakową, zbiornik retencyjny, automatyczną stację roztwarzania polielektrolitów z proszku i emulsji z ramą poziomującą, ciągniony transporter wałowy osadu odwodnionego, pompy wyporowe: nadawy osadu, nadawy roztworu polielektrolitu, mieszacz statyczny, flokulator dynamiczny.
b) wyposażenie istniejącego sterowania agregatem prądotwórczym w układ sterowniczy posiadający funkcję automatycznego rozruchu (automatyczny rozruch po zaniku zasilania, automatyczne zatrzymanie pracy agregatu po powrocie zasilania),
c) demontaż istniejącego układu sterowania w dyspozytorni
d) dostawa jednostki komputerowej wraz z układem wizualizacyjnym SCADA do zarządzania wszystkimi szafami i obiektami oczyszczalni
e) dostawa instalacji do powiadamiania operatora oczyszczalni komunikatami SMS o zaistniałych awariach z podziałem na awarie „krytyczne” oraz typu „zakłócenia pracy”.
f) wymiana armatury sanitarnej oraz glazury w części sanitarnej budynku, wymiana przepływowych podgrzewaczy wody
g) malowanie wszystkich pomieszczeń w budynku
h) wymiana drzwi zewnętrznych na typowe z ciepłego aluminium częściowo przeszklone i pełne – 3 szt.
i) wymiana okien na tworzywowe – 5 szt.
j) wykonanie docieplenia ścian i wykonanie elewacji metodą lekką mokrą
k) odtworzenie obróbek blacharskich
l) docieplenie stropu w pomieszczeniu magazynowym budynku wełną gr. min 100 mm i płytą OSB gr. min 10 mm
m) wymiana elektrycznych grzejników – 3 szt.
4) dostawa lokalnej szafy zasilająco-sterowniczej instalacji do odwadniania wraz ze sterowaniem zatapialną pompą osadu zagęszczonego grawitacyjnie, sondą poziomu osadu
5) wiata magazynowa osadu
a) budowa wiaty o wymiarach w planie 3,5 x 9 m o konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo, ściany i dach wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem z wełny mineralnej (dach min 150 mm, ściany min 100 mm), okno min 140 x 140 mm, drzwi unoszone, segmentowe, panelowe, ocieplane o wymiarach min 2,5 x 3 m z napędem ręcznym
b) elektryczne źródło ciepła gwarantujące zimą temperatury dodatnie wewnątrz wiaty
c) wykonanie utwardzenia powierzchni wewnętrznej wiaty kostką brukową ze spadkami w kierunku centralnego deszczowego wpustu ulicznego
d) wykonanie wpustu deszczowego ze studnią żelbetową pod posadzką wiaty z odprowadzeniem cieczy do magazynu osadu
6) place i drogi dojazdowe
a) reprofilacja spadków istniejących nawierzchni do nowych obiektów
b) wykonanie zasieku do składowania wypłukanego piasku o powierzchni min 4 m2 i żelbetowych ścian oporowych o wymiarach min 0,5 ponad poziom terenu
c) ciśnieniowe oczyszczenie istniejących utwardzeń
7) ogrodzenie
a) demontaż istniejącego ogrodzenia oczyszczalni (3 strony)
b) wykonanie systemowego ogrodzenia oczyszczalni z trzech stron o łącznej długości min 105 m raz furtką szer. min 0,9 m i suwaną bramą z napędem elektrycznym o szerokości min 6 m.
c) panele, słupki, brama, furtka zabezpieczona antykorozyjnie poprzez ocynk, wysokość panela min 1230 mm
d) słupki betonowane w gruncie z systemową podmurówką betonową pod przęsłami.
3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi ,,towarzyszące” realizacji robót w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, wszelkie koszty związane z uruchomieniem, rozruchem całości inwestycji, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.

UWAGA!
Z uwagi na brak możliwości oczyszczania ścieków w czasie prowadzenia prac wewnątrz zbiorników technologicznych wymaga się zapewnienia odbioru i oczyszczania napływających ścieków surowych na czas modernizacji.

4. Szczegółowy opis zamówienia określa:
1) Warunki wykonania i odbioru robót budowalnych zwanej dokumentacją projektową lub WWiORB
2) Przedmiar robót
który stanowi załącznik do SWZ

3) Projektowane istotne postanowienia umowy,
które stanowią załącznik do SWZ

5. Zamawiający żąda udzielenia, ca najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty.
6. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Z uwagi na ten fakt, Zamawiający związany jest datą zakończenia finansowego realizacji zadania. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający utraci pozyskane środki z dofinansowania. W takim przypadku Zamawiający dochodzić będzie od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody obejmujące utratę tego właśnie dofinansowania
7. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262310-7 - Zbrojenie

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262520-2 - Roboty murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4143285,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4143285,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4143285,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „KAM” Romuald Sierocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431133613

7.3.3) Ulica: ul. Pszeniczna 22

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Huber Technology Sp. z o. o., ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszawa w zakresie: prowadzenia robót budowlanych, dostawa urządzeń technologicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4143285,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.