Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00281419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa nowego sprzętu na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej Biele w Boćkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spółka Wodna Biele w Boćkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002330888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Boćki
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 655 48 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spw.biele@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa nowego sprzętu na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej Biele w Boćkach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944d6d9d-0e53-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach „Wsparcia inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROWna lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę łyżek do koparko - ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakres obowiązków i uprawnień Zamawiającego i Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe wytyczne dotyczącewymaganych parametrów dostarczanych urządzeń oraz zasady realizacji dostaw zawiera SWZ, załącznik nr 1 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 4 - Wzór Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 42420000-6 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek
4.5.5.) Wartość części: 7380 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę głowicy ścinkowej do koparki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakres obowiązków i uprawnień Zamawiającego i Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe wytyczne dotyczącewymaganych parametrów dostarczanych urządzeń oraz zasady realizacji dostaw zawiera SWZ, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 4 - Wzór Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43812000-8 - Piły
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 17800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę udrażniarki do drenów z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakres obowiązków i uprawnień Zamawiającego i Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe wytycznedotyczące wymaganych parametrów dostarczanych urządzeń oraz zasady realizacji dostaw zawiera SWZ, załącznik nr 1 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 4 - Wzór Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 31400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pilarki spalinowej - 2szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakres obowiązków i uprawnień Zamawiającego i Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe wytyczne dotyczące wymaganych parametrów dostarczanych urządzeń oraz zasady realizacji dostaw zawiera SWZ, załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 4 - Wzór Umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 43812000-8 - Piły
4.5.5.) Wartość części: 2828 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. W niniejszym postępowaniu powyższy wymóg wynika również z treści postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia, gdyż w pkt. 26.3 Zamawiający zawarł informację iż: „Ofertę, a także oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”. Dodatkowo, zgodnie z art. 73 § 1 Kodeksu cywilnego „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności” oraz zgodnie z art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego, cytuję: „Do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym”.
Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub osobisty ma określony cel – pozwala na identyfikację osoby, która w imieniu własnym, bądź w imieniu reprezentowanego przez siebie podmiotu złożyła określone oświadczenie woli. Brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego uniemożliwia potwierdzenie, że oferta została złożona przez uprawione do tego osoby.
Oferta złożona z naruszeniem wskazanych wyżej wymogów jest sprzeczna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i jednocześnie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów Kodeksu cywilnego, określających skutki niezachowania wymogów formalnych dla czynności zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
Oferta firmy ADS TECHNIC S.C. została złożona w postaci elektronicznej, jako plik (.pdf) ale bez opatrzenia go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym jedyna złożona oferta nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 73 § 1 w zw. z art. 781 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.
Tym samym, ponieważ jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu oferta podlega odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRESKAN Łukasz Królak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482307785
7.3.3) Ulica: Aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 135C
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-318
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup oprzyrządowania do renowacji boisk i czyszczenia bieżni kompatybilnego z ciągnikiem John Deere 3045 R"
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy frezującej z szczotką zamiatającą do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Rymanów
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego
- Zakup traktora komunalnego wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.