Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217123/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„(2) Rozbudowa i przebudowa kancelarii Leśnictwa Radosław oraz budowa parkingu wraz rozbiórką budynku gospodarczego przy Nadleśnictwie Nowogard”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NOWOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radosława 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913920640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowogard@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63f80bd1-0fcc-4e72-adfb-cfa10ffcdab41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„(2) Rozbudowa i przebudowa kancelarii Leśnictwa Radosław oraz budowa parkingu wraz rozbiórką budynku gospodarczego przy Nadleśnictwie Nowogard”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63f80bd1-0fcc-4e72-adfb-cfa10ffcdab4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112495/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa parkingu przy Nadlesnictwie Nowogard
1.1.4 Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Radosław.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych polegających na:
a). Rozbudowie kancelarii Leśnictwa Radosław od strony elewacji wschodniej, konstrukcja parterowa, niepodpiwniczona
wykonana w technologii murowanej z dachem dwuspadowym,
b). Rozbiórce budynku gospodarczego oraz budowie Parkingu.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia:
a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy,
b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,
c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną
odpowiedzialność,
d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i
dyscypliny pracy,
e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy,
f) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami,
obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora
nadzoru Inwestorskiego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi SWZ.
g) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z
korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów art., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu
zamówienia.
h) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o
parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji
projektowej i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby
budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach
budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 1213 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
a. roboty przygotowawcze;
b. roboty budowlane budynku - stan surowy;
c. roboty wykończeniowe budynku;
d. zagospodarowanie terenu wraz z budową parkingów;
e. przygotowanie dokumentacji odbiorowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474524,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2403002,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474524,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U "PAWTER" Paweł Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8610008257
7.3.4) Miejscowość: Upadły
7.3.5) Kod pocztowy: 72-410
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474524,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Budowa odcinka sieci sanitarnej w działce nr 82 obręb nr 2 miasta Nowogard
- Zakup busa na potrzeby CUS Nowogard
- Budowa drogi leśnej pożarowej nr 3 w Leśnictwie Trzechel
- Modernizacja budynków na terenie Stacji przeładunkowej odpadów w Świnoujściu, ul. Pomorska 10, 72-600 Świnoujście
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w związku z remontem placu apelowego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych przy ul. Św. Józefa 26 w Toruniu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Przebudowa drogi gminnej nr 317010T Mikołajów - Stropieszyn- Krzczonów od km 0+000 do km 0+530
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku użyteczności publicznej- Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.